پنل اس ام اس وب وان؛ انتخاب اول بازاریابان

کدخبر: ۳۶۲۸۶۹
اگر بازاریاب هستید یا کسب و کار اختصاصی خود را دارید، بدون شک در مورد مزایای بازاریابی پیامکی چیزی شنیده اید. این استراتژی ارتباطی که بوسیله پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی صورت می گیرد، به دلیل مخاطبان بسیار پذیرا، هزینه بسیار کم و تبلیغات پربازده توانسته است توجه بسیاری از بازاریابان را به خود جلب کند به طوری که توانست محبوبیت بیشتری نسبت به سایر روش های بازاریابی از جمله ایمیل مارکتینگ بدست آورد. از این رو رقابت بزرگی میان شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی در سراسر دنیا شکل گرفت.
پنل اس ام اس وب وان؛ انتخاب اول بازاریابان

در ایران نیز شرکت های بسیاری خدمات سامانه پیامکی را به مشتریان، بازاریابان و صاحبان مشاغل ارائه می دهند. در این بین شرکت وب وان توانست با ارائه سامانه پیامکی اختصاصی خود جایگاه مناسبی در میان شرکت های ارائه دهنده خدمات پیامکی پیدا کند.

شرکت وب وان سامانه پیامکی اختصاصی خود را که  نرم افزاری است تحت وب است و  به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت دارد را به شما ارائه می دهد.

در دنیای امروز که بسیاری از افراد به وسایل ارتباطی بی سیم براحتی دسترسی دارند، برخورداری از سامانه ای هوشمند که فرصت تبلیغات سریع ، هدفمند و ارزان را برای افراد درهر نقطه ای از جهان  فراهم آورد، انتخاب هوشمندانه ایست.

چراکه این سامانه به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت نیازی نداشته و شما فقط با اتصال به اینترنت و داشتن نام کاربری ورمزعبور اختصاصی خودتان، میتوانید ارسال و دریافت های پیامک های خود را مدیریت کنید.برای خرید سامانه پیامکی وب وان به لینک زیر مراجعه کنید:

https://webone-sms.com/fa/صفحه/سامانه-پیامکی

شاید در نظر شما اینطور به نظر برسد که تمام شرکت های ارائه دهنده خدمات پنل ا س ام اس یک شاخصه مهم دارند و آن هم ارسال پیامک به صورت انبوه است. بنابراین خدمات شرکت های ارائه دهنده سامانه پیامکی چه تفاوتی می توانند با یکدیگر داشته باشند؟ وجه تمایز وب وان با سایر یک شرکت ارائه دهنده خدمات پنل اس ام اس چیست؟ 

دلایل برتری سامانه پیامکی وب وان نسبت به سایر شرکت ها

قابل استفاده برای هر شرکتی با هر زمینه کاری

تمام شرکت های فعال در انواع امور مالی، فروش، خدمات، مراقبت های بهداشتی و موارد دیگر و همچنین برای ارتباط درون سازمانی خود می توانند از خدمات سامانه پیامکی وب وان استفاده کنند. حتی مشاغل در سطوح کوچک مانند پیتزا فروشی تا گل فروشی ها می توانند به طور مستقیم به مشتریان خود پیامک ارسال کنند و نرخ های ویژه و اخبار خود را به آن ها اطلاع رسانی کنند.

سامانه پیامکی وب وان در 5 حوزه پنل اس ام اس سازمانه، تبلیغاتی، تجاری، شگفت انگیز و پنل نمایندگی توانسته پاسخگوی تمام نیاز های افراد و شرکت  ها و سازمان ها باشد.

بانک قوی شماره تلفن بر اساس سن، جنس، شغل و محل سکونت

درست است که ارسال پیامک به مشتریان با سابقه کارچندان سختی نیست، اما قطعا دستیابی به مشتریان جدید و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل، هنر بازاریاب شماست و یکی از لازمه های دستیابی به این هدف یک بانک قوی شماره تماس با مشتریان جدید است.

اینجاست که بانک قوی از شماره تلفن به کار می اید. سامانه پیامکی وب وان با برخورداری از حجم انبوهی از شماره تلفن های مختلف و بروز در سطح کشور به شما این امکان را می دهد که به دامنه وسیعی از افراد در اصناف، مشاغل و زمینه های مختلف دسترسی داشته باشید.  قابلیت ارسال پیامک هدفمند به افراد بر اساس سن، جنس، شغل و محل زندگی (شهر و کشور) یکی از مهم ترین قابلیت های سامانه پیامکی وب وان است.

کمترین هزینه، بالاترین بازدهی

هزینه یکی از فاکتور های مهم برای انتخاب استراتژی بازاریابی موفق است. بطور قطع صاحبان مشاغل انتظار دارند با کمترین هزینه بتوانند بیشترین بازدهی را کسب کنند و ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس بهترین کانالی است که خواسته آن ها را مرتفع می سازد.

چراکه شما تعداد زیادی از پیامک را تنها با یک کلیک به هزاران مخاطب ارسال می کنید. از سوی دیگر90٪ تمام پیام های ارسالی به مشتریان ظرف مدت 3 ثانیه پس از ارسال خوانده می شوند. همچنین نرخ پایین ارسال پیامک قابل مقایسه با سایر روش های بازاریابی نیست.

ارسال پیامک هزینه بسیار کمی دارد اما در این میان شرکت های مختلف تعرفه های متنوعی برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی ارائه می دهند. یکی از مزیت های برتری سامانه پیامکی وب وان نسبت به سایر سامانه های پیامکی کم ترین تعرفه ارسال پیامک است.

ارسال پیامک به بلک لیست

هنر یک بازاریاب حرفه ای این است که افراد دست نیافتنی را به مشتری تبدیل کند. در رابطه با بازاریابی پیامکی نیز افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند، مشتریان دست نیافتنی هستند. بسیار هستند شرکت هایی که ارسال پیامک به بلک لیست را ارائه می دهند؛ اما پنل اس ام اس وب وان همواره در صدر شرکت هایی است که در این زمینه خدمات ارائه داده و ارسال پیامک به شماره های مسدودی را ممکن می سازد.

تمامی پکیج های ارائه شده توسط سامانه پیامکی وب وان برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ... بدون تاریخ انقضاء و با ارسال گزارش تحویل کامل در اختیار خریداران قرار می گیرد. محدودیتی برای استفاده از سامانه با موبایل، تبلت و سایر پلتفرم ها وجود نداشته و در نهایت 7 روز ضمانت بی قید و شرط در خرید پنل اس ام اس وب وان وجود دارد.

پنل اس ام اس

ارائه نمایندگی پنل اس ام اس

شرکت وب وان به عنوان یک مجری بی واسطه نمایندگی پنل اس ام اس خود را در اختیار خریدار می گذارد و به این ترتیب می توان حجم بالایی از پیامک انبوه و تبلیغاتی را با نام شرکت خریدار ارسال کرد. این سامانه مطابق با آخرین تکنولوژی روز و استاندارد های نرم افزاری تهیه شده و در اختیار خریداران قرار می گیرد.

فروش نسخه ها بدون هیچ محدودیتی صورت می گیرد و  نسخه های پنل اس ام اس را با نام و تعرفه دلخواه خریدار به فروش می رسد و درآمد حاصل از آن صرفا برای خریدار خواهد بود و هیچ سهمی از این فروش به وب وان تعلق نمی گیرد. به این ترتیب نسبت به اختلاف تعرفه خریداری شده از وب وان سود حاصل از آن عاید شما می گردد.

اگر قصد فعالیت در زمینه فروش پیامک و همچنین پنل های اس ام اس دارید و یا می خواهید چنین خدماتی را در کنار سایر خدمات فعلی خود ارائه دهید، می توانید با أخذ نمایندگی پنل اس ام اس وب وان در کمتر از 20 دقیقه فعالیت خود را شروع کنید

در انتها باید گفت کارنامه درخشان وب وان و افتخار همکاری طولانی مدت با بیشترین برندهای معروف و نام آشنا، خود گواه این موضوع است که پنل اس ام اس شرکت وب وان اس ام اس (webone-sms.com) توانسته است یک مدیریت همه جانبه در زمینه مدیریت پیامک های انبوه تبلیغاتی برای شرکت ها و بازاریابان فراهم کند و  بی شک این موضوع بدون بهره مندی از یک تیم قوی نرم افزاری و همچنین کارشناسان متبحر پشتیبان میسر نمیشود. قرارداشتن وب وان اس ام اس در رتبه های نخست نتایج جستجوی گوگل و همکاری طولانی مدت با بیشترین برند های نام آشنا خود گواه این موضوع است.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید