هشدار از بلوک شرق به بلوک غرب: تجاوز به سوریه ممنوع!

کدخبر: ۲۳۵۵۳۴
اقتصادنیوز: سفیر روسیه در آمریکا نسبت به تصمیم احتمالی واشنگتن برای حمله به سوریه هشدار داده است.
هشدار از بلوک شرق به بلوک غرب: تجاوز به سوریه ممنوع!

هشدار روسیه به آمریکا درباره تجاوز به سوریه

به گزارش اقتصادنیوز، نه نقل از اسپوتنیک؛ آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در آمریکا در سخنانی تاکید کرد: من به واشنگتن اعلام کرده‌ام که مسکو نگران آماده شدن ایالات متحده برای حمله به سوریه است.

وی افزود: مساله مهم این است که ما نگرانی خود را نسبت به سیگنال هایی که نشان می دهد آمریکا برای حملات جدید به سوریه آماده می شود، اعلام کرده ایم، آن هم به بهانه استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط سوری ها. ما تاکید می کنیم که چنین چشم اندازی یک نگرانی عمیق برای ما به شمار می رود. از واشنگتن می خواهیم تا واقعیت ها و دلایل مطمئن درباره استفاده از تسلیحات شیمیایی توسط سوریه را ارائه دهد.

واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل 28 اوت در جمع خبرنگاران گفته بود: هشدار وزارت دفاع روسیه درباره حملات احتمالی شیمیایی در سوریه بر اساس واقعیت های قاطع و مطمئن است.

وزارت دفاع روسیه هشدار داده است که آمریکا احتمالا از این مساله به عنوان بهانه ای برای انجام حملات جدید علیه تاسیسات دولتی سوریه استفاده می کند.

21 اوت نیز انگلیس، فرانسه و آمریکا اعلام کردند که به هرگونه استفاده احتمالی از تسلیحات شیمیایی توسط نظام سوریه، به طور مناسب پاسخ خواهند داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید