تامین گرمایش فضا های بزرگ با گرماتاب

کدخبر: ۴۲۶۷۵۴
از موارد مهم در سالنها و فضاهای بزرگ، نحوه تامین گرمایش و ایجاد آسایش دمایی میباشد.
تامین گرمایش فضا های بزرگ با  گرماتاب

 باز و بسته شدن متعدد دربهای سالن، ارتفاع زیاد سقف و عدم نیاز به تامین گرمایش کل مساحت سالن از مواردی است که تامین گرمایش در فضاهای فوق را با دشواری همراه میسازد.

بهینه ترین روش برای تامین گرمایش سالنها و فضا های بزرگ، استفاده از دستگاه تابشی گرماتاب میباشد. دستگاههای گرماتاب همانند خورشید، گرما را به صورت امواج تابشی به سطح بدن افراد و اجسام منتقل نموده و آسایش دمایی را در زمستان ایجاد مینماید. تامین گرمایش با هیتر گرماتاب، میتواند بر حسب نیاز، به دو صورت موضعی و یا کل مساحت سالن صورت پذیرد. در تامین گرمایش به صورت موضعی، میتوان با مشخص نمودن ایستگاه های کاری کارکنان در سالن، فقط گرمایش این مناطق را تأمین نمود.

هیتر گرماتاب در فضای باز و رستوران ها

امروزه تامین گرمایش فضای باز در بسیاری از اماکن از جمله رستوران، تراس، آلاچیق، روف گاردن، پیاده رو و فضای باز و غیره، اهمیتی روز افزون یافته است. در تامین گرمایش فضای باز، دستگاه گرماتاب  که به آن هیتر تابشی نیز گفته می‌شود در ارتفاع پایین تری نسبت به فضاهای بسته نصب شده که این امر میتواند تامین گرمایش سطوح را به شرایط آسایش دمایی نزدیک نماید. 

دستگاه گرماتاب در فضای باز پس از مدت زمان کوتاهی، چتر حرارتی  مطلوب را در سطح بدن افراد و محیط اطراف برقرار نموده به طوری که افراد شرایط آسایش دمایی را احساس خواهد کرد. بخاری تابشی لوله ای و یا سرامیکی گرماتاب، به هیچ عنوان فضای فیزیکی اشغال نکرده و در ارتفاع نصب می گردد. 

اهمیت کیفیت در دستگاههای گاز سوز گرماتاب

اطمینان از کیفیت قطعات مصرفی در دردستگاه گاز سوز گرماتاب، امنیت و اطمینان خاطر را به همراه دارد. تمامی قطعات دستگاه‌ گرماتاب با استفاده از قطعات اصلی و بسیار با کیفیت و منطبق بر استاندارد ملی ایران و اروپا تولید می‌گردد. کلیه دستگاههای گرماتاب شامل ۵ سال گارانتی فن و مشعل و ۱۰ سال کلیه لوله ها میباشد. 

هیتر تابشی

مدل ها و ظرفیت حرارتی هیتر تابشی گرماتاب

گرماتاب در مدلها و ظرفیت های حرارتی و با طولهای مختلف تولید میگردد. دستگاههای گرماتاب مدل UT با توان زیاد تابش، مناسب برای تامین گرمایش سالن های صنعتی، ورزشی، تعمیرگاه و فضای باز میباشد. نصب دستگاههای گرماتاب به دو صورت آویز از سقف و یا به صورت نصب  زاویه دار میباشد. 

دستگاه مه پاش خانگی و رستوران

در تابستان برای ایجاد رطوبت و خنک نمودن هوا در فضا های باز رستوران، آلاچیق، تراس ویلا و غیره، از دستگاه مه پاش استفاده میشود. فرآیند تولید مه در سیستم مه پاش بدین صورت است که یک پمپ فشار قوی به یک الکتروموتور متصل می باشد. هنگامی که پمپ پرفشار آب را فشرده می‌کند، آب از مسیر خط لوله یا شیلنگ وارد نازل مه پاش می‌شود و آب، تحت فشار از نازل بیرون می‌آید و به شکل مه (ذرات بسیار ریز آب) بوجود می‌آید. هر چه میزان ذرات آب تولید شده توسط دستگاه مه پاش ریزتر باشد، تبخیر سریع تر بوده و عملکرد سیستم مه پاش بهتر می شود.

مه پاش

اجزاء اصلی سیستم مه پاش

اجزاء اصلی سیستم مه پاش یا دستگاه مه پاش شامل  پمپ دستگاه مه پاش، الکترو موتور، فیلتر سختی گیر، شیر تنظیم فشار، شیلنگ فشار قوی پلی آمید، نازل دستگاه مه پاش ، پایه نازل دستگاه مه پاش، تابلو کنترل، مخزن آب بوده که میتواند تمامی اجزاء پکیج دستگاه مه پاش، بر حسب میزان رطوبت مورد نیاز و مطلوب تغییر یابد. از مزایای دستگاه مه پاش میتوان به ایجاد رطوبت و خنک نمودن محیط،تصفیه هوا، کاهش دمای محیط، کاهش گرد و غبار و آلودگی، دفع بوی بد و غیره اشاره نمود.

هیتر گرماتاب

جهت دیدن نمونه کارهای هیتر تابشی گرماتاب و مه پاش خانگی  نصب شده و همچنین دریافت کاتالوگ و اطلاعات تکمیلی، میتوانید از سایت ما به آدرس garmataaban  دیدن فرمایید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید