با تولید نرم افزار استارت آپی کسب و کار آنلاین

مالی چی زمینه استخدام آسان حسابداران کشور را فراهم کرد

کدخبر: ۴۱۱۶۴۶
استارت آپ موسسه مالی چی از یک سایت و یک اپلیکیشن تشکیل شده
مالی چی زمینه استخدام آسان حسابداران کشور را فراهم کرد

احسان رحمانی مدیر عامل موسسه مالی چی از تولید نرم افزار آنلاین در حوزه کسب و کار حسابداری خبر داد و گفت: با عنایت به برقراری ارتباط موثر بین جویندگان و بازار کار در استارت آپ مالی چی، پیش بینی می کنیم در صورت حمایت از این طرح، زمینه اشتغال صدها هزار نفر از حسابداران جویای کار در سراسر کشور فراهم شود.

مالی چی

احسان رحمانی با اشاره به قابلیت های نرم افزار استارت آپی موسسه مالی چی و دعوت از همه حسابداران جویای کار در سراسرکشور برای نام نویسی در این طرح، اظهار داشت:

این نرم افزار با جمع آوری و تحلیل اطلاعاتی که هنگام نام نویسی از متقاضیان به صورت خوداظهاری دریافت می کند، ثبت نام شدگان را براساس معیارهای فنی و تخصصی سطح بندی کرده و رتبه هر کدام را مشخص می کند. سپس با استفاده از اساتید مجرب، آموزش های فنی و تخصصی لازم برای ارتقای مهارت، متناسب با سطوح  مختلف به آنان ارائه می شود.

وی در ادامه افزود: همزمان از همه مشاغل و صنوف، به خصوص کسب و کارهای کوچک و نوپا دعوت می کنیم تا نیازهای خود به خدمات در حوزه امور مالی، مالیاتی، حسابداری، حسابرسی، نرم افزاری و ثبت شرکت ها را به صورت آنلاین در این استارت آپ ثبت و اعلام کنند. 

استارتاپ مالی چی

رحمانی خاطر نشان کرد:

اطلاعات ثبت شده جویندگان کار و همچنین خدمات درخواست شده کارفرمایان کسب و کارها به طور دقیق در نرم افزار موسسه مالی چی بررسی و استخراج می شود و سپس با استفاده از توانایی نرم افزاری، برای هر سطح از خدمات درخواست شده، نیروی کار آموزش دیده متناسب و متناظر با آن معرفی و خدمات به صورت آنلاین ارائه شود.

مدیر عامل موسسه مالی چی با تاکید بر دستاوردهای مهم این طرح استارت آپی، افزود: یکی از مهمترین ویژگی های این نرم افزار، فراهم کردن امکان ارائه خدمات مالی به کسب و کارهای کوچک و شرکت هایی است که توان جذب حسابدار متخصص برای انجام امورمالی، مالیاتی، حسابداری و غیره را ندارند و نیروهای سطح بندی شده و آموزش دیده در حداقل زمان با هزینه مقرون به صرفه، معرفی شده و خدمات لازم را به آنان ارائه می دهند.

رحمانی اظهار داشت: استارت آپ موسسه مالی چی از یک سایت به نشانی www.malichii.com و یک اپلیکیشن تشکیل شده و تمام خدمات آن به صورت آنلاین و 24 ساعته ارائه می شود، 

مدیر عامل موسسه مالیچی اعلام کرد: هموطنان می توانند از طریق صفحه اینستاگرام com_ malichii و malichiedu  پرسش ها و نحوه ارتباط با این استارت آپ را با کارشناسان موسسه مالی چی مطرح کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید