سخنرانی دختر سردار سلیمانی در نماز جمعه/ با خون پدر شهیدم حریف می‌طلبم/ انتقام زمانی است که آمریکا و آل‌سعود نباشند

کدخبر: ۳۲۰۴۶۰
اقتصادنیوز: دختر سردار شهید سلیمانی گفت: امروز من زینبِ حاج قاسم با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می‌طلبم و هزاران هزار قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، زینب سلیمانی ظهر امروز در جمع شرکت کنندگان در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه با اشاره به روحیه ولایت مداری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: پدرم همیشه توصیه‌اش به ما حفظ خط راه امام راحل (ره) و ماندن تا آخرین نفس در کنار خط ولایت رهبری بود.

وی ادامه داد: موجی که در دنیا به خاطر شهادت پدرم ایجاد شد فقط به دلیل خدمات ارزشمند او نبود بلکه دنیا فهمید که حاج قاسم در هر شرایط و در هر حال سعی در حفظ وحدت و ایجاد هم بستگی بیشتر میان تمام مردم سراسر دنیا داشت.

سلیمانی گفت: آمریکا با ترور پدرم بزرگ‌ترین و احمقانه ترین حرکت را کرد؛ چرا که نه تنها شهادت پدرم موجب ضعف ایران و محور مقاومت نشد، بلکه تمامی آزادی خواهان و تمام جوانان را بیدار کرد و وحدت میان مردم را بیشتر و بیشتر کرد. پدرم همانند شیشه عطری می‌ماند که با شکستنش رایحه خوش او در سراسر دنیا پخش شد.

دختر سردار شهید سلیمانی ادامه داد: او همیشه در همه حال توصلش به عمه سادات بود که چگونه با وقار و با قدرت داستان کربلا را روایت کرد؛ امروز من «زینبِ حاج قاسم» به شما می گویم داستان کربلا دوباره در عصر ما تکرار شد. علمدار محور مقاومت تکه تکه شد تا ولی امرش آسیب نبیند؛ علمدار رفت تا ایران بماند، علمدار رفت تا ایرانی بماند، علمدار رفت تا ناموس حفظ شود؛ او با شهادتش حجت را بر همگان تمام کرد و به تمام دنیا نشان داد شیطان بزرگ کیست.

وی تاکید کرد: به عنوان کوچک‌ترین فرزند حاج قاسم امروز جلوی شما و تمام دنیا قسم می خورم تا آخرین لحظه عمرم دست از ولایت بر نخواهم داشت و با شیطان بزرگ رو در رو مبارزه می‌کنم.

سلیمانی گفت: امروز من با خون پدر شهیدم در میدان نبرد حریف می‌طلبم و دنیا بداند روح حاج قاسم در ذره ذره وجود مردم دنیا دمیده شد و هزاران هزار قاسم سلیمانی آماده حرکت به سمت کاخ سفید هستند تا آخر عمر بترسید و منتظر ما باشید چرا که انتقام برای ما زمانی معنا می‌گیرد که رژیم منفور آمریکا، رژیم منفور و آل سعود دیگر وجود نداشته باشند.

وی با اشاره به حضور تصویربردارن و فیلمبردارانی از جبهه‌های محور مقاومت در این آئین پیام متن عربی را مخصوص آنها قرائت کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید