کاهش هزینه‌های خدمات پزشکی با خدمات پزشک آنلاین دکتر ساینا

کدخبر: ۳۶۲۴۸۸
در حال حاضر، با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از فعالیت‌ها با کیفیت و روند بهتری انجام می‌شوند؛ همچنین استفاده از اینترنت موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ شده است. یکی از فعالیت‌هایی که به کمک گسترش اینترنت راحت‌تر انجام می‌شود، خدمات مشاوره آنلاین پزشکی است.
کاهش هزینه‌های خدمات پزشکی با خدمات پزشک آنلاین دکتر ساینا

در حال حاضر استفاده از مشاوره آنلاین پزشکی مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و دکتر ساینا یکی از بهترین مراجع تخصصی پزشک آنلاین محسوب می‌شود.

چرا باید از خدمات پزشک آنلاین استفاده کرد؟

بسیاری از مسائل و بیماری‌ها نیاز به حضور در درمانگاه‌ها و مطب پزشکی ندارد. بیماری‌های غیراورژانسی، مشاوره‌های تغذیه‌ای، مشاوره‌های پوست و مو، نشان دادن جواب آزمایش و عکس‌های گرفته شده و ... مواردی هستند که به راحتی با مشاوره پزشک آنلاین قابل انجامند. 

تصور کنید برای نشان دادن یک جواب آزمایش به مطب پزشک مراجعه می‌کنید. چه میزان زمان، هزینه حمل و نقل شخصی یا عمومی و معطلی در ترافیک سنگین خیابان‌ها و در سالن انتظار مطب برای نوبت در انتظار شما خواهد بود؟ 

حال آن که می‌توانید با خدمات پزشک آنلاین در خانه و در هر ساعتی از شبانه‌روز، بدون معطلی با پزشکان در ارتباط باشید. شما کدام گزینه را انتخاب می‌کنید؟ استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی در حال حاضر صرفه‌ اقتصادی و زمانی بیشتری دارد. دکتر ساینا با پشتیبانی 24 ساعته امکان مشاوره پزشک آنلاین را تسریع می‌بخشد. امکان استفاده از این خدمات برای همه به سادگی فراهم است. 

دکتر ساینا1

چطور از خدمات پزشک آنلاین دکتر ساینا بهره‌مند شویم؟

با مراجعه به سایت دکتر ساینا و جستجوی بیماری مورد نظر لیست متخصصین پزشکی قابل مشاهده است. یکی از امکانات این استارتاپ انتخاب پزشک توسط مجموعه در کنار انتخاب کاربر است. با عضویت در سامانه و پرداخت مبلغ مشاوره می‌توان از خدمات مشاوره‌ای پزشک آنلاین استفاده کرد. عضویت تنها نیازمند یک شماره تماس است. اما چطور در میان لیست انبوه پزشک آنلاین انتخاب بهتری داشته باشیم؟

راهکاری برای انتخاب بهترین پزشکان فوق تخصص و متخصص 

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب پزشک، سابقه و رزومه کاری او است. در مراجعات حضوری معمولاً انتخاب یک پزشک با معرفی از طرف آشنایان انجام می‌شود. اما در مراجعات و مشاوره‌های غیر حضوری دکتر ساینا چطور می‌توان انتخاب بهتری داشت؟ 

تمامی پزشکان دکتر ساینا توسط کمیته پزشکی این مجموعه از نظر علمی و تجربی تایید شده‌اند. پایش عملکرد آن‌ها دائما ادامه دارد و تنها به جذب پزشک خلاصه نمی‌شود. کمیته پزشکی دکتر ساینا از پزشکان باتجربه فوق تخصص و متخصص تشکیل شده است. 

همچنین شماره نظام پزشکی هر متخصص به علاوه رزومه، سابقه و تعداد مشاوره در سامانه جلوی نام هر پزشک قابل مشاهده است. یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب متخصص، نظرات بیماران و مراجعه کنندگان است. در مراجعات حضوری با پرسش از مراجعه کنندگان می‌توان از رضایت و یا عدم رضایت آن‌ها آگاهی کسب کرد. در سامانه دکتر ساینا بعد از مشاوره، امکان ثبت نظر برای کاربر وجود دارد. با مشاهده نظرات کاربران می‌توان انتخاب بهتری داشت.

دکتر ساینا2

یک پزشک خوب چه خصوصیاتی دارد؟

مهمترین خصوصیت اخلاقی یک پزشک خوب احترام و درک مراجعه کننده است. پزشک برای مشاوره دادن به بیماران باید رابطه صحیح و همدلانه‌ای با مراجع خود بسازد. تجربه یکی دیگر از ویژگی‌های او محسوب می‌شود، مهارت بالا در تشخیص، مدیریت و درمان نیازمند داشتن تجربه زیاد در حوزه تخصصی است. همچنین یک پزشک خوب در کنار داشتن مدرک تحصیلی از یک دانشگاه خوب باید دانش خود را راجع به متدهای درمانی روزانه بروز کند. 

او مورد اعتماد  و امین بیمار است. او همراه بیمار در طول درمان حضور دارد و روند درمان را پیگیری می‌کند. پزشکان دکتر ساینا مجموعه‌ای از بهترین پزشکان خوب هستند که با صبر و حوصله مشاوره‌ می‌دهند و روند درمان را بهبود می‌بخشند. تمامی اطلاعات پزشکان را می‌توانید در پروفایل کاربری آن‌ها مشاهده کنید.

چه خدماتی توسط مجموعه پزشک آنلاین دکتر ساینا ارائه می‌شود؟ 

بیش از 400 پزشک در 40 تخصص در سامانه پزشک آنلاین دکتر ساینا فعالیت می‌کنند. این تخصص‌ها از بیماری‌های عمومی تا حوزه‌های فوق تخصصی و تخصصی قابل مشاوره‌اند. برخی از تخصص‌های مجموعه دکتر ساینا عبارت‌اند از:

• زنان و زایمان

• پوست و مو

• مجاری ادراری

• مغز و اعصاب

• کودکان

• تغذیه

• گوارش

• ریه

• سرطان

• گوش و حلق و بینی

• چشم پزشکی

• سرطان

• قلب و عروق

• ژنتیک

• بیماری‌های داخلی

• بیماری‌های عفونی

دکتر ساینا3

مزیت‌های استفاده از خدمات پزشک آنلاین دکتر ساینا

بیش از 1 میلیون مشاوره در این مجموعه ثبت شده است. امکان مشاوره متنی، صوتی و ارسال تصاویر از خدمات پزشک آنلاین این مجموعه محسوب می‌شود. کاهش هزینه‌های حمل و نقل عمومی و شخصی، پشتیبانی 24 ساعته، امکان مشاهده نظرات و رزومه پزشکان و همچنین عودت کامل مبلغ پرداختی در صورت عدم رضایت از مزایای استفاده از این خدمات هستند. 

سخن آخر

در حال حاضر با شیوع کرونا مراجعه به درمانگاه‌ها‌ و مطب‌های پزشکی سربسته تنها زمانی که موقعیت اورژانسی برای‌تان پیش آمد توصیه می‌شود. همچنین رفت و آمد و استفاده از حمل و نقل عمومی خطرناک است. بنابراین استفاده از خدمات پزشک آنلاین بهترین امکان برای افراد از کودکان تا سالمندان است. این خدمات با حذف هزینه‌های جانبی به کاهش هزینه‌های درمان کمک می‌کنند.

برای دریافت مشاوره می‌توانید لینک زیر را کلیک کنید.

https://www.drsaina.com/ConsultationDoctor/مشاوره-آنلاین/

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید