معرفی انواع زغال و دستگاه زغال صنعتی کوره پاسارگاد

کدخبر: ۳۷۵۰۹۸
شرکت های تولید کننده زغال در فرآیند تولید زغال فشرده از کوره های صنعتی و دستگاه تولید زغال متنوع استفاده می کنند که به گفته شرکت های سازنده ی آن ها هر یک از این کوره ها و دستگاه های زغال ساز در نوع خود بهترین بوده و مرغوب ترین و باکیفیت ترین زغال را تولید می کنند.
معرفی انواع زغال و دستگاه زغال صنعتی کوره پاسارگاد

متاسفانه افرادی که قصد راه اندازی خط تولید زغال را دارند بدون اطلاع از نحوه استفاده و کارایی هر یک از این دستگاه ها اقدام به خرید کرده و خط تولید زغال خود را راه اندازی می کنند.

اما نکته مهم و اساسی اینجاست که آیا این دستگاه کارایی مطلوبی دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم بیش تر درمورد تولید زغال مرغوب و هزینه راه اندازی خط تولید زغال صحبت کنیم، با کوره سازان پاسارگاد همراه باشید.

هزینه راه اندازی خط تولید زغال

هزینه راه اندازی خط تولید زغال در کشور به دلیل ارزان و فراوان بودن مواد اولیه سود بسیار خوبی را به همراه دارد. راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خاورمیانه صنعت نو بشمار می آید و زغال تولید شده به کشورهای عربی خاورمیانه و دیگر کشورهای اروپایی صادر می شود.

در ادامه در رابطه با هزینه راه اندازی خط تولید زغال توضیحاتی را خواهیم داد ، همراه کوره سازان پاسارگاد باشید .

مناسب ترین زغال برای صادرات، زغال فشرده می باشد که بسیار در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و هم چنین ترکیه و روسیه و دیگر کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای تولید این نوع زغال و هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده حدود نود درصد را خاک اره و ضایعات چوب تشکیل می دهد و 8 درصد آن را آب و تقریبا یک الی دو درصد از آن را چسب زغال تشکیل می دهد. چسب زغال معمولا از مواد طبیعی جهت چسباندن مواد اولیه مخلوط شده استفاده می شود.

در خط تولید زغال فشرده ابتدا مواد اولیه را در دستگاه خرد کن به قطعات ریز تبدیل می کنند و بعد از آن در دستگاه میکسر مخلوط کرده و با اضافه کردن چسب مخصوص زغال برای قالب زنی به دستگاه پرس که اکسترودر نام دارد منتقل می کنند.

در پایان زغال های فشرده تولید شده را در دستگاه خشک کن قرار داده تا کاملا خشک شوند.

 برای اطلاع از هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده می توانید با مشاورین کوره سازان پاسارگاد در تماس باشید و از راهنمایی های افراد متخصص و کاربلد در این مجموعه استفاده لازم را داشته باشید .

کوره سازان پاسارگاد

خط تولید زغال فشرده در صورتی که با اطلاع کامل از هزینه ها و استفاده از مواد اولیه مناسب انجام شود علاوه بر اینکه سود بالایی برای تولیدکنندگان زغال فشرده به همراه خواهد داشت، باعث اشتغال زایی بسیاری از افراد نیز خواهد شد و هم چنین میزان هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده و هزینه های جانبی کاسته خواهد شد .

کوره سازان مفتخر است که در زمینه تولید زغال خدمات مناسبی را به مشتریان خود ارائه دهد .برای کسب اطلاع از هزینه راه اندازی خط تولید زغال فشرده با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

عوامل موثر بر هزینه راه اندازی خط تولید زغال

شاید شما هم به عنوان یک تولید کننده بخواهید بدانید که برای خط تولید زغال نیاز به چه میزان بودجه دارین و چه عواملی بر روی هزینه های شما تاثیر میگذارد. در ادامه 100 % هزینه های مورد نیاز شما را بررسی میکنیم:

اولین فاکتور که جزو هزینه های قطعی شماست و 25 درصد از بودجه شما را در بر میگیرد هزینه تهیه مواد اولیه هست

دومین فاکتور که 10 درصد از بودجه را در بر میگیرد هزینه نیروی کار است

و همچنین 25 درصد شامل هزینه نیروی برق میشود

و 40 درصد بقیه هزینه ها نیز متغیر هستن و شامل رسیدگی و مراقب از خط تولید زغال میشود.

باتوجه به مواردی که بررسی شد بیشترین هزینه مربوط به رسیدگی و نگه داری دستگاه ها میباشد پس بهتر است از اول کار دستگاه هایی را انتخاب کنید که از عملکرد و کارایی آن کاملا مطمعن هستید تا بسیاری از هزینه های شما در دراز مدت کاهش پیدا کند.

برای خرید دستگاه ها به کیفیت و کارایی آنها توجه کنید و تنها به قیمت آن توجه نکنید!

شرکت کوره سازان با قدمت و تجربه بالا به شما کمک میکند که ضمن کاهش هزینه ها بهترین انتخاب را داشته باشید.

جهت خرید دستگاه های زغال ساز و کسب اطلاع از میزان هزینه و راه اندازی خط تولید زغال فشرده می توانید با مشاورین کوره سازان پاسارگاد درتماس باشید.

با توجه به شرایط اقتصادی که امروزه به وجود آمده است بسیاری از افراد به دنبال سرمایه گذاری در کسب و کاری هستند که سود بالایی داشته باشد . بهتر است بدانید درآمد تولید زغال فشرده سود بالایی برای شما خواهد داشت. در واقع سرمایه گذاری در تولید زغال فشرده، لیمو، قالبی و… بهترین و مناسب ترین فرصت برای سرمایه گذاران می باشد.

درآمد تولید زغال فشرده

درآمد تولید زغال فشرده برای شما سودآور خواهد بود . متاسفانه یا خوشبختانه مصرف دخانیات در بسیاری از کشور از جمله ایران  افزایش یافته است. به همین دلیل مصرف زغال و تنباکو در مصارف خانگی، کبابی ها، قهوه خانه و…رتبه بالایی را کسب نموده است.

تولید زغال محدودیت فصلی ندارد. حتی تولید کننده می تواند با توجه به شرایط بد اقتصادی به فعالیت خود ادامه دهد تا جایی که مصرف کننده به مصرف خود ادامه دهد. استفاده از زغال علاوه بر اینکه در داخل کشور افزایش یافته است مورد توجه کشورهای عربی هم قرار گرفته. به این ترتیب بخش مهمی از سود حاصل از درآمد تولید زغال فشرده و صادرات زغال مرغوب را به خود اختصاص داده است.

کوره

خط تولید زغال فشرده چیست؟

خط تولید زغال فشرده شامل دستگاه های زیر می باشد:

1. دستگاه الک

2. دستگاه مخزن حرارتی

3. دستگاه سیکلن گریز از مرکز

4. دستگاه فشرده ساز

5. دستگاه خردکن

6. دستگاه خشکن به همراه لوله های سینوسی

7. دستگاه مکنده توربینی

8. کوره های صنعتی با واگن و خفه کن

9. کوره صنعتی: برای زغال لیمو، فشرده و زغال سفید نیز استفاده می گردد.

افزایش درآمد تولید زغال فشرده با بالا بردن کیفیت زغال فشرده تولید شده

واضح است که هر چه زغال تولید شده مرغوب تر و کیفیت بالاتر باشد، با قیمت بالاتری هم فروخته می شود و مشتریان بیشتری هم برای خرید پیش قدم می شوند. دو عامل در بهبود این کیفیت تاثیر گذارند. اولی کیفیت مواد اولیه زغال فشرده و دومی کوره زغال. در ادامه توضیح می دهیم که این دو عامل چگونه بر کیفیت تولید زغال فشرده تاثیر می گذارند.

مواد اولیه زغال فشرده:

در تولید زغال فشرده که باید از خاک اره و پوست گردو استفاده کرد. بهترین چوبی که برای تولید خاک اره خوب است تا از آن استفاده کنیم، چوب درخت بلوط، لیمو و گردو است. البته چوب درخت سپیدار هم بد نیست اما به کیفیت چوب لیمو، گردو و بلوط نمی رسد.

در بین همکاران دیده شده که برخی برای صرفه جویی در هزینه ها، از چسب استفاده می کنند که این علاوه بر این که باعث تولید زغال فشرده بی کیفیت می شود، منجر به تولید گازهای سمی هم می گردد. همچنین استفاده از ام دی اف (MDF) هم برای تولید خاک اره اصلا پیشنهاد نمی شود. چون خود ام دی اف از ترکیب دور ریزهای چوب تولید شده است.

نکته آخر این که چوب های سر شاخه و چوب روسی هم برای تولید ماده اولیه تولید زغال فشرده مناسب نیستند، چون موقع سوختن و گرم شدن زغال جرقه تولید می کنند.

درآمد بالای تولید زغال فشرده با صادرات زغال

3 سال پیش یعنی سال 1396 کل زغال فشرده (زغال چینی) که از چین به کشورمان وارد می شد، در حدود 5600 تن بود که واردات حدود نیمی از آن یعنی 2800 تن به صورت قانونی و با مجوز وزارت صنعت و معدن انجام می شد و نیمی دیگر هم به صورت غیر قانونی و بدون مجوز وارد کشور می شد.

اما امسال که 3 سال از این آمار رسمی می گذرد، این مقدار از واردات به مقدار قابل توجهی کاهش یافته است. انشاالله و به لطف خداوند متعال با افزایش تولید زغال فشرده در کشورمان ایران، در آینده ای نزدیک این مقدار از واردات زغال فشرده به صفر هم خواهد رسید.

شرکت کوره سازان پاسارگاد یکی از اولین و بزرگ ترین شرکت ها در تولید زغال فشرده است و صادرکننده آن به کشور های همسایه و برخی کشور های اروپایی است. از جمله کشور های همسایه که ما به آن ها زغال فشرده صادر کرده ایم عبارتند از: ترکیه، عراق، کویت، قطر، پاکستان، امارات، گرجستان، آذربایجان و افغانستان.

شرکت کوره سازان پاسارگاد مشاور شما در راستای راه اندازی کسب و کاری حلال و سود آور . با تماس با مشاورین ما می توانید از جزئیات درآمد تولید زغال فشرده ، راه اندازی خط تولید ، کوره زغال مطلع شوید . به علاوه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دستگاه زغال ساز ، کیفیت و قیمت دستگاه زغال ساز پاسارگاد از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در تماس باشید .

منبع : www.koorehsazanpasargad.com  کوره سازان پاسارگاد

تولید محتوا این وب سایت توسط تیم تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ ابزار مارکتینگ و طراحی سایت توسط آماردوب با مدیریت اردلان داودی انجام شده

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید