رئیس قوه‌قضائیه: بسترهای فسادزا اصلاح می‌شوند

کدخبر: ۳۰۴۶۳۸
اقتصادنیوز؛ رئیس قوه قضاییه از ضرورت اصلاح بسترهای فسادزا سخن گفت و اظهار داشت: همه پرونده‌هایی که روی میز قضات هست مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
رئیس قوه‌قضائیه: بسترهای فسادزا اصلاح می‌شوند

به‌گزارش اقتصادنیوز به‌نقل از قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی روز سه شنبه در حاشیه هفتمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم گفت: مصمم هستیم هم با مفسد و هم با فساد مبارزه کنیم و بنده در اینجا اعلام کردم که همه پرونده‌هایی که روی میز قضات هست مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.
وی افزود: پرونده‌هایی که به هر دلیل دغدغه مردم شده است، باید مورد رسیدگی قرار گیرد.
رئیسی تاکید کرد: اصلاح نظام ها و بسترهای فسادزا از اولویت‌های جدی است که هم مورد رسیدگی و مطالبه ماست و هم باید دست اندرکاران و مسئولان دنبال کنند تا ان شاء الله خاطر مردم جمع باشد.

به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد خاتمی نیز در حاشیه این اجلاس گفت: آیت الله رئیسی به عنوان یکی از شخصیت های دعوت شده در این اجلاس در سخنان خود اعتماد مردم را سرمایه اصلی نظام اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: این که مدام در این سال‌ها فسادها اعلام شده است اما اقدام ها کم یا ناگفته ماند به اعتماد مردم آسیب زد.

وی افزود: آیت الله رئیسی این اعتمادسازی و بازگرداندن اعتماد آسیب دیده را به عنوان یک راهبرد مطرح کرد که البته حرف درستی است.  

خاتمی افزود: رئیس قوه قضاییه در رابطه با عدالت تاکید خاصی داشت و گفت که ما خط قرمز نمی شناسیم و در حقیقت با این کار مدیران صالح و ناصالح شناخته می شوند و حرف شان این بود که مبارزه با مفسد و فساد را داشته باشیم. واقعیت این است که جامعه ما امیدوار شده و به این نقطه رسیده که نظام عزم جدی برای مبارزه با فساد دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید