پاسخ رهبر انقلاب به فضاسازی علیه انتخابات به بهانه ویروس کرونا

کدخبر: ۳۲۶۴۱۰
اقتصادنیوز: رهبر انقلاب درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب دو روز بعد از انتخابات یازدهمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ابتدای جلسه درس خارج فقه به نکاتی مهم درباره این انتخابات و فضاسازی دشمن علیه انتخابات به بهانه ویروس کرونا اشاره کردند.

ایشان با تشکر از درخشش مطلوب ملت ایران در امتحان بزرگ انتخابات و ناکام گذاشتن فرصت‌طلبی و تبلیغات همه‌جانبه دشمنان، تأکید کردند: در مقابل توطئه دشمن برای ضربه زدن به ارکان مختلف کشور، همه باید برای دفاع هوشیار، و آماده ضربه و حمله متقابل باشیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به فضاسازی منفی و پر حجم دستگاههای تبلیغاتی بیگانه علیه شرکت مردم در انتخابات، خاطرنشان کردند: این تبلیغات منفی از چند ماه قبل آغاز و با نزدیک‌شدن به انتخابات بیشتر شد و در دو روز آخر نیز به بهانه یک بیماری و ویروس، رسانه‌های آنها از کمترین فرصت برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات چشم‌پوشی نکردند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید