دیدار رئیس جمهور منتخب با وزرای دولت روحانی

کدخبر: ۴۲۳۷۴۸
در دور تازه دیدارهای رئیس جمهور منتخب با وزرای دولت فعلی، 5 وزیر دیگر با ابراهیم رئیسی نشست داشته‌اند
دیدار رئیس جمهور منتخب با وزرای دولت روحانی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران؛ دیروز خبر رسید که در دور تازه دیدارهای رئیس جمهور منتخب با وزرای دولت مستقر، 5 وزیر دیگر با ابراهیم رئیسی نشست داشته‌اند، به همین دلیل هم بازار گمانه‌زنی درباره اینکه وزرا به رئیس جمهور منتخب چه گفته‌اند، داغ بود. تصاویری از این دیدارها هم منتشر شد که عکس متعلق یه دیدار محمد جواد آذری جهرمی، وزیر جوان ارتباطات با رئیسی،‌ بیشتر از بقیه مورد توجه قرار گرفت.

در اکوایران ببینید : از فرمول اجاره تا دیدار حساس وزرا

وضعیت عجیب کرونایی در سیستان و بلوچستان هم مورد توجه روزنامه‌ها قرار گرفت. استاندار این استان دیروز گفته بود که سیستان و بلوچستان به اندازه کل پاکستان بیمار کرونایی دارد و در منطقه چیزی شبیه به فاجعه انسانی در حال رقم خوردن است.

افغانستان هم کماکان در ناآرامی به سر می‌برد. یکی از روزنامه‌ها همین موضوع را دستمایه مطرح کردن یک سوال قرار داده: آیا موج تازه مهاجرت همسایه‌های افغانستانی به ایران شروع خواهد شد. پاسخ‌ها به این سوال هم چندان روشن نیست. عده‌ای می‌گویند که طبیعتا با بروز ناآرامی در کشور همسایه احتمال فرار یا مهاجرت مردم به سمت ایران وجود دارد و عده‌ای هم می‌گویند که اوضاع در افغانستان آنقدرها هم بد نیست. 

گزارش برگزیده امروز هم گزارشی است درباره نحوه حساب و کتاب اجاره‌بها از طرف صاحب‌خانه‌ها. در حالی که سقف 25 درصدی برای افزایش اجاره بها در تهران، اعلام شده گویا صاحب‌خانه راه‌ها و فرمول‌های دیگری برای محاسبه اجاره دریافتی‌شان از مستاجرها دارند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید