قانونی که قیمت طلا را افزایش می‌دهد!

کدخبر: ۳۴۹۷۰۶
اقتصادنیوز: این روزها قوانین عدم اطمینان در بازار حکمرانی می کند و این دقیقا همان شرایطی است که طلا برای افزایش قیمت لازم دارد.
قانونی که قیمت طلا را افزایش می‌دهد!

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از سایت طلا؛ پس از گذشت بیش از یک دهه از سود مداوم، بازارهای سهام بزرگ با نوسانات شدیدی روبرو شده اند و شواهد دلیلی بر کاهش این نوسانات در آینده نزدیک ندارد. TSX در ۵۴ روز از ۱۷۷ روز گذشته از سال ۲۰۲۰، ۱ درصد یا بیشتر تغییر کرده است؛ بیشترین مقدار از سال ۲۰۱۱ تاکنون. اگرچه میانگین صنعتی داو جونز از حداقل 18213.65 دلار بهبود یافته، اما این شاخص در سال 2020 با بیش از ۱۳ درصد در ۲۵۲۵ به 25015.55 دلار کاهش یافته است. 

خوشبختانه همه چیز در بازار تلخ و اندوهناک نیست. در حقیقت ، بی ثباتی شدید در بازار باعث شده تا طلا بار دیگر مورد توجه قرار گیرد. با رکود اقتصادی جهان ، ناآرامی های مدنی در سراسر ایالات متحده و افزایش موارد ابتلا به کروناویروس ، سرمایه گذاران برای نجات سرمایه های خود به پناهگاه طلا روی آورده اند. 

صندوق های مبادله ای با حمایت از طلا (ETF) در پنج ماه اول سال ۲۰۲۰ جریان داشته و رکورد های گذشته را برای هر سال تقویمی پشت سر گذاشته و در ماه مه به رکورد بالای ۱۹۵ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) رسید. بازار طلا در حال گرم شدن است اما برای ورود و سودآوری از آن خیلی دیر نیست. فقط باید بدانید که کدام سهام بیشترین وعده سوددهی را ارائه می دهد.

69621989

ما پیش از آنکه آخرین صعود بازار روی دهد بدنبال این بازار بودیم. ما به دقت سهام های مرتبط با طلا را بررسی کرده تا بفهمیم کدامیک برای امسال رشد خوبی را عاید ما می کند. بدیهی است که روند افزایشی قیمت طلا تا انتهای سال جاری ادامه خواهد داشت بنابراین برخورداری از سهام مرتبط با این فلز می تواند سودآوری خوبی به همراه داشته باشد. 

دلیل و عامل مهمی که روند رشد قیمت طلا را برای سرمایه گذاران این فلز تضمین می کند، عدم اطمینانی است که به واسطه شیوع ویروس کووید ۱۹ گریبان بازارها را گرفته است. شاید این عامل یک قانون نانوشته باشد؛ قانونی که به سود فلز زرد کار می کند. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید