آزادی دختر 16ساله از اسارتگاه پسر شرور/ ادعای متهم: این پیشنهاد را دختر داد تا از خانواده اش اخاذی کنیم!

کدخبر: ۶۴۱۹۲۶
روزنامه ایران نوشت: چند روز قبل مرد جوانی با مراجعه به پلیس از ربوده شدن دختر 16 ساله‌اش خبر داد.
آزادی دختر 16ساله از اسارتگاه پسر شرور/ ادعای متهم: این پیشنهاد را دختر داد تا از خانواده اش اخاذی کنیم!

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از روزنامه ایران، وی گفت: صبح امروز دخترم از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. تلفن همراهش را نیز پاسخ نمی‌داد. نگران او بودم که یک نفر با شماره ناشناسی با من تماس گرفت و گفت دخترم نزد آنهاست و برای آزادی او 10 میلیارد تومان باید بپردازم.

با شکایت مرد جوان به دستور بازپرس محمدمهدی براعه تحقیقات آغاز شد و در ادامه کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت با دادن آموزش‌های لازم به خانواده دختر از آنها خواستند با گروگانگیر وارد معامله شوند.

شاکی پس از گفت‌و گو با آدم‌ربا در نهایت مبلغ درخواستی او را به سه میلیارد تومان رساند و با او قرار ملاقات گذاشت. زمانی که گروگانگیر برای گرفتن پول به محل قرار رفته بود توسط پلیس دستگیر شد و به دنبال آن مخفیگاه وی نیز شناسایی شد و دختر 16 ساله نجات یافت.

دختر نوجوان در تحقیقات گفت: با متهم در اینستاگرام آشنا شدم و او به من گفت برای صحبت به پارکی در حوالی خانه‌اش بروم. اما در پارک با تهدید چاقو مرا وادار کرد به خانه‌اش بروم و در این سه روز مرا حبس و از خانواده‌ام درخواست پول کرد.

اما متهم در تحقیقات ادعای متفاوتی را مطرح کرد: من با این دختر دوست بودم و می‌خواستیم با هم ازدواج کنیم. پیشنهاد اخاذی را خودش داد و گفت با صحنه‌سازی می‌توانیم از خانواده‌اش پول خوبی بگیریم.

به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی پایتخت، پسر جوان در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید