سردار صفری درگذشت/ فرمانده کل سپاه تسلیت گفت

کدخبر: ۴۴۸۱۵۳
فرمانده کل سپاه با صدور پیامی درگذشت سردار حاج حسین صفری را تسلیت گفت.
سردار صفری درگذشت/ فرمانده کل سپاه تسلیت گفت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، به مناسبت درگذشت سردار حاج حسین صفری جانباز ۷۰ درصد، قطع عضو و نابینا به علت ابتلا به بیماری کرونا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عروج آسمانی سردار سرافراز اسلام و مجاهد فی سبیل اللّه حاج حسین صفری جانباز ۷۰ درصد، قطع عضو و نابینا به علت ابتلا به بیماری کرونا، که سال‌ها در اوج اخلاص و تواضع نقش آفرین مومن و مصمم عرصه‌های خدمت به انقلاب اسلامی و ملت عظیم‌الشأن ایران بود، موجب تالم و اندوه فراوان گردید.

او در زمره اسوه‌های درخشان ایثار و جهاد و نمادهای جاویدان سلحشوری، شجاعت و مردانگی می‌درخشید، وجودش همگان را با یاد شهدا همراه می‌ساخت و عطر دل انگیز فداکاری و وفاداری در راه خدا را در فضا منتشر می‌کرد.

همت سترگ و تلاش‌های بی‌وقفه و مجاهدانه وی در همراهی، حمایت و پشتیبانی از یاران صدیق و شریف انقلاب در سنگر مشاورت فرماندهی کل سپاه در امور ایثارگران آن‌هم در شرایط ناشی از تحمل سختی‌های فراوان دوره جانبازی که زبان از ترسیم و تبیین آن قاصر است، برای همیشه ماندگار و الهام بخش میراث داران شهیدان و جانبازان تاریخ ساز میهن اسلامی خواهد بود.

به روح بلند آن تربیت یافته مکتب عاشورا و ولایت درود می‌فرستم و با تسلیت فقدان وی به خانواده و بازماندگان معظم و علاقه‌مندان سوگوار او و جانبازان سرافراز از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن عزیز به عرش پیوسته رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین و قمر بنی هاشم ابوالفضل العباس (ع) و برای آحاد مصیبت دیدگان ارجمند به ویژه جانبازان حبیب و شیفته فقید سعید، صبر، شکیبایی و سکینه قلبی توأم با ثبات قدم مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید