امیر حاتمی: کشورهای مختلف طرفدار پهپادهای ما هستند/ دستمان درحوزه موشکی پُراست

کدخبر: ۴۳۶۶۵۶
وزیر سابق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز پهپادهای ما در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.
امیر حاتمی: کشورهای مختلف طرفدار پهپادهای ما هستند/ دستمان درحوزه موشکی پُراست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر پیشین دفاع و پشتیبانی در آیین معارفه امیر محمدرضا قرائی آشتیانی وزیر جدید دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که صبح امروز در مرکز همایش‌های امام علی (ع) شهرک امام خمینی (ره) برگزار شد، طی سخنانی ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: نزدیک‌ترین راه به خدا راه امام حسین (ع) است، پس از خداوند متعال طلب می‌کنیم که محبت او را در دل ما هر روز بیشتر از روز گذشته کند.

وی در ادامه به پیشرفت‌ها و اقدامات وزارت دفاع در سال‌های اخیر پرداخت و افزود: در حوزه رزم زمینی بیش از ۳۰۰ کار جدید انجام شد، همچنین در حوزه موشکی، کروز و بالستیک و پدافند هوایی دستمان پُر است. در حوزه دریایی، الکترونیک، راداری، هوایی، ذخیره سازها و پهپادی نیز اتفاقات بسیار خوبی افتاده است.

وزیر سابق دفاع با اشاره به صادرات تجهیزات دفاعی، اظهار داشت: در این حوزه نیز موفقیت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم و در سال ۹۹، چیزی بیش از دو برابر از سال ۹۸ صادرات تجهیزات دفاعی داشتیم، این در حالی است که دشمنان تمام توان و تلاش خود را برای محدود کردن ما به کار گرفته‌اند.

امیر حاتمی تصریح کرد: امروز پهپادهای ما در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارد و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی پیشرفت‌های وزارت دفاع در حوزه ارائه خدمت به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح را نیز بسیار قابل توجه دانست و گفت: خوشبختانه در این سال‌ها موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آوردیم و توانستیم ارائه خدمات به کارکنان و بازنشستگان را افزایش و همسان سازی حقوق را به خوبی پیش ببریم.

وزیر سابق دفاع به خدمات و اقدامات وزارت دفاع در حوزه بهداشت و درمان و مقابله با کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با مجاهدت کارکنان وزارت دفاع در دوران شیوع بیماری کرونا با ساخت کیت آزمایشگاهی و تولید تجهیزات بهداشتی و محافظتی، کمک‌های بسیاری به بخش بهداشت و درمان انجام دهیم. البته ساخت واکسن فخرا به مراحل بسیار خوبی رسیده است که می‌تواند تامین کننده بخشی از نیاز کشور باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید