حرفه‌ای اسکایپ کنید

کدخبر: ۳۳۹۶۳۱
اقتصادنیوز: جلسات ویدئوکنفرانس یا تماس‌های ویدئویی یکی از رایج‌ترین کارهایی است که این روزها و در شرایط مراقبت از ابتلا به ویروس کرونا مشغول به آن هستیم. یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها برای تماس تصویری برنامه اسکایپ است که از گذشته تاکنون یک برند معتبر برای داشتن یک تماس با کیفیت و مطلوب محسوب می‌شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که از این برنامه استفاده می‌کنید در ادامه برخی از ترفندهای استفاده از ابزارهای این پلت‌فرم محبوب آمده است.
حرفه‌ای اسکایپ کنید

به گزارش اقتصادنیوز، چه شما یک فرد احساسی باشید که دوست دارد گاهی به چت‌های قدیمی نوستالژیک سری بزند یا یک کلکسیونر که دوست دارد همه‌چیز را به‌طور مرتب ضبط کند.

 آرشیو چت‌های خود را داشته باشی

 این ترفند خیلی به کارتان می‌آید. برای پشتیبان گرفتن از تاریخچه چت اسکایپ در ویندوز، با فشردن همزمان دکمه‌های [Win]+[R] پنجره دستور Run را باز کنید. سپس داخل کنسول این عبارت را وارد کنید:  وقتی پنجره جدید باز شد روی پوشه شناسه کاربری اسکایپ خود کلیک کنید و سپس داخل

«%appdata%skype».

 فایل «main.db» بروید. در آنجا می‌توانید چت‌های ثبت‌شده اسکایپ خود را مشاهده کنید. می‌توانید این چت‌ها را کپی یا در محلی که دوست دارید ذخیره کنید.

 انتقال تماس

اگر منتظر تماسی روی اسکایپ هستید اما جای ثابتی ندارید دو انتخاب پیش روی شماست. اولین انتخاب دانلود کردن اپلیکیشن اسکایپ روی موبایل و استفاده از اینترنت همراه یا وای فای عمومی است. گزینه دوم نیز هدایت کردن یا دایورت تماس‌ها به یک شماره موبایل یا خط ثابت است. برای انجام این کار روی گزینه «Tools» در منوی بالایی و سپس گزینه «Options» کلیک کنید. روی گزینه «Call forwarding» کلیک کرده و شماره موردنظر خودتان را وارد کنید. تنها اشکالی که به این روش وارد است مساله کم شدن از اعتبار حساب اسکایپ شما است. انتقال تماس اسکایپ به اسکایپ رایگان است اما برای پاسخ دادن به تماس اسکایپ از طریق موبایل یا تلفن‌ثابت باید هزینه پرداخت کرد. درنتیجه این کار فقط برای تماس‌های مهم و ضروری توصیه می‌شود.

  پیام ویدئویی بفرستید

ویدئو به‌شدت باب شده است پس به‌جای ارسال پیام به‌صورت متنی خسته‌کننده،‌ به مخاطبان خود در اسکایپ پیام ویدئویی ارسال کنید. برای انجام این کار روی فردی که می‌خواهید پیام دهید کلیک راست کرده و عبارت «Video Message» را انتخاب کنید. پنجره جدیدی باز می‌شود که می‌توانید هر چه می‌خواهید با وب‌کم ضبط کنید.

 بات‌ها

اخیرا اسکایپ استفاده از چت بات‌ها را به سیستم خود اضافه کرده است. به این ترتیب می‌توان هر کاری از انجام بازی گرفته تا گرفتن اطلاعات مفید را با این ابزار دوست‌داشتنی هوش مصنوعی انجام داد. برای اضافه کردن یک بات به چت اسکایپ به منوی بازشونده «Contacts» رفته و روی گزینه «Add bot» کلیک کنید. اکثر این چت بات‌ها مربوط به ابزارهای موتور جست‌وجوی Bing هستند اما گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند. Murphy تصاویری خنده‌دار از افراد برای شما می‌سازد، Getty Images برای پیدا کردن تصاویر موردنیاز به کارتان می‌آید و Mitsuku نیز چت بات عجیبی است که ممکن است مکالمه‌های جالبی بتوانید با آن داشته باشید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید