آغاز پیش‌فروش ۳ محصول جدید سایپا/ اعلام موعد تحویل

کدخبر: ۳۵۰۴۷۴
اقتصادنیوز: شرایط جدید پیش‌فروش سه محصول جدید گروه خودروسازی سایپا با عنوان طرح فروش مشارکت در تولید محصولات اعلام شد.
آغاز پیش‌فروش ۳ محصول جدید سایپا/ اعلام موعد تحویل

به گزارش اقتصادنیوز ، بر اساس گزارش روز یکشنبه سایپا، در این طرح سه محصول شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس با موعد زمان تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه می‌شوند.

برای خودرو شاهین، پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومانی با سود مشارکت ۶ و سود انصراف سه درصد، برای خودرو کوییک. اس مبلغ ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا. اس مبلغ ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشارکت ۵.۶ و سود انصراف ۵.۳ درصدی در نظر گرفته شده است.

قیمت نهایی خودرو بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و همه محدودیت‌های موجود در طرح‌های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز (یکشنبه، ۲۹ تیرماه) به‌مدت سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی با ورود به سایت اینترنتی فروش محصولات به نشانی saipa.iranecar.com پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

متقاضیانی که در طرح خرداد و تیرماه امسال جاری برای شرکت در روش فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یک‌ساله محصولات نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت کد کاربری و رمز عبور مجدد ندارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید