قیمت و شرایط اجاره خانه مبله

کدخبر: ۳۹۹۳۱۱
همانطور که میدانید خانه های مبله امروزه به یکی از پرطرفدار ترین مدل اجاره مسکن تبدیل شده اند.
قیمت و شرایط اجاره خانه مبله

راحتی اقامت در این خانه ها و پایین بودن هزینه های اجاره خانه مبله در تهران یکی از دلایلی است که این خانه ها را بسیار محبوب کرده است. همانطور که میدانید تهران به عنوان پایتخت ایران توانسته بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران را در خود جای دهد، از همین رو یکی از قطب های گردشگری ایران به شمار میرود. علاوه بر همه ی اینها شهر تهران مرکز سیاسی و اقتصادی نیز هست که بسیاری از مردم را مجبور میکند برای انجام امور کاری خود به تهران سفر کنند.

تمام این دسته از افراد در طول سفرشان به محلی برای اسکان و استراحت نیاز دارند، بخصوص در این شرایط گسترش ویروس کرونا که دیگر کسی نمیتواند در طول سفر در خانه ی اقوامش بماند. اولین راهی که به ذهن افراد میرسد رزرو هتل و اقامت در یکی از اتاقهای آن است اما اینکار نه آنقدر راحتی به همراه دارد و نه از منظر اقتصادی به صرفه است.

به همین دلیل شکل جدیدی از اجاره خانه در بازار مسکن باب شد که آن هم اجاره خانه مبله در تهران  است. خانه های مبله درواقع یک آپارتمان با تمام لوازم زندگی هستند که بر خلاف هتل ها تنها از یک اتاق و یک تخت تشکیل نشده اند، بلکه یک واحد آپارتمان کامل اند که تمام لوازم زندگی را درون خود دارند.

وسایلی چون مبلمان، میز نهارخوری، تلوزیون، اجاق گاز، یخچال فریزر، ظروف آشپزی و پذیرایی و ماشین لباسشویی. با وسایل یاد شده اقامت در این خانه ها هیچ فرقی با خانه ی خودتان ندارد. از همین رو بسیاری از مسافران برای سفر های کوتاه و یا بلند خود به سراغ اجاره خانه مبله در تهران میروند. خانه های مبله با توجه به موارد زیر قیمت گذاری میشوند:

امکانات: خانه های مبله با توجه به امکانات اضافه ای که میتوانند داشته باشند، قیمت های متفاوتی دارند. اگر به سایت تهران مبله مراجعه کنید میتوانید جزئیات امکانات تمام واحد های مبله را ببینید. این امکانات بیشتر شامل مایکروفر، تردمیل، کنسول بازی، اینترنت پر سرعت و ... میتوانند باشد.

منطقه: با توجه به منطقه ای که خانه‌ی مبله در آن واقع شده است قیمت ها متغیر خواهند بود. هرچه منطقه ای که خانه مبله در آن قرار دارد بهتر و لوکس تر باشد، قیمت خانه ی مبله بیشتر میشود. بهتر است منطقه ای که انتخاب میکنید نزدیک به جایی باشد که شما قصد گشت و گذار در آن را دارید. همانطور که گفته شد تعداد زیادی از جاذبه های گردشگری ایران در شهر تهران وجود دارند که شما میتوانید با توجه به علایقتان منطقه ای که این جاذبه ها درون آن وجود دارند را انتخاب کنید.

تعداد اتاق های خواب: با توجه به متراژ خانه ی مبله تعداد اتاق های خواب آن از یک تا سه اتاق متغیر است، هرچه تعداد اتاق خواب های یک آپارتمان مبله بیشتر باشد قیمت اجاره آن آپارتمان بالاتر است. برای مثال قیمت آپارتمان های دو خوابه از آپارتمان تک خواب به مراتب بیشتر است.

برخورداری واحد مبله از پارکینگ: در شهری مثل تهران با آن خیابان های شلوغش که هیچگاه جای پارک در آنها یافت نمیشود، وجود پارکینگ برای خانه مبله ای که اجاره میکنید بسیار پر اهمیت خواهد بود و بر قیمت اجاره خانه ها می افزاید. تمامی واحدهای مبله ای که توسط تیم تهران مبله ارائه میشوند دارای یک پارکینگ اختصاصی هستند که دغدغه ی پیدا کردن جای پارک را برای شما از بین خواهد برد.

خانه های مبله میتوانند با پلن های متفاوتی اجاره داده شوند. با توجه به اینکه تهران با قدمتی که دارد بسیاری از جاذبه های گردشگری ایران را توانسته درون خود جای دهد، بسیاری از افراد پس از آمدن به شهر تهران بیش از سه روز را صرف گشت و گذار در این شهر میکنند. برخی نیز برای مسافرت های یک روزه‌ی کاری به تهران می آیند.

خانه های مبله هم به صورت روزانه اجاره داده میشوند، هم هفتگی و ماهانه و هم سالانه. با توجه به مدت اقامت هر کسی قیمت اجاره های این خانه ها متغیر اند. اما این تنوع ذکر شده نیاز های بیشتر افراد در زمینه اجاره آپارتمان مبله در حین سفر را تامین میکند.

سایت تهران مبله یکی از سایت هایی است که در این زمینه خدمات ارائه میدهد. شرایط اجاره آپارتمان مبله از طریق این سایت به شرح زیر است:

• پس از مراجعه به سایت و انتخاب واحد مبله مورد نظرتان با پشتیبانی تیم تهران مبله تماس بگیرید.

• در انتخاب خانه مبله به امکانات درج شده در سایت برای هر واحد مبله توجه کنید تا تمام نیاز های شمارا پوشش دهد.

• اگر قصد بازدید از یکی از جاذبه های گردشگری ایران در شهر تهران را دارید این موضوع را به پشتیبانی بگویید تا بتوانند نزدیک ترین خانه مبله نزدیک به آنجارا به شما پیشنهاد دهند.

• پس از انتخاب، تاریخ ورود و خروج تان را به پشتیبانی بگویید.

• پس از قطعی شدن انتخابتان، اطلاعات پرداخت برای شما ارسال میشود و پس از پرداخت بیعانه از سوی شما رزرو شما قطعی میگردد.

• مابقی مبلغ را میتوانید در تاریخ ورودتان پرداخت کنید.

• فراموش نکنید که هنگام ورود باید کارت شناسایی معتبر داشته باشید.

• برای لغو رزرو نیز باید حداقل 48 ساعت قبل از تاریخ رزروتان به پشتیبانی اطلاع دهید تا مشمول خسارت نشوید.

• اگر 24 ساعت قبل از تاریخ ورودتان رزروتان را لغو کنید باید نیمی از مبلغ اجاره را پرداخت کنید.

• برای تمدید رزرو نیز باید حداقل 24 ساعت قبل به پشتیبانی اطلاع دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید