یک باند اخلال در بازار ارز کشور در کرج منهدم شد

کدخبر: ۴۵۵۰۴۵
اقتصادنیوز: عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: سرشاخه‌های یک باند شرکت هرمی که باعث ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شدند را در این استان دستگیر شدند.
یک باند اخلال در بازار ارز  کشور در کرج منهدم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی البرز  اعلام کرد: سرشاخه های یک باند شرکت هرمی که با شیوه های خاصی شهروندان را به خروج ارز از کشور تشویق کرده و باعث ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور می شدند در این استان دستگیر شدند.

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک شبکه هرمی در سطح شهرستان های کرج و فردیس که باعث خروج گسترده ارز از کشور می شدند، مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
وی افزود:  یکی از سرشاخه های اصلی یک شرکت هرمی با ایجاد یک شبکه مویرگی و تبلیغات گسترده در بین شهروندان، آن ها را به خرید ارز و سرمایه گذاری  در یک شرکت مجازی خارجی تشویق می کرد.
 محمدیان خاطرنشان کرد : ماموران با به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، با توجه به اینکه  متهم اصلی پرونده از کشور خارج شده بود، با شیوه های خاص پلیسی او را به کشور هدایت و در چند عملیات غافلگیرانه ۶ نفر از عناصر اصلی تبلیغ خارج کردن ارز از کشور را دستگیر و پس از تکمیل تحقیقات آن ها را به مراجع قضائی تحویل دادند.
وی  ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته تاکنون ۱۲۰ نفر از مردم که در دام این افراد گرفتار شده و مبلغی بالغ بر ۱۲۰ هزار دلار را از کشور خارج کرده اند شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.
فرمانده انتظامی البرز با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان و محدودیت های ایجاد شده در کشور برای تامین ارز، خاطرنشان کرد: دشمنان کشور از هر طریقی برای ضربه به نظام ما دریغ نمی کنند، اما نیروهای امنیتی انتظامی کشور با تلاش شبانه روزی و اقدام جهادی توطئه های آن ها را نقش بر آب می کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید