سردار سلیمانی: دشمن با بازی رسانه‌ای باعث کاهش ارزش پول ما شد

کدخبر: ۳۲۲۶۳۱
اقتصادنیوز: سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (شنبه) نیز در مراسم پنجمین دوره جشنواره ابوذر با درود به روح امام خمینی و شهدای اسلام به ویژه شهید سلیمانی گفت: در آستانه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و باید به یکی از بزرگترین دستاوردهای جمهوری اسلامی پرداخت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رئیس سازمان بسیج اضافه کرد: قدرتی که در دویست سال گذشته ایجاد شد و اراده خود غربی‌ها را به دیگر ملل تحمیل کردند، در سایه همین تمدن ایرانی اسلامی بود که با نهضت ترجمه به آن سوی مرزها منتقل شد و غرب از آن سوءاستفاده کرد. در دوران پیش از انقلاب هر آن کس که آزادی خواه بود با فشار روبرو بود.

وی خاطرنشان کرد: در غرب بشریت دچار بحران شدید است و تمدن غرب به رغم پیشرفت ظاهری دچار بحران انسانی شده و ارزش‌های انسانی را از دست داده است. غرب در مواجه با انقلاب اسلامی وقتی در فضای حقیقی شکست خورده، تلاش کرده در فضای مجازی این شکست را به پیروزی تبدیل کند.

رئیس بسیج تصریح کرد: در مورد شهادت سردار سلیمانی نیز همین گونه بوده است. اسطوره‌ها همیشه در میان مردم جایگاهی ویژه دارند. همه معتقد هستند که تمدن ایرانی از اسلام جدا شدنی نیست و علامه مطهری به این موضوع اشاره کردند. غرب و نظام سلطه و رئیس جمهور تروریست آمریکا فکر می‌کرد به پیروزی دست یافته است.

 

سردار سلیمانی گفت: ما حاج قاسمی داشتیم که چهل و یک سال با دشمنان اسلام جنگید. حاج قاسم از حوزه رسانه دور نبود و بعد از جنگ یک رسانه به نام ثارالله را برای جنوب شرق کشور منتشر کرد که هنوز هم چاپ می‌شود. وقتی این شهادت رخ داد، نبرد دیگری توسط حاج قاسم شروع شد که پایانش پایان نظام سلطه خواهد بود و آنچه در تشییع پیکر حاج قاسم دیدم و حضور ۲۵ میلیون نفر در این مراسم در شهرها و آنچه دیروز در عراق دیدیم، مصداق مبارزه جدید حاج قاسم است و چیزی برای ترامپ و آمریکا جز نفرت و بدبینی در سطح جهان نماند.

وی خاطرنشان کرد: توطئه‌های دشمن باید با ظرفیت رسانه‌های داخلی شکست بخورد. نظام سلطه با بهره گیری از رسانه، فضای مجازی و ماهواره شکست را به پیروزی تبدیل می‌کند. مثلاً در مورد ارزش پول ما نیز همینگونه عمل شد. ارزش پول ملی ما بالاتر از این جایی است که الان وجود دارد ولی دشمن با بازی رسانه باعث کاهش ارزش پول ملی ما شد.

رئیس بسیج تصریح کرد: خنثی کردن عملیات گسترده و پیچیده دشمن، پیگیری خواسته‌های مطالبات مردم در موضوع مقابله با فساد، رانت و ویژه خواری و امید آفرینی برای جوانان و نوجوانان از اهم وظایف رسانه‌ها است. ما باید میدان را برای جوانان و نوجوانان باز کنیم و این وظیفه رسانه است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید