راه اندازی روستا بازار برای حذف واسطه ها

کدخبر: ۳۹۳۹۰۵
مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی گفت: با اجرای طرح روستابازار، امکان عرضه محصولات کشاورزی، صنایع روستایی و دستی با حذف واسطه‌ها فراهم می‌شود.
راه اندازی روستا بازار برای حذف واسطه ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا وسیما،محمدعلی طهماسبی مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی افزود: یکی از بند‌های اساسنامه سازمان تعاون روستایی ایران کوتاه کردن فاصله‌ها بین تولید و مصرف است که بر همین مبنا در قالب طرح روستابازار، شرایطی فراهم شده که تولیدات روستایی به صورت نمایشگاه و فروشگاه‌های ثابت از طریق امکانات فروشگاهی سازمان تعاونی روستایی عرضه شود.

وی گفت: به این ترتیب فروشگاه‌هایی از طریق سازمان تعاونی روستایی در استان‌ها و شهر‌های مختلف دایر می‌شود و تولیدات روستایی در این فروشگاه‌ها عرضه می‌شود که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت شرایط مناسبی دارند.

مدیر عامل سازمان تعاونی روستایی افزود: این فروشگاه‌ها در شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر و همه کلانشهر‌ها افتتاح خواهند شد و با کاهش فاصله تولید و مصرف امکان عرضه محصولات استاندارد روستائیان را فراهم می‌آورد.

طهماسبی گفت: این طرح در مرحله آغازین قرار دارد و به صورت پایلوت در شش شهر استان خراسان رضوی اجرایی شده که امیدواریم به زودی شاهد اجرای طرح در سراسر کشور و ارائه محصولات روستائیان با کمترین واسطه به مردم باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید