اظهارات دو وزیر احمدی‌نژاد پس از کاندیداتوری/ حسینی: ارتباطم با او قطع نمی‌شود/ خلیلیان: حاشیه‌هایش را تایید نمی‌کنم

کدخبر: ۳۱۵۰۵۸
اقتصادنیوز: وزیر ارشاد دولت احمدی‌نژاد گفت:ارتباطم با افرادی که قبلا همکار بوده‌ایم قطع نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدمحمد حسینی از اعضای جمنا پس ثبت‌نام در انتخابات در جمع خبرنگاران درباره انتقادها به نظارت استصوابی شورای نگهبان گفت: برخی چهره‌های سیاسی هستند که می‌گویند کمتر نظارت کردن شورای نگهبان موجب شده تا برخی چهره‌هایی وارد مجلس شوند که الان پرونده دارند. آقا کدخدایی هم این را گفته‌اند.

وی درباره رسیدن اصولگرایان به وحدت و ارائه لیست مشترک گفت: نیروی‌های انقلاب در حال بررسی هستند تا وفاق لازم ایجاد شود.

وزیر دولت دهم درباره هزینه‌های انتخاباتی و اعلام دارایی‌های خود نیز گفت: وقتی وزیر ارشاد بودم صداوسیما آمد و از زندگی ما هم فیلم گرفت همه چیز روشن است.

حسینی که از اعضای کابینه احمدی‌نژاد بوده است درباره حضور پررنگ وزرای دولت احمدی‌نژاد در ثبت انتخابات مجلس و ارتباط با احمدی‌نژاد گفت: هماهنگی با وزرای دولت احمدی‌نژاد برای حضور در مجلس آینده نداشته‌ایم. به درخواست‌ها پاسخ داده‌ایم. با احمدی‌نژاد ارتباطی نداشته‌ام. از سال ۹۲ و ۹۳ جلساتی بود که دیگر ادامه پیدا نکرد.

او ارتباطش با احمدی‌نژاد را رد نکرد و گفت: به هر حال ارتباط با افرادی که قبلا همکار بوده‌ایم قطع نمی‌شود.

خلیلیان: حاشیه‌های احمدی‌نژاد را تائید نمی‌کنم

صادق خلیلیان صبح امروز در وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای حوزه انتخابیه تهران ثبت نام می‌کنم، اظهار کرد: من اصولگرا هستم، ولی الان مستقل در انتخابات شرکت کرده‌ام، از حضور در لیست اصولگرایان استقبال می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با جریان احمدی نژاد همراه هستید، تصریح کرد: جریان‌های دولت نهم و دهم را باید از هم تفکیک کرد. در این دو دولت خدمات بزرگی مثل هدفمندی یارانه‌ها در سطح وسیع اجرا شد. الان یک قسمت کوچک‌ از هدفمندی اجرا شد، ولی مملکت را به آشوب کشیدند. ما به یک مجلس کارآمد و در مرحله بعد به یک دولت کارآمد و با شهامت نیازمندیم تا مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنیم.

خلیلیان همچنین با اشاره به اینکه کشور به خدمات دولت نهم نیازمند است، خاطر نشان کرد: ولی با این حال احمدی‌نژاد حاشیه‌هایی هم داشت که آنها را تایید نمی‌کنم.

وی انفعال و ضعف ارتباط با مردم را مهمترین نقد وارده به مجلس دهم دانست و گفت: مجلس دهم کارایی لازم را ندارد. مجلس هیچ طرح اساسی برای ریل گذاری سیاست‌های کشور نداشت. نباید نمایندگان دنبال رانت بوده و وکیل‌الدوله باشند. مجلس دهم نظارت کافی بر دولت ندارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید