آغاز جشنواره تابستانی هوآوی

کدخبر: ۳۵۳۶۱۰
جشنواره تابستانی هوآوی با شعار هر خرید، یک هدیه آغاز شده و تا ۲۳ مرداد ۹۹ ادامه خواهد داشت. براساس این جشنواره تابستانی، به خریداران محصولات هوآوی، هدایایی اهدا می‌شود.
 آغاز جشنواره تابستانی هوآوی

این هدایا در غالب جشنواره تابستانی هوآوی ارائه می‌شود که هدف آن ارائه موقعیت و شرایط بهتر برای خریداران است تا همراه با خرید گوشی از هدایای مناسبی نیز برخوردار شوند.

در جدول زیر می‌توانید لیست محصولات این جشنواره به همراه هدایای هر یک را مشاهده کنید:

هواوی

این جوایز به تمامی گوشی‌های دارای گارانتی معتبر و اصلی تعلق می‌گیرد و خریداران محترم می‌توانند از طریق تمامی فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور به خصوص فروشگاه‌های منتخب هوآوی خرید خود را انجام دهند. اما برای دریافت هدایه خود  باید به مراکز اعلام شده از طرف هوآوی مراجعه کنند که در ادامه لیست کامل آن آماده است.

قابل ذکر است برای دریافت هدایا باید مدارک زیر را نیز به همراه داشته باشید.

  • کارت ملى (حضور شخص متقاضى الزامیست)

  • فاکتور گوشى به تاریخ روز و نام خریدار

  • گوشى خریدارى شده (روشن+سیم کارت مشترى)

  • برچسب B بر روی گوشی

  • رسید دستگاه پوز (یا کپى چک‌هاى پرداختى) دقیقا به مبلغ و تاریخ فاکتور

هواووی

برای دریافت سیم‌کارت هدیه ‌خود نیز می‌توانید به فروشگاه‌های مربوطه مراجعه کنید و از روش‌های زیر برای فعال‌سازی آن استفاده کنید.

ایرانسل-هوواوی

لطفا قبل از خرید با ارسال کد IMEI دستگاه به سامانه پیام کوتاه 100042000 از صحت گارانتى محصول خود اطمینان حاصل کنید. توجه داشته باشید که به ازاء هر کد ملى تنها امکان دو بار ثبت نام در این جشنواره وجود خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاهده فروشگاه‌های منتخب هوآوی جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند به سایت https://huaweimobilefarsi.com مراجعه کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید