محور گفتگوهای وزرای انرژی ایران و روسیه در مسکو

کدخبر: ۲۵۳۳۹۹
مسئول کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی تجاری ایران و روسیه در گفتگو با خبرگزاری اسپوتنیک از محور گفتگوها در سفر به مسکو سخن گفت.
محور گفتگوهای وزرای انرژی ایران و روسیه در مسکو

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از اسپوتنیک؛ رضا اردکانیان وزیر انرژی ایران گفت: گفتگوهایی ما با آقای الکساندر نواک وریر انرژی روسیه محدود و منحصر به بحث نفت و انرژی و برق نبوده بلکه همه عرصه های فعالیت همه دستگاه ها را در بر می گرفت.

وی ادامه داد؛ به عنوان مثال در زمینه کشاورزی، گردشگری، حمل و نقل ریلی، در زمینه خطوط هواپیمایی در زمینه صنعت و احداث نیروگاه سیریک در استان هرمزگان ایران و طرح توسعه نیروگاه رامین در استان خوزستان ، پروژه نیروگاه دوم اتمی بوشهر و همه عرصه های فعالیت، مسائل بانکی فی ما بین، زیرا در اجلاس چهاردهم تصمیماتی گرفته شده بود و برخی از آن اجرای شده و برخی نشده بود و من می بایست در جزئیات مشکلات قرار می گرفتم تا از حالا تا حدود اواسط ماه فوریه که تقریبا دو ماه و نیم خواهد بود مسائل را در ایران پیگیری کنیم که زمینه نهایی شدن این تصمیمات برای اجلاس پانزدهم برقرار بشود.

اردکانیان در راس هیاتی 10 نفره به عنوان مسئول کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و فدراسیون روسیه راهی این کشور شده است تا ضمن دیدار با مقامات دولتی روسیه، مقدمات برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو جانبه در تهران را فراهم کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید