در چنین روزی در 10 آبان اعلام شد

صدو قرار توقیف گوگوش!

کدخبر: ۵۳۱۵۴۷
اقتصادنیوز: یکی از حاشیه‌های زندگی گوگوش صدور حکم توقیف او در 10 آبان ماه 52 است.
صدو قرار توقیف گوگوش!

به گزارش اقتصادنیوز در مرور مطبوعات در 10 آبان سال 1352 به حاشیه‌ای جالب از زندگی فائقه آتشین مشهور به گوگوش مواجه می‌شوید. روزنامه اطلاعات در این باره نوشت: دیشب گوگوش، خواننده مشهور که به دنبال شکایت حاجی رحیم درافشان، صاحب کاباره میامی تحت تعقیب قرار گرفته نتوانست برنامه خود را اجرا کند.

نیم‌قرن با اقتصاد ایران، 10 آبان

گوگوش که موقع طلاق به قولی قید کرده بود که فقط در کاباره‌ میامی متعلق به شوهر سابق و بستگان او برنامه اجرا کند، اولین بار بود که در کاباره دیگر برنامه اجرا می‌کرد.

روز سه‌شنبه گذشته درافشان یک میلیون تومان چک گوگوش را به اجرا گذاشت و پرونده پس از طی مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

از طرف بازپرس اخطار حسن‌نیت و احضار برای گوگوش فرستاده شد (توضیح اینکه اخطار حسن‌نیت جنبه حکم جلب دارد و شاکی می‌تواند با همین اخطار بدهکار را جلب کند)

گوگوش

گوگوش اظهار کرد: همه می‌دانند من این چک را به‌خاطر شوهر سابقم محمود قربانی و رهایی وی از چنگال طلبکاران در اختیار او گذاشتم و به‌طوری‌که شنیده‌ام همه آنها را که من از مقدار مبلغ آن‌ها خبری ندارم، آقای درافشان در اختیار گرفته است. هرگز فکر نمی‌کردم که این چک ها روزی وسیله ارعاب و تهدید من قرار گیرند.

این چک‌ها را به زور از من گرفته‌اند و من در حقیقت به کسی بدهی ندارم. حتی کسانی که از من شکایت می‌کنند و حکم جلب مرا می‌گیرند، به خوبی می‌دانند که من چنین مبالغی به آنها بدهکار نیستم.

من نه پولی دارم که بپردازم و نه اموالی که قابل توقیف باشد و بالاخره باید روزی تکلیف من روشن شود.

روی این اصل تصمیم گرفته‌ام روز شنبه خود را به مقامات دادگستری معرفی کنم تا روانه زندان شوم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید