ترامپ با کیم اشتباهی دیدار کرد؛ کارداشیان به‌جای «اون» + عکس

کدخبر: ۲۱۷۴۶۷
اقتصاد نیوز: در حالی که جامعه جهانی در انتظار دیدار دونالد ترامپ با «کیم جونگ اون»، رهبر کره‌شمالی بود، رئیس جمهوری آمریکا، ملاقات با یک «کیم» دیگر را ترجیح داد؛ «کیم کارداشیان».
ترامپ با کیم اشتباهی دیدار کرد؛ کارداشیان به‌جای «اون» + عکس

اقتصاد نیوز: در حالیکه واشنگتن و پیونگ‌یانگ این روزها مقدمات ملاقات تاریخی میان دونالد ترامپ و کیم جونگ اون را تدارک می‌بینند، رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد همچنان در انتظار نامه‌ای از سوی، رهبر کره شمالی است. این در حالی بود که دونالد ترامپ امروز با کیم کارداشیان در کاخ سفید دیدار کرد. سوالی که نیویورک‌تایمز نیز با کنایه به آن اشاره داشت: اهمیت ملاقات با کدام بیشتر بود: «اون» یا «کارداشیان»

دونالد ترامپ روز چهارشنبه با کیم کارداشیان، مدل و هنرپیشه برنامه‌های تلویزیون دیدار و درباره اصلاح سیستم زندان‌ها و نحوه صدور احکام قضائی ایالات متحده با وی گفتگو کرد.

ترامپ روز گذشته در حساب توئیتری‌اش با انتشار عکسی از خود با این سلبریتی در اتاق ریاست جمهوری کاخ سفید نوشت: «جلسه بسیار خوبی با کیم کارداشیان داشتم و درباره اصلاح سیستم زندان و محکومیت‌های قضایی صحبت کردیم.»

کارداشیان برای درخواست عفو یک زندانی با نام آلیس مری که با اتهام مربوط به مواد مخدر به مدت ۲۰ سال در حبس است با رئیس جمهوری آمریکا دیدار کرده است.

این هنرپیشه پس از دیدار با آقای ترامپ در حساب توئیتری خود نوشت: «من از رئیس جمهور ترامپ بابت وقتی که امروز عصر به من داد تشکر می‌کنم. امیدواریم که رئیس جمهوری آلیس مری که به خاطر یک جرم غیر خشونت آمیز مربوط به مواد مخدر در اولین بازداشت به حبس ابد محکوم شد را مورد عفو قرار دهد.»

کیم کارداشیان در زمان انتخابات از حامیان هیلاری کلینتون بود اما همسرش کانیه که در روزهای پیش از مراسم تحلیف با دونالد ترامپ دیدار داشت در ماه گذشته‌ مجددا با رئیس جمهوری آمریکا ملاقات کرد و اظهاراتش در تحسین از وی و همچنین «برده داری» سر و صدای زیادی ایجاد کرد. این خواننده رپ اخیرا با اشاره به شعار انتخاباتی دونالد ترامپ آهنگی به نام «دوباره آمریکا را با عظمت کنیم» خوانده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید