سردار نقدی: فضای مجازی جولانگاه شیاطین به ظاهر بشر شده است

کدخبر: ۳۱۷۱۵۹
اقتصادنیوز: معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن سلاح خود را بر روی بنیان خانواده ایرانی تنظیم کرده است، تصریح کرد: هدف دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای از بین بردن بنیان خانواده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی پنجشنبه‌شب در مراسم ازدواج ١٥٠٠ زوج که به نیابت از ١٥٠٠ شهید استان هرمزگان به همت ستاد ازدواج گل‌های علوی روستای کرمون در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری خلیج فارس بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: تبریک عرض می‌کنم محضر همه زوج‌های جوان و همه پدران و مادران که به یاد ١٥٠٠ شهید استان هرمزگان در این مراسم حاضر شدند.

وی با بیان اینکه چقدر شما خوش‌سلیقه هستید که مراسم ازدواج خود را با نام شهدا گره زدید، افزود: شما را توصیه می‌کنم به فرزندان صالح و فراوان چراکه فرزند صالح مایه برکت و نشاط زندگی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به وعده الهی در خصوص ازدواج اشاره کرد و گفت: خدای متعال در قرآن کریم می‌فرمایند با ازدواج فقیر را غنی می‌کنم و هیچکس راستگوتر و خوش‌قول‌تر از خدا نیست.

سردار نقدی در توصیه‌ای به جوانان اشاره کرد و یادآور شد: نگذراید سن ازدواج بالا برود چراکه سخت‌گیری‌ها هم افزایش می‌یابد، به وعده الهی و رسول خدا عمل کنید و ازدواج را سخت نگیرید چراکه ازدواج سرشار از برکت است.

وی اضافه کرد: خداوند انسان را زوج آفرید چراکه جدایی از خواسته‌های شیطان است. زود ازدواج کنید و زود دارای فرزند شوید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همدیگر را تحمل کنید و با یکدیگر در کمال احترام و آرامش سخن بگویید چراکه سلائق مختلف است، به افکار و سلیقه‌های هم احترام بگذارید.

سردار نقدی تصریح کرد: مردی که به همسر خود محبت کند نزد خدا محبوب‌تر است و مردی که برای تأمین روزی خانواده خود تلاش می‌کند مانند جهاد در راه خداست و نزد الهی به مثابه یک رزمنده است.

وی با بیان اینکه در فراز و نشیب‌های زندگی دست هم را بگیرید و صبر پیشه کنید، افزود: به جوسازی‌ها و جنگ روانی‌ها و انحرافاتی که از سوی شیطان‌های به ظاهر بشر در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای جولان داده می‌شود توجه نکنید و از آن پرهیز و سعی کنید به قرآن پناه ببرید و از کلام خدا تأسی بجویید.

به گفته این فرمانده دوران دفاع مقدس، فضای مجازی کمین‌گاه دشمن است و آنان سلاح‌های خود را بر روی بنیان خانواده ایرانی تنظیم کرده‌اند چراکه دشمنان اسلام به‌دنبال اهداف پلیدشان برای از بین بردن بنیان خانواده و بدبین کردن زن و شوهر نسبت هم تلاش می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان خاطرنشان ساخت: از خدای متعال به برکت همین شهدایی که آغاز زندگی خود را با نام آنان گره زدید برایتان زندگی سعادتمند همراه با فرزندان فراوان و صالح طلب می‌کنم و از همه کسانی که امشب این پیوند را رقم زدند و کمک به اجرای این مراسم بزرگ کردند تشکر می‌کنم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید