پرفروش ترین خودروهای ایران خودرو

کدخبر: ۴۲۰۸۳۸
ایران‌خودرو در سال ۹۹ بالغ بر ۴۸۰هزار دستگاه اتومبیل تولید کرده است و توانسته در مقایسه با سال ۹۸ رشد ۲۱.۹۷ درصدی را در تولیدات خود تجربه کند.
پرفروش ترین خودروهای ایران خودرو

 محصولاتِ قدیمی‌ترین خودروساز ایرانی، با آنکه توان عرض‌اندام در بازار جهانی را ندارند، به دلیل قیمت مناسب به نسبت خودروهای خارجی و امکانات رفاهی قابل‌قبول، همواره مورد استقبال مردم بوده‌اند. در این میان تعدادی از این ماشین‌ها با استقبال بیشتری روبه‌رو شده‌اند و در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته‌اند.

اگر شما هم قصد خرید اتومبیل ایرانی را دارید در ادامه همراه ما باشید تا با پرفروش‌ترین ماشین‌های ایران‌خودرو آشنا شوید. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سپندخودرو از شرایط فروش اقساطی ایران‌خودرو و محصولات پرفروش آن اطلاع پیدا کنید.

۱- پژو پارس؛ خودروی همیشه محبوب ایران‌خودرو

پژو پارس نسخه‌ی فیس‌لیفت شده‌ی پژو ۴۰۵ است که از دهه‌ی ۷۰ وارد بازار ایران شد. این خودرو همچنان پس از گذشت ۲۰ سال در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است و در صدر لیست پرفروش‌ترین محصولات ایران‌خودرو جای گرفته است. 

پژو پارس

 پژو پارس که ابتدا پژو پرشیا نامیده می‌شد یکی از باکیفیت‌ترین محصولات ایران‌خودرو است که توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. نسخه‌ی اتومات پژو پارس در سال ۱۳۹۲ از خط تولید ایران‌خودرو خارج شد اما در سال ۱۳۹۶ بار دیگر با موتور تیوفایو به بازار خودروی ایران بازگشت. پژو پارس تیوفایو  با ۳۱۸هزار متقاضی در رتبه‌ی دوم پرطرفدارترین خودرو در طرح پیش‌فروش سال ۹۹ قرار گرفته است.

۲- دنا؛ رقیب قدرتمند پژو در ایران

دنا دومین خودروی ملی و مدل فیس‌لیفت سمند که با تغییراتی در نمای جلو و عقب عرضه شده است یکی از محبوب‌ترین محصولات ایران‌خودرو است. طراحی متفاوت این اتومبیل با استقبال زیادی رو به رو شد و طرفداران خاص خودش را پیدا کرد. این اتومبیل محبوب در سال ۱۳۹۵ نسخه‌ی ارتقا یافته‌ای از خودش را به نام دناپلاس روانه‌ی بازار کرد. موتور ۱۱۳ اسب بخاری و دو جعبه دنده اتومات و دستی، این محصول را به بهترین خودروی ایرانی تبدیل کرد. دناپلاس با آپشن‌ها و امکانات رفاهی فراوان توانست رضایت خریداران را جلب کند.

دنا پلاس

این محصول جذاب پرطرفدارترین محصول در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو سال ۹۹ بوده است که از بین یک میلیون و پانصد و پانزده هزار نفری که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند حدود ۳۳۳هزار نفر متقاضی خرید دناپلاس بوده‌اند .اگر شما هم به فکر خرید دنا پلاس هستید می‌توانید با مراجعه به سایت سپندخودرو و بعد از مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان مجرب اقدام به خرید این خودروی پرطرفدار بکنید.

۳- پژو ۲۰۶ تیپ۲؛ خودروی محبوب جوانان

پژو ۲۰۶ محصول همیشه محبوب و پرطرفدار ایران‌خودرو است که در بین نسل جوان محبوبیت ویژه‌ای دارد. این اتومبیل در ابتدای دهه‌ی ۸۰ به بازار داخلی وارد شد و تا به امروز از پرفروش‌ترین محصولات ایران‌خودرو به شمار می‌رود. 

با اینکه نسخه‌ی جدیدتری هم از ۲۰۶ با نام پژو ۲۰۷ به بازار عرضه شد اما همچنان ۲۰۶ طرفداران بیشتری دارد. پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با موتور ۸ سوپاپ ۱.۴ لیتری تیو ۳ عرضه شده است که برابر با ۷۵ اسب بخار قدرت و ۱۱۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند.

تجهیزات مناسب و ایمنی بالا و قدرت فنی این اتومبیل ۲۰۶ تیپ ۲ را تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین‌های ایران‌خودرو کرده است. این خودرو در طرح پیش‌فروش محصولات خود برای خرید ماشین ۲۰۶ در سال ۹۹حدود ۱۴۱هزار نفر متقاضی داشته است.

رانا

۴- رانا؛ پرطرفدارترین محصول ایران‌خودرو

رانا را می‌توان نسخه‌ی فیس‌لیفت پژو ۲۰۶ صندوقدار دانست. البته با انجام برخی تغییرات کمی از کیفیت آن کاسته شده است. به این ترتیب رانا را می‌توان مدل ارزان‌سازی شده‌ی ۲۰۶ صندوقدار به شمار آورد. این محصول نیز نسخه‌ی به‌روزرسانی شده‌ای از خود را تحت عنوان راناپلاس در سال ۹۸ روانه‌ی بازار کرد. 

اضافه شدن دی‌لایت، تغییر قاب آینه و قالپاق و جلوپنجره‌ بارزترین تفاوت‌های راناپلاس با رانای معمولی بوده است. راناپلاس در در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو سال ۹۹ حدود ۴۵ هزار متقاضی داشته است.

۵- سمند؛ اولین خودروی ملی و پرطرفدار

سمند اولین خودروی ملی ایران بود که خیلی زود مورد توجه خانواده‌های ایرانی قرار گرفت و به صدر جدول پرفروش‌های ایران‌خودرو رسید. این اتومبیل پس از سال‌ها همچنان یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌های خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شود. 

گرچه این خودرو با ورود رقبای چینی به بازار داخلی و افزایش قیمتی که داشته کمی از روزهای اوج خود فاصله گرفته است اما اگر به دنبال یک ماشین جادار و امن و با طول عمر مناسب هستید سمند بهترین گزینه برای شما است. سمند سورن که نسخه‌ی فیس‌لیفت سمند است و در سال ۸۶ به بازار آمد با استقبال مردم رو به رو شد. این اتومبیل در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو در سال ۹۹ حدود ۵۳ هزار متقاضی داشته است.

۶- پژو 405slx؛ اتومبیل محبوب و بی‌رقیب ایران‌خودرو

پژو ۴۰۵ یکی از شناخته‌شده‌ترین محصولات ایران‌خودرو است که تولید آن از سال ۶۹ در ایران شروع شده است.این خودرو در سال ۸۷ فیس‌لیفت خود را با نام ۴۰۵SLX روانه‌ی بازار کرد. ایران‌خودرو در فیس‌لیفت ۴۰۵ تلاش کرده است که با تغییراتی جزیی و با حفظ قالب‌های بدنه تنها ظاهر ۴۰۵ را به‌روزرسانی کند. 

این خودرو نیز به دلیل خدمات پس از فروش آسان و در دسترس از پرفروش‌ترین خودروهای ایران‌خودرو است. اتاق جادار ۴۰۵SLX و قیمت مناسب آن این خودرو را به یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌ها در بازار داخلی تبدیل کرده است. این اتومبیل نیز سال ۹۹ در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو حدود ۱۶۴ هزار نفر خواهان داشته است.

ایران‌خودرو؛ قدیمی‌ترین تولید‌کننده‌ی خودرو در ایران

محصولات ایران‌خودرو همواره مورد توجه مردم بوده‌اند. این خودروها با اینکه توان رقابت با اتومبیل‌های خارجی را ندارند اما توانسته‌اند در بازار داخلی با استقبال مردم مواجه شوند. می‌توان گفت اتومبیل‌هایی مانند رانا و سمندLX و پژو پارس و دنا جایگاه خود را در بین مردم و در بازار داخلی تثبیت کرده‌اند. پس از گذشت سال‌ها از ورود این اتومبیل‌ها به بازار داخلی، همچنان در لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارند.

اگر شما هم قصد خرید محصولات پرفروش ایران‌خودرو را دارید سپند خودرو معتبرترین برندفروش اقساطی خودرو پیشنهاد ما به شما است. از مزایای خرید قسطی از سپندخودرو این است که تا زمن تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد. پس از دریافت پیش‌پرداخت مابقی اقساط به صورت اقساط بلندمدت ۳۰ ماهه و با چک دریافت می‌شود. شما می‌توانید پس از مشاوره‌ی رایگان با کارشناسان سپندخودرو از طریق شماره ۹۱۰۷۲۱۰۴-۰۲۱ اقدام به خرید نمایید

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید