واکنش روزنامه سپاه به نوبل نرگس محمدی/ این جایزه را به جنایتکاران و تجزیه طلبان و مدافعان تحریم می‌دهند

کدخبر: ۶۰۲۴۸۳
اقتصادنیوز: روزنامه جوان ارگان رسانه‌ای بسیج در واکنش به جایزه نوبل صلح امیال و اهدای آن به نرگس محمدی نوشت: جایزه نوبل صلح را فقط به رئیسان‌جمهور امریکا آن‌هم دقیقاً پس از جنایات جنگی‌شان و به نخست‌وزیران قصاب و قاتل کودکان فلسطینی نمی‌دهند، اگر در کشوری مثل ایران صدای تجزیه‌طلبی بلند کنی و خواستار تحریم اقتصادی و ورزشی مردمت شوی، باید انتظار «جایزه جنایتکاران» را بکشی، حتی اگر آن‌قدر ناشناخته باشی که رسانه‌های خارجی بعضاً از عکس یک بازیگر تلویزیون ایران که همنام تو باشد، برای خبر مهم اعطای جایزه نوبل صلح استفاده کنند!
واکنش روزنامه سپاه به نوبل نرگس محمدی/ این جایزه را به جنایتکاران و تجزیه طلبان و مدافعان تحریم می‌دهند

به گزارش اقتصادنیوز روزنامه جوان در واکنش تند خود ادامه داد: البته بوق غول رسانه‌ای غرب جایی برای فهم و بصیرت واقعی باقی نمی‌گذارد، تاجایی‌که غرب‌گرایان در ایران، برای این‌طور جایزه‌ها هلهله می‌کشند! جاهلیت کثیف مدرن! که عقل‌ها را شست‌وشو داده و غیرت ایرانی و تعصب روی خاک و سرزمین را از آنان گرفته تا این‌گونه برای تجزیه‌طلب‌ها و تحریم‌خواهان کشور خودشان خوش‌انگاری کنند. اصلاح‌طلبان نیز قبل از هر هلهله‌ای باید یادی کنند از سخنرانی خاتمی در زمان خود که جایزه صلح نخست‌وزیر صهیونیستی را سیاسی می‌دانست و حالا سیل تبریکات از مسئولان اسرائیلی نیز به خوبی نشان می‌دهد جنایتکار به جنایتکار که می‌رسد، خوشش آید!

واکنش دو نماینده مجلس به جایزه نوبل نرگس محمدی​

جایزه‌ای که قبلاً به جنایتکارانی مثل شیمون پرز، آنگ سانگ سوچی و اوباما هم داده‌شده! و همین مسئله هم اعتبار جایزه صلح نوبل را از آن گرفته‌است.

هشدار ایران به ترکیه و آذربایجان/ باکو عقب نشینی کرد

نرگس محمدی کیست؟

نرگس محمدی بار‌ها به واسطه اقدامات ضد امنیتی خبرساز شده‌بود و در حال حاضر هم به جرم اجتماع و تبانی به قصد ارتکاب جرم علیه امنیت در زندان به سر می‌برد.

محمدی در چند وقت اخیر از مرخصی‌ها و فرصت‌های درمانی‌اش استفاده نکرده‌بود و اصرار به ایجاد تشنج و ناآرامی داشت. ۲۱ شهریور در حساب اینستاگرامی منتسب به نرگس محمدی با انتشار مطلبی ادعا شد او در زندان کتک خورده که البته این موضوع تکذیب شد. وی پیشتر هم بدون ارائه هیچ مدرکی، مدعی تعرض به زندانیان زن شده‌بود.

خبرگزاری فارس پیش از این خبر داده‌بود که شیرین عبادی و عبدالکریم لاهیجی به وی وعده دادند تا در صورت تندتر کردن اقداماتش، نظر اعضای کمیته انتخاب جایزه صلح نوبل را برای اعطای این جایزه جلب خواهند کرد.

پیش از این، شیرین عبادی که به اقدامات ضدایرانی و تجزیه‌طلبانه‌مشهور است و بار‌ها خواستار افزایش تحریم‌ها علیه ایران، حذف تیم‌های ورزشی ایران از رقابت‌های بین‌المللی شده و توانسته‌بود نظر اعضای کمیته انتخاب جایزه صلح نوبل را جلب کند.

نکته قابل‌توجه اینکه نرگس محمدی به جز اقدامات سیاسی علیه امنیت و تمامیت ارضی ایران هیچ فعالیت قابل ذکری ندارد به گونه‌ای که برخی رسانه‌های عربی حتی چهره وی را ندیده‌اند و این مسئله موجب شده تا نرگس محمدی بازیگر را به عنوان برنده جایزه صلح نوبل معرفی کنند!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید