اعلام اسامی افراد خاطی مربوط به واکسن پاکبانان آبادان به مراجع قضایی

کدخبر: ۴۰۶۳۲۵
اقتصادنیوز: رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اسامی افراد خاطی شهرداری آبادان که از سهمیه واکسن پاکبانان این شهر استفاده کرده بودند به مراجع قضایی اعلام شد.
اعلام اسامی افراد خاطی مربوط به واکسن پاکبانان آبادان به مراجع قضایی

به گزارش اقتصادنیوز شکراله سلمان‌زاده روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: حسب دستور مقام عالی وزارت که در نامه‌ای به ما ابلاغ شد اسامی این افراد به طور کتبی به مقامات قضایی اعلام شد و همچنین با افراد خاطی در حوزه دانشکده علوم پزشکی آبادان برخورد صورت گرفت و بعضی از این افراد با دستور مستقیم وزیر بهداشت عزل شدند.

وی افراد عزل شده در این باره را ، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان، رییس مرکز بهداشت آبادان و مسوول واحد پیشگیری از بیماری‌های این مرکز بیان کرد.

سلمان‌زاده با بیان اینکه ۱۵ نفر از کارکنان و مدیران شهرداری آبادان اقدام به تزریق واکسن سهمیه داده شده برای پاکبانان کرده بودند گفت: پس از اینکه متوجه تزریق افراد غیر مرتبط شدیم تزریق واکسن را به طور موقت متوقف کردیم و پس از آنکه شفاف‌سازی به صورت کامل صورت گرفت واکسن به سایر پاکبانان آبادان تزریق خواهد شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: بیماران خاص مثل دیالیزی‌ها یا افراد سرطانی، سهمیه واکسن مخصوص به خود را دارند و نیازی نیست که ما از سهمیه پاکبان‌ها برای آنها استفاده کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید