آخرین آمار رسمی کرونا در ایران؛ عبور جانباختگان از مرز12هزار نفر/ 19 استان در وضعیت قرمز و هشدار

کدخبر: ۳۴۷۹۹۱
اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: دو هزار و ۶۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۵ مورد بستری شدند
آخرین آمار رسمی کرونا در ایران؛ عبور جانباختگان از مرز12هزار نفر/ 19 استان در وضعیت قرمز و هشدار

به گزارش اقتصادنیوز، سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۸ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۶۲۵ مورد بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۴۸ هزار و ۳۷۹ نفر رسید.

لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲ هزار و ۸۴ نفر رسید.

او اضافه کرد: خوشبختانه تا کنون ۲۰۹ هزار و ۴۶۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.  ۳۳۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون یک میلیون و ۸۷۲ هزار و ۳۹۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت استانهای خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کرمانشاه، کردستان، ایلام، آذربایجان های غربی و شرقی و خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری تصریح کرد: استانهای تهران، اصفهان، مازندران، گلستان، البرز، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، همدان و اردبیل در وضعیت هشدار قرار دارند.  مردم جدا از سفرهای غیرضروری و به ویژه سفر به استانهای خراسان رضوی و مازندران خودداری کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید