درد مشترک جمشید هاشم‌پور و عادل فردوسی‌پور!

کدخبر: ۳۸۲۱۹۹
اقتصادنیوز: جمشیدهاشم‌پور با بیان برخی از خاطرات خود به تجربه‌ای مشابه با عادل فردوسی‌پور اشاره کرد. در روزهای اخیر رئیس شبکه سوم سیما اعلام کرده بود به سبب احتمال خروج فرودسی‌پور از مدار نظام او را از شبکه حذف کرده بود.
درد مشترک جمشید هاشم‌پور و عادل فردوسی‌پور!

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از سازندگی جمشید هاشم‌پور بازیگر سرشناس سینما که در دهه‌های شصت و هفتاد در فیلم‌های بسیاری درخشید و نقش‌های ماندگاری را خلق کرد، به روایت ماجرای ممنوع‌الکار شدن خود در اوج محبوبیت پرداخت.

این بازیگر درباره دوران ممنوع‌الکاری‌اش در دهه شصت گفت: بعد از فیلم «یوزپلنگ» ساخته سامویٔل خاچیکیان بود که ممنوع‌الکار شدم. چون یادم هست قبل از فیلم شایعه شده بود که هاشم‌پور قرار است ممنوع‌الکار شود و چون قرارداد این فیلم را بسته بودیم سریع کلید زدند و مرا جلوی دوربین بردند.

هاشم‌پور گفت: بعد از ممنوع‌الکاری، من اقدامی نکردم و حتی ارشاد هم نرفتم که ببینم اصلا چرا ممنوع شدم یا درخواست بدهم ممنوع‌الکاری‌ام را لغو کنند. حتی کسی به من خبر نداد ممنوع‌الکار شده‌ام.

وی افزود: آن موقع کارگردان‌‌ها و تهیه‌کننده‌ها لیست بازیگران‌شان را می‌بردند ارشاد و به آنها می‌گفتند هاشم‌پور فعلا نمی‌تواند کار کند. دلیل خاصی نداشتند فقط گفتند ایشان خیلی دارد پرواز می کند و مطرح می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید