فراز و فرودهای این هفته ایران مال

کدخبر: ۳۸۳۸۸۳
این روزها که تهران را هوای دودآلود فرا گرفته است، تنفس هوای پاک مزیتی است که به دیگر ویژگی های فرهنگی، ورزشی و تجاری ایران‌مال افزوده شده است. در این میان خبر داغ این هفته ایران مال به فروش 35 درصد سهام این مجموعه بزرگ تعلق دارد.
فراز و فرودهای این هفته ایران مال

فروش 35 درصد از سهام ایران‌مال در مزایده 

معاون مالی بانک آینده اعلام کرد: در اجرای قانون رفع بنگاهداری بانک ها، ۳۵ درصد از سهام این مجموعه چندمنظوره  فرهنگی، ورزشی و تجاری به فروش رسیده‌است. به گفته محمد زاده، شرکت کیان سازه خریدار سهام بانک آینده است و طبق مصوبه هیات مدیره و نهاد ناظر ۶۵ درصد سهام الباقی این پروژه ملی هم از طریق بازار سرمایه به فروش می رسد.

قرار است به‌زودی سهام ایران‌مال در بازار بورس برای مردم و همه متقاضیان عرضه شود. ایران‌مال یکی از پنج مال برتر جهان است که با سرمایه‌گذاری بانک آینده ساخته و مورد بهره‌برداری قرارگرفته است. طبق مصوبه هیات مدیره و تصمیم  نهاد ناظر بر بانک اینده، مقرر گردیده ۶۵ درصد سهام الباقی این پروژه ملی از طریق بازار سرمایه به فروش برسد تا اقشار مختلف مردم و دیگر خریداران سهام از این فرصت  اقتصادی بهره مند شوند.

حمایت از مدال‌آوران بیماران خاص و پیوند اعضا

قهرمانان مدال‌آور بیماران خاص برای آمادگی از امکانات ورزشی ایران‌مال استفاده می کنند.  17 قهرمان مدال آور ضمن بازدید از بخش های مختلف، از مجموعه ایران‌مال به دلیل در اختیار گذاشتن امکانات ویژه برای تمرین ورزشکاران پیوند اعضا قدردانی کردند.

بهره برداری از واحدهای جدید 

در ادامه بهره برداری از فروشگاه های جدید مجموعه بازار بزرگ ایران چند فروشگاه بزرگ در طبقات جی 1 و جی 3 این مجموعه به بهره برداری رسیدند. این فروشگاه ها در حوزه کفش ورزشی و لباس کودک فعالند.

اگر به دنبال محیطی مفرح و شاد برای خود و خانواده تان هستید، در ایران مال ناب ترین ها را از فرهنگ و ورزش تا تجارت می توانید پیدا کنید. راه های ارتباطی با  ما را در تصویر می بینید.

اداره کل روابط عمومی بازار بزرگ ایران

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۳۱ فروردین

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید