خرید اقساطی خودرو و نکات مهم

کدخبر: ۳۳۷۰۹۰
خرید اقساطی خودرو و نکات مهم

میدانیم این روز ها اسم فروش و خرید اقساطی خودرو زیاد شنیده میشود. همینطور با توجه به هزینه های بالا برای خرید خودرو، امکان خرید نقدی با پرداخت وجه کامل کمی سخت شده است. حال بهترین راهکار چیست؟

مطمئنا بهترین راه حل برای رسیدن به خودروی مورد علاقه ی ما، استفاده از طرح های خرید اقساطی خودرو میباشد. از این رو شرکت ها و ارائه دهندگان زیادی اقدام به ارائه این نوع خدمات کرده اند. از این میان میتوان به آرمان خودرو به عنوان شرکت پیشرو در امر فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری اشاره کرد.

آرمان خودرو همواره تلاش کرده است تا خرید خودرو را برای هم میهنان عزیزمان به نهایت سهولت برساند. شما میتوانید در آرمان خودرو با حداقل مدارک، حداقل پیش پرداخت و مابقی در اقساط بلند مدت صاحب خودرو ی مورد نظرتان شوید. همینطور کارشناسان مجرب ما آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشند. شما میتوانید با استفاده از وبسایت آرمان خودرو به بررسی قیمت \و خودروی مورد نظرتان بپردازید. همینطور برای انتخاب و خرید نهایی میتوانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.

با ما همراه باشید.

آرمان خودرو1

برای خرید خودرو باید چه نکاتی را مد نظر داشته باشید؟

در ادامه صحبت های قبلی قصد داریم تا به نکات دیگری را در امر خرید خودرو اشاره کنیم.

فریب تبلیغات را نخورید…!

تبلیغات یک نکته ی مهم در خرید اقساطی میباشد که باید همواره مد نظرتان داشته باشید. اکثر خودروسازان و شرکت های لیزینگ برای تبلیغات خود از حقه های تبلیغاتی استفاده میکنند. در واقع تنها، مواردی را بیان میکنند که بتواند مشتری را مشتاق تر کنند. در نهایت هنگام خرید خودرو، شرایط به طرز عجیبی تغییر خواهد کرد و به هیچ وجه به شیرینی تبلیغات پخش شده نخواهد بود.

از شرکت های لیزینگ “100هزار تومانی” خرید نکنید…!

در ادامه مورد قبلی، نکته ای که اکثر مشتریان به آن توجه نمیکنند، اعتبار و قدرت شرکت لیزینگ است. شاید بپرسید چه این موضوع چه اهمیتی خواهد داشت؟ اهمیت این امر را هنگام خرید اقساطی خودرو با تحویل غیر فوری متوجه خواهید شد. اینگونه شرکت ها از وارد شدن خدشه به اعتبارشان هیچ حراسی ندارند و میتوانند به هرشکل با مشتری رفتار کنند. اما موردی که این مورد را حساس تر میکند این است که این شرکت ها اولا مجوز رسمی از بانک مرکزی ندارند، ثانیا سرمایه آنها 100هزارتومان ثبت شده است. در نتیجه درست مثل مشخصاتشان، آنها 100هزارتومان اعتبار دارند.

جریمه های مالی و مفاد قراردادتان را بشناسید…!

در قرارداد های ثبت شده برای خرید اقساطی خودرو، نکته ی مهمی قرار دارد به نام "جریمه های مالی قرارداد". برای مثال یکی از جریمه هایی که در قرارداد قابل ذکر است را مثال خواهیم زد. “هر روز تاخیر در پرداخت اقساط ماهانه تا ۳۰ درصد جریمه را برای مشتری به همراه خواهد داشت.” در کنار آنها یک سری جریمه و هزینه در مورد اعطای تسهیلات یا مالیات و اینگونه موارد ذکر خواهد شد که شرکتهای نامعتبر علاقه ای ندارند تا شما در جریان آنها باشید. پس باید نهایت دقت را داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای خرید اقساطی خودرو را بدانید

به طور معمول برای اطمینان خاطر، شرکت ها مدارک زیادی را از شما دریافت خواهند کرد. با این حال شرکت آرمان خودرو برای سهولت هرچه بیشتر مشتریان خود، مدارک مورد نیاز خود را به حداقل رسانده است. شما برای خرید اقساطی خودرو با تحویل فوری از آرمان خودرو تنها نیاز به موارد زیر را دارید:

  • مدارک شناسایی

شامل شناسنامه کارت ملی و…

  • مدارک شغلی

شامل فیش حقوقی و یا هرگونه مدرک مرتبط به کسب و کار

  • احراز سکونت

سند ملکی یا اجاره نامه معتبر

  • چک ضمانت

دسته چک معتبر به نام شخص خریدار یا اقوام درجه یک

آرمان خودرو2

نکات لازم برای تسویه حساب زودتر از موعد را بدانید

این مورد که قصد بیانش را داریم مختص خودرو سازان میباشد. این امر از این روست که اگر خودرویتان را از شرکت ها واسط یا لیزینگ خریداری کرده باشید، باید از طریق شرکت فروشنده ی خود اقدامات لازم را انجام دهید. باید بگوییم امکان تسویه حساب زودتر از موعد برای خودروسازان بزرگ موجود میباشد. برای این کار نیز کافیست به ساختمان امور مشتریان بخش وصول مطالبات در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج مراجعه نمایید و اطلاعات لازم را دریافت نمایید. با این حال قصد داریم تا به طور خلاصه به این مراحل اشاره کنیم.

بعد از حساب و کتاب نهایی اقساط باقی مانده و هزینه های دیر کرد و … ، میتوانید به مرکز مذکور مراجعه و مراحل قانونی را آغاز نمایید. سپس با محاسبه چک ها و کسر سود باقی مانده از آنها، میتوانید به سادگی مبلغ را پرداخت و تسویه را انجام دهید. پس از انجام مراحل اداری و دریافت چک ها میتوانید از طریق  بخش صدور اسناد مالکیت اقدام به آزادسازی سند از رهن خودرو ساز نمایید. پس از یک هفته و بدون هیچ گونه نامه ای(فک رهن به صورت سیستمی انجام میشود) میتوانید اقدام به تعویض پلاک نمایید.

نتیجه گیری

آرمان خودرو3

گروه آرمان خودرو با تجربیات 15سال حضور در امر فروش خودرو و به عنوان برترین شرکت در امر فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری در تلاش است تا نهایت رضایت مشتریان را در خرید خودرو فراهم آورد. برای اطلاعات بیشتر در امر خرید خودرو و شرایط خرید میتوانید از طریق وبسایت ما اقدام نمایید. همینطور برای برقراری ارتباط با کارشناسان مجرب ما در این امر میتوانید از پل های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

راه های ارتباطی با آمان خودرو

آدرس: تهران - جنت آباد شمالی – محله شقایق – خیابان جوانمرد – کوچه دوم – پلاک ۲ (بزرگراه آبشناسان شرق به غرب – بعد از پمپ بنزین شقایق)

وب سایت: arman-khodro.com

ایمیل: mailto:info@arman-khodro.com

تلفن های تماس:

02144864457

02144880783

02144871865

02144832590

02144880496

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید