گزارشی جذاب از جدیدترین تفریحات جوانان تهرانی در ایام کرونا

کدخبر: ۳۴۷۲۸۵
تهران شهر شب های تابستانی است , شهری که انواع مدل تفریحات تابستانی در آن وجود دارد و کافیست اراده کنید تا تفریح کنید!
گزارشی جذاب از جدیدترین تفریحات جوانان تهرانی در ایام کرونا

 دراین ایام که بیماری کرونا همه گیر شده است ذائقه ی مردم هم عوض شده است, رستوران گردی که یکی از تفریحات اصلی مردم بود در حاشیه قرار گرفته و جای خود را به اتاق های فرار و بوردگیم, سورتمه سواری, زیپ لاین, اجاره ی ماشین و سینما ماشین داده است, در ادامه با تعدادی از این تفریحات که برخی از آن ها مثل اجاره خودرو جدیدا به این لیست اضافه شده است، آشنا میشویم:

اتاق های فرار ( اسکیپ روم ): 

این روزها اتاق های فرار به یکی از رایج ترین  تفریحات بدل شده است. این بازی یک بازی هیجان انگیز دسته جمعی است که با خانواده و یا دوستان میتوان معماهای  ساده تا پیچیده را حل کرد و حتی میتوان هوش دوستان خودتان را هم امتحان کنید و ببینید در شرایط موازی چقدر میتوانید روی آن ها حساب کنید!

اتاق های فرار متنوعی از جمله ترسناک تا معمایی را می توانید با یک جست و جوی ساده انتخاب کنید و در آن شرکت کنید.

تفریح

 برد گیم یا همان بازی های رومیزی:

بازی های رومیزی که به برد گیم معروفند را میتوان بازی های کالری نسوز لقب داد. اگر از فعالیت فیزیکی خسته شده اید و یا گرمای هوا علتی بر ترجیح دادن این است که زیر باد خنک کولر تفریح کنید پس پیشنهاد ما به شما بازی های رومیزی است که کافه های گوناگونی جدیدا این مدل بازی ها را به منوی خود اضافه کرده اند و می توانید هنگام صرف نوشیدنی یا غذای دلخواهتان بازی کنید و حتی گیم لند هایی هم هستند که به صورت اختصاصی مخصوص این بازی ها هستند و حتی می توانید رقبای جدیدی را هم ملاقات کنید.

تفریح و سرگرمی

 سورتمه سواری و زیپ لاین:

پشت چهره ی دودی شهر و کسالت زندگی در کلانشهرها ,آدرنالین خالص را با سورتمه ی تهران می توانید تجربه کنید و یا با زیپ لاین میان زمین و هوا معلق پرواز کنید و لذت ببرید.

سورتمه سواری

سورتمه سواری یک تفریح مهیج است که میتوانید سوار بر یک ماشین کوچک که بر روی ریل ها می لغزد با سرعتی حدود 40 کیلومتر بر ساعت در فراز و فرود ارتفاعات ریل ها ترشح آدرنالین را با تمام وجود حس کنید و هر زمان که احساس کردید دیگر کافیست ترمز را بکشید!

زیپ لاین هم تجربه ی مشابهی را به شما تزریق میکند با این تفاوت که شما می توانید ایستاده یا نشسته یا حتی به حالت افقی با وصل بودن به یک سیم بکسل پرواز کنید و این آرزوی دیرینه ی پرواز بدون بال را، در بشر تحقق می بخشد.

زیپ لاین

اجاره خودرو:

در این لیست لقب جدیدترین تفریح و خوشگذرانی در این ایام را باید به اجاره خودرو بدون راننده داد. تفریحی که به تازگی به این لیست اضافه شده است و جای خود را خیلی سریع در دل جوانان باز کرده است. و به تمامی ذائقه ها خوش می آید, چه آن گروهی که دلشان می خواهد تفریح زیر باد خنک کولر را تجربه کنند و کالری چندانی نسوزانند، چه آن هایی که دنبال هیجان ماشین سواری و گردش شبانه در شهرند و ترجیح می دهند به اکتشاف شهر با ماشین مورد علاقه شان بروند .

شاید قبلا درباره ی اجاره ماشین عروس شنیده بودیم اما جدیدا شرکت هایی هستند که علاوه بر اجاره ماشین عروس، اتومبیلی که مورد نظر و مطابق بودجه ی شماست را با قیمت هایی شاید پایین تر از خیلی تفریحات دیگر تا هر چند روز که مد نظر شماست به شما اجاره میدهند و با رنت خودرو شما لذت ماشین سواری با ماشین های گران قیمتی که شاید از نظر مالی توان خرید آن را نداشته باشید را تجربه می کنید. قیمت اجاره خودرو بسته به ماشینی که انتخاب می کنید، متفاوت است. شرکت های مختلفی در ایران مشغول خدمات مربوط به اجاره ی خودرو هستند که از بین آنها، شرکت کاسپین رنت، ماشین های متنوع تر و قیمت های منطقی تری را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کاسپین رنت

جا به جایی در کلان شهری مثل تهران برای افرادی که ماشین ندارند همیشه یک دغدغه ی اساسی بوده و درحال حاضر به دلیل همه گیری کرونا استفاده از وسایل نقلیه عمومی کمتر شده است و اغلب افراد مجبور به استفاده از خدمات تاکسی های اینترنتی می شوند که هزینه ی سرویس های تاکسی های اینترنتی هم در بعضی از موارد که از صبح تا شب در چند نوبت به ماشین نیاز است، مقرون به صرفه نیست و حتی در بعضی از ساعات شبانه روز به دلیل کمبود ماشین یا وجود طرح ترافیک و یا دوری مسیر راننده ای حاضر به قبول درخواست شما نیست.

اما با اجاره ی ماشین از شرکت هایی که خدماتی از قبیل اجاره نامحدود ماشین ارائه می دهند هم می توانید به مرکز شهر که بیشتر اتاق فرار ها و کافه ها و بردگیم ها در آن قرار گرفته بروید و هم در هرساعت از شبانه روز به هر نقطه از شهر تهران دسترسی داشته باشید.

همچنین می توانید به جاده بزنید و از طبیعت اطراف شهر بهره مند شوید ماشین سواری و سرعت با آخرین مدل های ماشین ، تجربه ی بی خطری است که دوستداران لذت ترشح آدرنالین را بدون هیچ دردسری راضی میکند. شما با اجاره ی ماشین، علاوه بر سفرهای درون شهری وجاده ای می توانید سفرهای برون شهری را هم تجربه کنید و از استرس هزینه و دغدغه ی سلامتی شلوغی تورهای تفریحی هم رها شوید.

تفریحی که حتی اگر بیماری قلبی هم دارید و نمیتوانید از زیپ لاین و سورتمه استفاده کنید نباید از خودتان دریغ کنید.

سرگرمی

 آکواریوم گردی و باغ پرندگان:

شاید شما از آن دسته از آدم هایی هستید که با هیجان بیگانه اید و تنها دلتان یک روز آرام می خواهد، بدون هیچ تنش وهیجانی!

برای شما هم تفریحات خاصی هست که شاید کمتر به آن اشاره شده است اما اگر دوستدار حیوانات هستید و دوست دارید در میان تنوع گونه های گیاهی قدم بزنید می توانید از آکواریوم و باغ پرندگان پارک شهر دیدن کنید.

در مرکز پارک شهر که یکی از بزرگترین پارک های تهران با تنوع گونه های گیاهی است یک باغ پرندگان وجود دارد, که مدل های گوناگون پرنده ها را میتوانید در آن مشاهده کنید و لذت ببرید و حتی با یک تیر چند نشان بزنید و علاوه بر باغ پرندگان از آکواریوم ماهی های رنگارنگ, موزه ی صلح  آبنما, تندیس شیر سنگی و دیگر دیدنی های آن بهره مند شوید و از قدم زدن میان درختان متنوع لذت ببرید.

سینما ماشین:

با بسته شدن سینما ها در ایام همه گیری کرونا, سینما ماشین روی کار آمد. درحالی که شما داخل ماشین خودتان نشسته اید و چیپس و پفک میخورید و حتی میتوانید با بغل دستی در حین دیدن فیلم صحبت کنید و نظر دهید و مزاحم دیگران هم نشوید، پرده ی نقره ای سینما رو به روی شماست و می توانید تازه ترین فیلم های روی پرده را با تجربه ای جدید تماشا کنید و لذت ببرید. تنها عیب سینما ماشین این است که هر ماشین حداکثر باید دو سرنشین داشته باشد.

سینما ماشین

شاید برای فیلم های کمدی و حتی غمناک دیگر به شکل قبل نتوانیم با هم روی صندلی های سینما دسته جمعی بخندیم یا بغض کنیم اما تا زمانی که کرونا از میان ما نرفته است باید با این مدل زندگی کنار بیاییم تا بتوانیم با سلامتی کنار عزیزانمان و خانواده زندگی کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید