نکاتی مهم برای خرید پکیج دیواری

کدخبر: ۳۵۳۵۶۸
با توجه به اهمیت پیدا کردن پکیج شوفاژ دیواری جهت تامین آبگرم و همچنین گرمایش منزل در فصل زمستان امروز قصد دارم تا حدودی در رابطه با این دستگاه اطلاعاتی را خدمتتان ارائه بدم.
نکاتی مهم برای خرید پکیج دیواری

پس پیشنهاد می کنم اگر شما هم جزو مصرف کنندگان پکیج شوفاژ هستید و یا اینکه به تازگی قصد خرید این دستگاه را دارید و نمی‌دانید چه مدل و یا مارک پکیجی خریداری کنید با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد این وسیله گازسوز کسب کنید.

در ادامه ما با توجه به 25 سال تجربه در زمینه تعمیرات انواع پکیج دیواری و دارا بودن نمایندگی مجاز اکثر برندهای معتبر پکیج در کشور اطلاعات مفیدی را ارائه خواهم داد که شاید کمتر جایی بتونید پیدا کنید.

چه نوع پکیجی بخرم؟

قبل از هر چیزی بهتره بدونید پکیج شوفاژ به دو نوع 1- زمینی و 2 - دیواری تقسیم می‌شوند که پکیج های زمینی به دلیل ساختار مکانیکی که دارد از نظر خرابی های بعد از نصب از پکیج های دیواری که برعکس ساختار الکترونیکی دارد بهتر عمل می‌کند ولی مهمترین عیب پکیج های زمینی به جا گیر بودن آنها برمی‌گردد، با توجه به متراژ کمی که آپارتمان های امروزی ساخته می‌شوند قرار گرفتن پکیج زمینی اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد. ولی اگر شما از لحاظ جا مشکل ندارید و شرایط استفاده از پکیج زمینی را دارا میباشید در خرید این دستگاه تردید نکنید.

چه مارک پکیجی بخرم؟

در بین تولید کنندگان پکیج دیواری که در بازار کشور مشغول فعالیت هستند پیشنهاد اکید بنده فقط انتخاب بین دو برند ایران رادیاتور و بوتان میباشد، دلیل رد برندهای دیگه مثل ایساتیس و آریستون و گلدیران و مرکوری و فرولی و لورچ و... به کیفیت این محصولات برنمی‌گردد بلکه به خاطر تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور مربوط می شود.

چه مدل پکیجی بخرم؟ تک مبدل یا دو مبدل

به نظر شخص بنده یکی از مهمترین مواردی که در خرید پکیج دیواری باید دقت کنید اینه که به خاطر کمی ارزان تر خریدن اقدام به خرید پکیج تک مبدل نکنید و فقط از پکیج های دو مبدل و فن دار استفاده کنید. پکیج های تک مبدل متأسفانه در کشور ما با توجه به نداشتن فرهنگ استفاده از آن و همچنین آب با سختی بالا عمر بسیار کوتاهی دارند.

پکیج کار

از بین مدل های ایران رادیاتور و بوتان کدام مدل پیشنهاد می‌شود؟

اگر قصد خرید پکیج ایران رادیاتور دارید به نظر بنده فقط از مدل L استفاده کنید و همچنین اگر قصد خرید پکیج بوتان را دارید پکیج اپتیما 28 و یا پرلا و بنسره پرو و پارما استفاده کنید، همینطور که فهمیدید در مدل های پکیج بوتان برعکس ایران رادیاتور حق انتخاب بیشتری خواهید داشت.

البته این نظر شخصی بنده هست و هر کسی میتونه اونو رد و یا قبول کنه.

نگهداری پکیج دیواری به چه صورت است؟

قبل از هر چیزی باید بگم حتما هنگام نصب پکیج یک فیلتر پلی فسفات مارک ایمر گاز و یک رسوب زدای مغناطیسی مارک ایمر گاز و همچنین یک صافی برگشت مغناطیسی نصب کنید. در ضمن حتما از نصاب بخواهید سیستم رادیاتورها و لوله کشی را قبل از اتصال به پکیج کاملا شستشو داده و خاک و شن ریزه ای که ممکنه هنگام لوله کشی داخل مدار رفته باشه را تخلیه کند.

ضمنا پیشنهاد می کنم یک محلول ضد رسوب پروتکتور هم تهیه کنید و به مدار شوفاژ تزریق نمایید چون این محلول مزایای بسیاری دارد. لازم به ذکر است که حتما از یک محافظ برق هم در ورودی برق پکیج استفاده کنید. نکته آخر هم اینکه با توجه به تزریق محلول ضد رسوب حتما دقت کنید که در قسمت شیلنگ های زیر پکیج و اتصالات رادیاتورها کوچکترین نشتی نداشته باشد.

تعمیرات پکیج را به که بسپارید؟

یکی از مهمترین مسائل که در استفاده از پکیج باید دقت کنید انتخاب تعمیرکار می‌باشد زیرا حتی یکبار مراجعه تعمیرکار ناشی باعث بهم ریختن تنظیمات پکیج دیواری خواهد شد.

یکی از نکات مهم در انتخاب تعمیرکار در شهر های شلوغ مثل تهران نزدیک بودن تعمیرکار به محل شما می‌باشد. به عنوان مثال برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور غرب تهران فقط از تعمیرکاران ساکن غرب تهران درخواست نمایید.

همینطور یکی از مسائلی که در این رابطه باید دقت کنید این است که به عنوان مثال برای تعمیر پکیج بوتان حتما از نمایندگان مجاز این شرکت درخواست سرویس نمایید و همچنین برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور فقط از نمایندگان مجاز این شرکت درخواست تعمیرکار نمایید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید