چند اصلاح طلب دیگر در مسیر مجلس/ اصولگرایان رقابت در کرمانشاه را بردند

کدخبر: ۳۲۶۲۷۶
اقتصادنیوز: بر اساس نتایج غیر رسمی دو نامزد جبهه نیروهای انقلاب و یک اصلاح طلب پیروز انتخابات مجلس در سه حوزه کهگیلویه و بویراحمد شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، با پایان رأی‌گیری و شمارش آراء در حوزه‌های انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد دو نامزد جبهه ائتلاف نیروهای انقلاب و یک اصلاح‌طلب از سه حوزه انتخابیه این استان پیروز شدند. سید محمد موحد با کسب ۷۸ هزار و ۹۰۰ رأی از مجموع ۱۴۲هزار و ۲۰۰ رأی مأخوذه منتخب مردم حوزه انتخابیه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و برای ششمین بار راهی بهارستان شد.

مهدی روشنفکر با کسب ۶۴ هزار و ۲۵۰ رأی حائیز بیشترین رأی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شده است. همچنین غلامرضا تاجگردون در حوزه گچساران و باشت ۳۸ هزار و ۱۵۲ رأی کسب کرد و به کرسی خانه ملت رسید.

شریعتی راهی بهارستان شد

 هادی خنجری، رئیس انتخاباتی حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه از پایان شمارش آرا در حوزه انتخابیه بهشهر، گلوگاه و نکا خبر داد و اظهار کرد: در مجموع ۱۲۳هزار و ۹۷۵ رأی از این حوزه انتخابیه اخذ شد.

براساس گزارش فارس، وی اظهار کرد: نتایج شمارش آرا در این حوزه انتخابیه، به شرح زیر است:

غلامرضا شریعتی اندراتی" ۵۷هزار و ۹۴۵رأی، علی محمد شاعری ۲۸هرار و ۸۵۹ رأی، علی اصغر شفیعی خورشیدی ۹هز ار و ۶۲۸رأی، محمد جمشیدی ۷هزار و ۱۳۶رأی، وحید ریاحی ۴هزار و ۸۶۳ رأی، عباس زارع نژاد ۳هزار و ۹۴۴رأی، سمیه اکبری ۲هزار و ۹۱۹ رأی، حسین غلامی درمی ۲هزار و ۷۲۰رأی، محمدجواد طوسی یکهزار و ۶۷۷رأی، محمدجعفر مسلمی سراجی یکهزار و ۴۲۵رأی، اسدالله بزازی لمراسکی یکهزارو ۱۰۵رأی، محمد دهقانی گلچالی ۹۲۳رای و محمدرضا سهرابی ۸۳۱ رأی

نمایندگان استان کردستان و ارومیه هم مشخص شدند

بر اساس گزارش فارس، سیدمهدی فرشادان نماینده فعلی سنندج و محسن فتحی به عنوان دو نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس یازدهم انتخاب شدند.

همچنین ستاد انتخابات کشور، یعقوب رضازاده را منتخب این دوره انتخابات در سلماس عنوان کرد. از ۷۶ هزار و ۷۱۹ رای صحیح در سلماس، یعقوب رضازاده توانست ۲۴ هزار و ۷۶۷ رای را از آن خود کند.

پسر امام جمعه اصفهان به بهارستان رفت

از حوزه انتخابیه نائین و خور و بیابانک الهام آزاد، حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل سیدجواد ساداتی‌نژاد، حوزه انتخابیه خمینی شهر محمدتقی نقدعلی و سید صادق طباطبایی‌نژاد از حوزه انتخابیه اردستان به عنوان نمایندگان مجلس یازدهم شورای اسلامی انتخاب شدند.

بر اساس گزارش مهر، در حوزه انتخابیه نائین و خور و بیابانک از مجموع ۲۶ هزار و ۳۱۹ رأی ماخوذه، الهام آزاد با هشت هزار و ۵۷۰ رأی انتخاب، همچنین در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل سید جواد ساداتی نژاد از مجموع ۱۱۹ هزار و ۹۲۸ رأی صحیح مأخوذه، با کسب ۸۸ هزار و ۹۴۶ رأی به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی شد. در حوزه انتخابیه خمینی شهر، محمد تقی نقد علی از ۶۹ هزار و ۵۱۸ رأی صحیح مأخوذه با ۳۶ هزار و ۵۵ رأی انتخاب گردید و در حوزه انتخابیه اردستان نیز سید صادق طباطبایی نژاد از ۲۶ هزار و ۶۲۸ رأی صحیح مأخوذه با ۱۳ هزار و ۲۲۹ رأی وارد مجلس یازدهم شد.

۴ چهره جدید از استان سمنان راهی مجلس شدند

با پایان پذیرفتن شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد هر چهار نماینده کرسی‌های حوزه انتخابیه استان سمنان افرادی به چهره‌های جدید هستند و نمایندگان سابق این استان در انتخابات موفقیت چشم‌گیری نیافتند. همچنین هر چهار نماینده منتخب مردم استان سمنان اصولگرا هستند.

بنابر گزارش مهر، در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی شهر و سرخه از مجموع ۷۲ هزار و ۲۶ رأی مأخوذه عباس گلرو با ۳۲ هزار و ۴۱۱ رأی به خانه ملت راه یافت جدی‌ترین رقیب وی جمال دامغانیان بود که هشت هزار و ۸۰ رأی به دست آورد تا یکی از قاطع‌ترین آرای انتخابات مجلس در استان سمنان به نام گلرو ثبت شود.علی رضا خسروی با هفت هزار و ۶۷۷ رأی نفر سوم این فهرست و روح الله جمعه‌ای با چهار هزار و ۸۶ رأی نفر سوم است در این فهرست همچنین ابراهیمی، آریا منش، کاشیان، شمس خانی و … نیز دیده می‌شوند. نماینده سمنان، مهدی شهر و سرخه در دهمین دور مجلس شورای اسلامی احمد همتی بود که در این دوره رد صلاحیت شد.

در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان از مجموع ۳۱ هزار و ۴۷۲ رأی مأخوذه، اردشیر مطهری با ۱۳ هزار و ۱۳۰ رأی راهی خانه ملت شد، اسماعیل رجبی پس از با شش هزار و ۴۱۱ رأی دوم شد و حجت‌الاسلام روح الله مطهری زاده با پنج هزار و ۳۵۴ رأی سوم شد. بعد از این افراد عبدالله مرادی با یک‌هزار و ۶۲۵ رأی و زهرا بهری با یک‌هزار و ۴۸ رأی دیگر نامزدهایی هستند که آرای بالای هزار نفر را کسب کرده‌اند.

در دامغان هنوز مجموع آرای ماخوذ اعلام نشده اما علی اکبر علیزاده برمی با ۱۱ هزار و ۲۱ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه معرفی شده است. بعد از او خسرو دانشجو با ۹ هزار و ۳۵ رای جایگاه دوم در رأی‌گیری را دارد. حسن بیگی نماینده مجلس دهم دامغان نیز با سه هزار و ۵۲۵ رای در جایگاه سوم قرار گرفته است، دیگر جایگاه‌ها به ترتیب به مجتبی ایمانیان، محمد رضا البرزی، مهدی احسانی فرد علی پریمی و … تعلق دارد.

در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی نیز علی اصغر خانی حائز بیشترین آرای مأخوذه شده که البته آمار رسمی آن هنوز از سوی فرمانداری اعلام نشده است. گفته می‌شود پس از وی حسینی شاهرودی و احمد عجم حائز رتبه‌های دوم و سوم شده‌اند.

حسن نوروزی منتخب مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس یازدهم شد

بر اساس آنچه مهر نوشته است، طبق آمار غیررسمی حجت الاسلام حسن نوروزی پیروز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان بوده است.
نوروزی نماینده فعلی مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس ش ورای اسلامی است. حوزه انتخابیه رباط کریم دارای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی است و این نتایج مورد تأیید منابع رسمی قرار نگرفته است.

اصولگرایان برنده مارتن سیاسی در کرمانشاه

همچنین بر اساس آنچه فارس نوشته است، بنابر آمار و اطلاعات واصله از طریق اسامی و آرای کسب شده حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه به شرح ذیل است:

خبر در حال بروزرسانی است و احتمال تغییر در نتایج وجود دارد

ردیف نام و نام خانوادگی حوزه انتخابیه آرای کسب شده 
۱ عبدالرضا مصری کرمانشاه ۹۵۰۶۱
۲ محمد رشیدی کرمانشاه ۵۷۱۷۰
۳ سلمان محمدی و ابراهیم عزیزی  کرمانشاه دور دوم، سلمان محمدی۴۰۱۵۷ و ابراهیم عزیزی ۳۹۴۹۵
۴ مجتبی بخشی‌پور و علی صابری اسلام آباد غرب و دالاهو دور دوم، مجتبی بخشی‌پور ۱۳۰۰۰ و علی صابری ۱۲۹۰۰
۵ شهریار حیدری قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب ۱۹۸۳۵
۶ آرش زره تن لهونی

پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی

۳۰۹۳۳

۷ علی رضایی کنگاور، صحنه و هرسین ۳۶۰۷۸
۸ حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا سنقرو کلیایی  

براساس نتایج غیررسمی، برآورد آن است مجلس یازدهم در استان کرمانشاه به تصرف اصولگرایان درآمده و سهم اصلاح‌طلبان از آن ناچیز است.

 عبدالرضا مصری اصولگرا و محمد رشیدی اصولگرا از حوزه انتخابیه کرمانشاه، علی رضایی اصولگرا از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا «اصولگرا» از حوزه انتخابیه سنقروکلیایی،  شهریار حیدری «مستقل» از حوزه انتخابیه سرپل ذهاب، قصرشیرین و گیلان‌غرب و آرش لهونی «اصلاح طلب» از حوزه انتخابیه روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی براساس نتایج غیررسمی صاحب  پنج کرسی از هشت کرسی سهم استان کرمانشاه در مجلس یازدهم شده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید