پیش‌بینی تحولات بورس تهران(3 اسفند 1399) +جدول

کدخبر: ۳۹۴۳۴۲
اقتصادنیوز: تحلیل‌گران شرکت‌کننده در نظرخواهی دنیای‌اقتصاد تحولات امروز بورس پایتخت را پیش‌بینی کردند.
پیش‌بینی تحولات بورس تهران(3 اسفند 1399) +جدول

به گزارش اقتصادنیوز علیرغم وضعیت مطلوب شاخص‌های کلان اقتصاد جهانی و روند صعودی نرخ‌های جهانی، همچنان شاهد خروج نقدینگی حقیقی ها  از بازار سرمایه هستیم.با توجه به تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها از بازار، فعلا نمی‌توان به تغییر روند بازار امیدوار بود  مگر آنکه شرایط برعکس شود و نقدینگی توسط حقیقی‌ها به بازار تزریق گردد و تقاضا در معاملات حقیقی‌ها بر عرضه های آنها غلبه کند.

برخی تحلیل‌گان تاکید می‌کنند آمار نشان می دهد در چند وقت اخیر خروج پول حقیقی وجود داشته است.  شرایط به گونه ای است که سهامداران مثبت هارا فرصت خروج به حساب می آورند. محدود کردن دامنه نوسان نیز منجر به این شده است منفی های بازار فرسایشی تر و در مدت زمان بیشتر بوده،  و ارزش معاملات کاهش بیاید. به این ترتیب بازار تا زمانی که ابهامات پیرامون آن رفع نشود روندی کاهشی خواهد داشت

بعضی دیگر از کارشناسان بر این باورند با توجه به معاملات روز گذشته و همچنین به احتمال توافق و کاهش قیمت دلار، بازار دچار ترس شده است و همچنان با ارزش معاملات کم و در کف قیمتی پیگیری می‌شود. به نظر می‌رسد روند اصلاحی بازار همچنان ادامه داشته باشد و معاملات بدون توجه به بازارهای جهانی انجام می‌گیرد. بازار امروز، در محدوده منفی و برای سهام کوچکتر، شدت منفی بیشتر خواهد بود.

J10

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید