رهبر انقلاب بر پیکر مطهر سردار سلیمانی نماز اقامه کردند / اشک‌های رهبری در هنگام اقامه نماز

کدخبر: ۳۱۹۷۲۹
اقتصادنیوز: حضرت آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماز اقامه کردند.
رهبر انقلاب بر پیکر مطهر سردار سلیمانی نماز اقامه کردند / اشک‌های رهبری در هنگام اقامه نماز

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب با حضور در دانشگاه تهران  بر پیکر سپهبد شهید قاسم سلیمانی نماز اقامه کردند.

 اشک‌ مقام معظم رهبری در هنگام اقامه نماز بر پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش جاری شد.

سران قوای سه قوه فرماندهان عالی رتبه نظامی و مسئولان عالی رتبه نظام در این مراسم حضور دارند.

تعداد زیادی از مقامات کشوری و لشکری برای شرکت در مراسم نماز بر پیکر سردار سلیمانی که به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد و حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در دانشگاه تهران حاضر شده‌اند.

پیکر مطهر این شهدا روز شنبه به ترتیب در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین علی (ع) تشییع و امروز پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس و در آستان قدس رضوی با حضور با شکوه مردم قدرشناس و شهید پرور کشورمان تشییع شد.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهید پرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و سپس جهت تدفین در روز سه شنبه به محل تولدش شهر کرمان منتقل می‌شود. همچنین بر اساس اعلام الحشد الشعبی، پیکر ابومهدی المهندس جهت تدفین در قبرستان وادی السلام به نجف عراق منتقل می‌شود.

بر اساس این گزارش، سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از هم‌رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دیماه ۱۳۹۸ در پی حمله هوایی متجاوزان آمریکایی به شهادت رسیدند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید