مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا؛

آمادگی CDC آمریکا برای بازگشایی مدارس

کدخبر: ۳۵۱۸۶۳
اقتصادنیوز: CDC راهنمائی‌های جدید خود را روز پنجشنبه منتشر کرد و تلاش زیادی برای بازگشایی مدارس از خود بروز داد و فاوسی آنها را مجموعه‌ای از دستورالعمل‌های صحیح خواند.
آمادگی CDC آمریکا برای بازگشایی مدارس

به گزارش اقتصادنیوز، فاوسی: من فکر می کنم CDC راهنمایی‌های خوبی را کنار گذاشته است. من فقط قبل از شروع برنامه، که توسط همکارانم در CDC برای من ارسال شده بود، سریع به آنها نگاه کردم. بنابراین من فکر می‌کنم این یک مجموعه کامل از دستورالعمل ها است.

 

دستورالعمل ها به مطالعات نشان می‌دهد که کودکان در معرض خطر زیادی از علائم شدید ناشی از کروناویروس نیستند، همچنین مطالعات انجام شده نشان میدهد که کودکان جوان‌تر ممکن است بردارهای مهمی در انتشار ویروس نباشند. فوچی گفت: هنوز چیزهای زیادی برای آموختن درباره شیوع و شیوع عفونت در کودکان وجود دارد. فوچی افزود: مؤسسه ملی بهداشت مطالعه ای را در حال انجام است که به دنبال 2،000 خانواده است تا از جمله موارد دیگر ، چقدر کودکان به این عفونت ها مبتلا شوند و اگر آن را به بزرگسالان منتقل کنند ، پیدا کنند. وی گفت که انتظار می رود تا دسامبر نتایج به دست آورد. فوچی گفت: گرچه ما اطلاعاتی در مورد آن داریم ، اما ما هنوز به اطلاعات بیشتری نیاز داریم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید