مردی که خانم نماینده را تهدید به قتل کرد، بازداشت شد

کدخبر: ۴۵۲۸۷۱
پلیس ایرلند مردی که قصد داشت یک نماینده زن پارلمان انگلیس را به قتل برساند، بازداشت کرد.
مردی که خانم نماینده را تهدید به قتل کرد، بازداشت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اسپوتنیک، پلیس ایرلند مرد ۴۱ ساله‌ای را که گفته می‌شود یک نماینده زن پارلمان انگلیس را تهدید به قتل کرده بود، بازداشت کرد.

ایرلندتایمز در این خصوص نوشت: مردی به اتهام تهدید به قتل عضو پارلمان انگلیس دستگیر شد. این فرد که گفته می‌شود تبعه انگلیس است صبح روز شنبه در داگلاس در حومه شهر کورک در ایرلند دستگیر شد و قرار است درباره  تهدید به قتل نماینده زن پارلمان مورد بازجویی قرار گیرد.

به گفته رسانه‌های محلی، در ۱۸ اکتبر ( ۲۶مهر) شخصی با یکی از نمایندگان زن پارلمان انگلیس تماس گرفت و او را  تهدید به قتل کرد.

ماه گذشته نیز، سر دیوید آمس، نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس در کلیسایی در شهر «اسکس» این کشور هدف چاقوکشی قرار گرفت. این کلیسا در «لی-آن-سی» در «اسکس» بوده و آمس با افرادی که به او رای دادند نشستی داشت که مورد اصابت چندین مرتبه چاقو قرار گرفت و در نهایت بر اثر شدت جراحات جان باخت.

بعد از این ماجرا، پریتی پاتل، وزیر کشور انگلیس گفت: برای قانونگذاران تدابیر امنیتی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوانند پس از کشته شدن یک نماینده مجلس به کار خود ادامه دهند و  افرادی که به دموکراسی حمله کردند، دیگر موفق نخواهند شد.

نیویورک تایمز هم در گزارشی به چاقوکشی اخیر در انگلیس و به دنبال آن جان باختن «سر دیوید آمس» نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس، پرداخت و فصل جدیدی در تروریسم را پیش‌ روی این کشور پیش‌بینی کرد. در طی پنج سال گذشته، دو مقام انگلیسی به قتل رسیده اند. «جو کاکس» نماینده حزب کارگر هم در سال ۲۰۱۶ کشته شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید