یونان؛ انفجار بمب دست‌ساز مقابل کلیسا

کدخبر: ۲۵۸۸۸۹
اقتصادنیوز: یک بمب دست‌ساز آتش زا صبح پنجشنبه مقابل کلسیایی واقع در محله مرفه نشین کولوناکی در مرکز آتن منفجر شد که بر اساس آخرین خبرها دو مصدوم برجا گذاشت.
یونان؛ انفجار بمب دست‌ساز مقابل کلیسا

به گزارش اقتصادنیوز، به نقل از یورونیوز؛ به گفته منابع امنیتی یونان در این حادثه یک مامور پلیس و نگهبان کلیسا زخمی شده اند.

انفجار ساعت هفت صبح به وقت محلی وهنگامی روی داد که مامور پلیس مشغول بررسی بسته مشکوکی بود که مقابل کلیسا گذاشته شده بود. نگهبان کلیسا پیشتر متوجه این بسته شده و از پلیس خواسته بود برای بررسی بیشتر مامورانی را به محل اعزام کنند.

بسته مشکوک در یکی از خیابان های مشرف به کلیسای سنت دنیس رها شده بود. این کلیسا در محله ای پرتردد واقع شده که مراکز خرید و فروشگاه های گرانقیمتی را در خود جای داده است.

انفجار بمب آتش زا سبب زخمی شدن مامور پلیس از ناحیه صورت و دست ها شده است. و به همراه کارمند کلسیا، هر دو پس از متحمل شدن جراحات ناشی از این انفجار به بیمارستان منتقل شده اند.

در پی وقوع این حادثه ماموران امنیتی و نیروهای ضد تروریست پلیس به سرعت منطقه را تحت محاصره خود درآوردند. یکی از کارکنان قهوه خانه ای که در نزدیکی محل انفجار واقع شده در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی تاکید کرد که انفجار بسیار قوی بوده است.

هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

یونان از سالها پیش شاهد حملات مشابه به موسسات دولتی، سازمان های رادیو تلویزیونی، بانک ها یا نمایندگی های دیپلماتیک بوده که اغلب آنها به جنبش های چپ افراطی یا آنارشیست ها نسبت داده شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید