خرید اقساطی خودرو کارکرده بهترین شرایط برای بازار پر التهاب کنونی

کدخبر: ۴۱۴۲۲۰
در تمامی بازارهای خودرویی جهان شاید بیشترین سهم خرید و فروش متوجه خریدهای لیزینگی می‌شود که با توجه به تورم و شرایط پیچیده در ایران این حجم پر دردسر و کوچک برای متقاضیان مانده است
خرید اقساطی خودرو کارکرده بهترین شرایط برای بازار پر التهاب کنونی

  تورم و افزایش افسار گسیخته قیمت خودرو در طی دو سه سال اخیر راهکارهای محدودی برای خرید و یا معاوضه خودرو پیش پای خریداران گذاشته است. اما با رشد بازار همکاری و انعطاف پذیری شرکت های معتبر لیزینگی کار را راحت تر کرده و بسیاری از مردم می‌توانند از این شرایط جدید استفاده کنند. از این شرایط می‌توان به حذف ضامن تا ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان و پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تنها با یک ضامن اشاره کرد. اما همواره باید مراقب سودجویان در این عرصه جذاب باشیم.

کلاهبرداری شرکت های غیر معتبر

تقاضای زیاد در مقابل عرصه کم در بازار خودرو باعث شده تا متقاضیان خرید لیزینگی خودرو به سمت شرکتهای غیر معتبر با وعده های فریبنده مراجعه کنند که در بهترین حالت باید سودهای گزاف پرداخت کنند و در بسیاری موارد بعد از اخذ پول از خریدار، خودرویی در کار نخواهد بود. همچنین ممکن است بعد از پرداخت سود های گزاف و پایان اقساط برای خارج کردن خودرو از رهن و یا به نام زدن خودرو طفره رفته و به بهونه افزایش قیمت خودرو مبالغ اضافه دریافت کنند. 

کلاهبرداری

چالش های خرید لیزینگی

اکثر موسسات مالی برای ارایه تسهیلات خودرو به علت پیچیدگیهای ارزش گذاری محدودیتهای بسیاری گذاشته اند و عموما تمایل به ارایه تسهیلات به خودروهای صفر دارند در حالی که با توجه به افزایش قیمتها و عدم عرضه مناسب خودروی صفر، بیشترین حجم درخواستهای خرید مربوط به لیزینگ خودروهای کارکرده می‌باشد. همچنین بسیاری از متقاضیان مخصوصا متقاضیان خارج از تهران دسترسی مناسب به شرکت های معتبر لیزینگ ندارند و از سمتی طولانی بودن فرآیند خرید لیزینگی از لحظه قرارداد تا زمان دریافت پول باعث شده که فروشندگان تمایلی برای عرضه خودرو خود در این شرایط نداشته باشند که منجر به محدودیت در انتخاب خریدار خواهد شد. در ضمن هر خریداری با توجه به شرایط خود انتخاب مشخصی در خرید اقساطی خودرو دارد و در صورت عدم دریافت مشاوره درست ممکن است دچار ضرر و دردسرهای زیادی بشود.

آیا چک صیاد باعث مانع تراشی می‌شود؟

تمامی شرکتهای عرضه کننده تسهیلات قبل از ارایه تسهیلات، چک ضمانت بدون تاریخ دریافت می‌کنند حال با ورود چکهای صیاد و قانون جدید چک هموز راهکاری برای اینکار معرفی نشده چرا که در قانون جدید چکها در سامانه باید با تاریخ ثبت شوند. در حالی که چک های ضمانت بدون تاریخ دریافت می شوند  و باید دید راهکار بانک مرکزی در مواجه با این محدودیت شرکتها و بانک ها چیست.

بررسی روش های خرید اقساطی خودروهای کارکرده

خودرو در ایران به دو دسته وارداتی و داخلی تقسیم می‌شود و معمولا شرکتهای معتبر دارای مجوز بانک مرکزی خدمات متفاوتی به هرکدام ارایه می‌کنند. خوشبختانه با توسعه خرید اقساطی خودرو کارکرده، شرایط بسیار بهبود پیدا کرده و خودروهای تا 7سال تاریخ از ساخت نیز مشمول این تسهیلات می‌شوند و فرآیند زمانی و تایید متقاضیان بسیار سریع تر و راحت تر شده است. اکثر شرکت ها سند را به نام خریدار ولی در رهن شرکت می‌زنند در حالی که برخی از شرکت ها با شرط اجاره به شرط تملیک سند را به نام خود می‌زنند. همچنین برخی تنها با گردش حساب و کمترین مدارک حاضر به پرداخت تسهیلات هستند در حالی که برای برخی از شرکت ها مدارک شغلی و هویتی بسیار پر اهمیت می‌باشد.

خرید اقساطی

خرید اقساطی خوب و مطمئن

بهترین و تنها راهکار برای خرید اقساطی خودرو استفاده از خدمات شرکتهای معتبر در کنار استفاده از مشاوره متخصص و معتبر می‌باشد تا فرآیند پیچیده و پر چالش خرید اقساطی تبدیل به یک خرید خوب و راحت با خاطری آسوده برای خریدار شود، شرکت کاراِف (carf) به واسطه پشتوانه و اعتبار خود و همکاری با شرکت‌های معتبر لیزینگ در کنار شبکه کشوری خود به راحتی و در کمترین زمان برای متقاضیان خرید خودرو اقساطی، ضمن معرفی خودرو و انجام کارشناسی تخصصی و تضمین پرداخت خسارت ، تسهیلات مناسب و معتبر را فراهم می‌کند. تمامی فرایندها در چهارچوب پروتکل قانونی و نرخ‌های مصوب انجام می‌شود و متقاضی به راحتی می‌تواند خودروی مورد نظر خود را بدون هیچ محدودیتی خریداری کند.

از مزایای تسهیلات ارایه شده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- اعطای تسهیلات تا 150 میلیون بدون ضامن

- اعطای تسهیلات 50درصدی خودرو تا مبلغ 500 میلیون تومان و نرخ مصوب با تنها یک ضامن

- اقساط تا 48 ماه

- بدون محدودیت در برند و نوع خودرو (تا 7سال کارکرد)

- سند خودرو به نام خریدار و در رهن شرکت

- امکان تسویه زودتر از موعد

- وجود طرح‌های متنوع و متناسب با هر بودجه

- وجود طرح ویژه خودروهای لوکس تا 50 درصد قیمت خودرو

تنها با ثبت درخواست در سایت شرکت کاراِف (carf) و یا تماس با مشاوران کاراِف می‌توانید به سادگی از این تسهیلات در کمترین زمان استفاده کرده و همچنین با بخش محاسبه تسهیلات خودرو بدون هرگونه محدودیت خودرو مدنظر خود را خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید