یک لیست دیگر به لیست‌های اصولگرایان اضافه شد/ جبهه پیشرفت رفاه و عدالت لیست می‌دهد

کدخبر: ۳۲۴۲۰۶
اقتصادنیوز: قائم مقام ستاد انتخابات جبهه پشرفت رفاه و عدالت در تهران از نهایی شدن لیست تشکل متبوعش برای انتخابات خبر داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدجواد محمدی نوری با اشاره به بررسی حضوری و مذاکره در غالب نشست هم اندیشی با ۱۰۰تن از کاندیداهای شهر تهران از به اجماع رسیدن لیست واحد جبهه اصولگرای پیشرفت رفاه و عدالت در تهران خبر داد و تاکید کرد: انگیزه جدی جبهه پیشرفت در بحث‌ دادن لیست انتخاباتی در حقیقت تبعیت از فرمان رهبری مبنی بر تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس یازدهم بود.

وی گفت: در لیست جبهه پیشرفت نیز همانطوری که از قبل معیارهایی تدوین شد، تقریبا از تمامی نسل‌ها چه جوانان و شخصیت‌ها و بانوان حضور جدی دارند و آنچه برایمان مهم است رقابتی سالم در فضای انتخابات است.

محمدی نوری با اشاره به انتخاب برخی گزینه ها از منظر پیام گام دوم انقلاب یادآور شد: نام لیست جبهه در انتخابات مجلس یازدهم‌ «مجلس مردم» است و تقریبا در تمامی استان‌ها نیز یا بصورت مشترک یا با برخی جریانات همسو یا کاملا مستقل تحت همین عنوان افراد لایق و کارآمد را معرفی خواهیم کرد.

وی گفت: در تمامی دیدارها با ۱۰۰ داوطلب حوزه تهران و نامزدهای اثر گذار در برخی شهرها آقایان سید شهاب الدین صدر به عنوان رئیس عالی جبهه به همراه حسن بیادی رئیس ستاد انتخابات جبهه در تهران حضور جدی داشتند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید