معمای ناپدید‌شدن روزنامه‌نگار منتقد عربستانی؛ تناقض‌گویی مقامات ترکیه و عربستان

کدخبر: ۲۴۲۶۲۸
اقتصادنیوز: موضع گیری رسمی ریاض در باره مسئله ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار منتقد عربستانی راه حل این معما را پیچیده‌تر کرد.
معمای ناپدید‌شدن روزنامه‌نگار منتقد عربستانی؛ تناقض‌گویی مقامات ترکیه و عربستان

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از یورونیوز؛ جمال خاشقجی روز چهارنشبه پس از ورود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول به یکباره ناپدید شد و دیگر هیچ خبری از او نیست.

نامزد آقای خاشقجی که وی را پیش از ورود به کنسولگری همراهی می کرد پس از ساعت ها انتظار در پشت در این مرکز دیپلماتیک در نهایت تصمیم گرفت ماجرای مشکوک بازنگشتن همراهش را با پلیس درمیان بگذارد.

ماموران امنیتی و پلیس ترکیه پس از آن تحقیقی را در این زمینه آغاز کردند. به گزارش برخی رسانه ها، از جمله شبکه الجزیره ماموران پلیس حتی با ورود به ساختمان کنسولگری سعی کردند سر نخ هایی را از این ماجرا پیدا کنند.

پس از انتشار این خبر در روز چهارشنبه برخی از رسانه ها به نقل از منابع خبری در عربستان از دستگیری یک تبعه این کشور و بازگردان وی به کشورش خبرداده بودند.

این مسئله سبب شد تا بسیاری از تحلیلگران به این باور برسند که فرد دستگیر شده همان روزنامه نگار ناپدید شده است و بدین ترتیب پس از این باید این معما را حل شده دانست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید