بازارگاه و مرجعی مطمئن برای انواع کامیون‌های تجاری و ماشین‌آلات راهسازی

کدخبر: ۴۳۰۵۲۵
برنامه ما این است که تمامی ‌نیازهای رانندگان و دارندگان خودرو‌های سنگین را در یکجا پوشش دهیم.
بازارگاه و مرجعی مطمئن برای انواع کامیون‌های تجاری و ماشین‌آلات راهسازی

همواره یکی از مشکلات امروز شهروندانی که می‌خواهند خدمات در زمینه خودرو دریافت کنند یافتن راهی برای معامله آسان در فضای امن و دریافت خدمات با کیفیت مطلوب است به‌خصوص در حوزه کامیون‌های تجاری و ماشین‌آلات راهسازی که حتی خود رانندگان باتجربه هم از دست واسطه‌ها و خدمات  در این حوزه گلایه دارند 

مژده مهرابی، مدیر مارکتینگ  "اتو به تو" با اعلام این مطلب به «دنیای‌اقتصاد» گفت: بازار سنتی این حوزه نیاز امروز خریدار را تامین نمی‌کند و چه بسا بسیاری از خریداران بابت خرید یا فروش مجبور هستند به شهرک کامیونداران تهران مراجعه کنند که همین امر موجب می‌شود انتخاب مشتری محدود به شهر تهران باشد و از طرفی نیز فروشندگان نیز صرفا وابستگی به مراجعات حضوری خریداران داشته باشند. 

این نیاز باعث شده است که سرمایه‌گذاری برای فضای آنلاین خرید و فروش خودرو‌های سنگین مورد توجه قرار گیرد که هم خریدار بتواند با خیال آسوده و  اطمینان ماشین موردنظر خود را خریداری کند هم دست واسطه‌ها برای بالا و پایین کردن خودسرانه قیمت‌ها کوتاه گردد و همچنین فرآیند جست‌وجو و خرید برای خریدار آسان‌تر شود.

سال‌ها است در زمینه کامیون‌ها و ماشین‌آلات سنگین یک مرجع تخصصی برای خرید و فروش وجود نداشته و آگهی‌های فروش نیز بدون اطلاعات فنی و دقیق ارائه می‌شد. با پیشرفت تکنولوژی و دنیای تجارت اینترنتی جای یک وب سایت و مرجع تخصصی آنلاین در این زمینه خالی بود.

فروشگاه آنلاین اتو به تو

به همین دلیل وب سایت اتو به تو را به عنوان یک بازارگاه و مرجع تخصصی خرید و فروش از اردیبهشت سال 98 راه‌اندازی کردیم که یک سایت کاملا تخصصی و بزرگ‌ترین مرجع در حوزه خرید و فروش، اجاره و هرگونه خدمات مرتبط با خودروهای تجاری است که این امکان را فراهم کرده است تا خریدار یا فروشنده با آگاهی فنی، قدرت و حق انتخاب بیشتر در گستردگی برند‌ها و انواع محصولات این صنعت، با خاطری آسوده خرید و فروش کند. همچنین این وب‌سایت امکان بیشتر دیده شدن محصولات فروشنده یا نمایشگاه داران در این حوزه را در کل کشور میسر کرده است.

در خصوص معرفی اجمالی وب سایت باید گفت:

بخش خرید و فروش دارای ۸ دسته‌بندی اطلاعات اصلی کامیون‌های تجاری و ماشین آلات راهسازی است که شامل اطلاعات فنی و تخصصی بوده و به صورت فیلدهای اجباری قرار داده شده است تا اطلاعات کامل برای کاربر به جهت جست‌وجوی آسان تر خرید یا فروش صورت گیرد.

همچنین در قسمت خرید و فروش، آگهی‌های فروشی که دارای شرایط مناسب بوده و زیر قیمت متوسط بازار قرار دارند را تحت عنوان پیشنهاد داغ توسط هوش مصنوعی به مشتریان معرفی می‌کند. به این صورت که الگوریتم وب سایت بهترین قیمت را در قسمت پیشنهاد داغ وب سایت به نمایش می‌گذارد.

فراهم آوردن قابلیت ارائه میانگین قیمت خودرو به تفکیک برند و شرایط فنی در آگهی درج شده به نسبت آگهی‌های قبلی مشابه، جهت قیمت‌گذاری مناسب محصول  و آگاهی و دید کلی مشتری نسبت به قیمت بازار از دیگر امکانات در نظر گرفته شده به هنگام ثبت و انتشار آگهی است.

وی در ادامه گفت: بخش دیگری که در این وب سایت دیده شده و منجر به شفاف‌سازی قیمت‌ها در بازار می‌شود،‌ بخش «حراج بازار» است. به این مفهوم که اگر کاربر ثبت‌کننده یک آگهی فروش، تمایل به دریافت قیمت پیشنهادی خریداران نیز داشته باشد با فعال کردن گزینه حراج بازار تمایل خود را برای اطلاع از قیمت‌های پیشنهادی خریداران اعلام می‌کند.

در اینصورت خریداران هنگام مشاهده آگهی مورد نظر می‌توانند  قیمت پیشنهادی خود را نیز در ذیل آگهی درج کنند. در اینصورت حراج بازار این امکان را فراهم می‌کند تا از درج قیمت‌های نامتعارف توسط آگهی دهندگان جلوگیری شود و از طرفی امکان مذاکره قیمتی بین خریدار و فروشنده بر سر قیمت نیز مهیا می‌شود.   

مهرابی افزود:

خدمات و سرویس‌های غیر از خرید و فروش در این وب سایت راه‌اندازی شده است که یکی از این سرویس‌ها قابلیت «اجاره کامیون‌های تجاری» است. به علت اینکه ممکن است شرکت‌های حمل و نقل در بعضی از فصول بار زیادی برای جا به جایی نداشته باشند و ناوگان آنها راکد است، این سرویس به آنها کمک می‌کند تا با استفاده از آن کامیون‌های خود را برای اجاره آگهی دهند.

سرویس دیگر در اتو به تو  «استخدام راننده» با رویکرد فراهم آوردن بستری مناسب برای جذب و به کارگیری راننده با صلاحیت‌های مورد نظر کارفرمایان در این زمینه است. همچنین رانندگانی که  متقاضی استخدام در ناوگان شرکت‌های حمل‌ونقل کشور هستند می‌توانند در این بخش خودشان را معرفی و درخواست شغل کنند.

در خصوص برنامه‌های آتی این وب سایت می‌توان به کارشناسی خودرو‌های سنگین اشاره کرد. در برخی مواقع می‌بینیم که پس از مدتی خودرو‌های سنگین دچار اشکالاتی می‌شوند که در زمان خرید، خریدار متوجه آن نبوده و بعد از خرید مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگینی بابت تعمیرات می‌شود که با اجرای این بخش در سایت اتو به تو به خریدار فرصت و امکان یک خرید شفاف، آگاهانه و مطمئن داده می‌شود.

وی درباره دیگر برنامه‌ها و چشم‌انداز این مجموعه گفت: یکی از اهداف ما در اتو به تو تبدیل شدن به یک پلت‌فرم نرم‌افزاری و سخت‌افزاری دانش‌بنیان و کارآفرینی در این حوزه است و در آینده قرار است این وب‌سایت در زمینه توزیع بار بین رانندگان و هم چنین امکان ثبت آگهی در زمینه تعمیرات خودرو توسط فعالان این صنف و معرفی تعمیرگاه‌های مجاز کامیون‌های تجاری و رتبه‌بندی آن توسط نظرات کاربران نیز فعالیت داشته باشد.

برنامه ما این است که تمامی ‌نیازهای رانندگان و دارندگان خودرو‌های سنگین را در یکجا پوشش دهیم. در حال حاضر خدمات ارائه شده در این وب سایت رایگان است، همچنین مجموعه اتو به تو در شبکه‌های اجتماعی برای جامعه هدف گسترده‌تر فعالیت داشته و با انتشار آگهی‌ها و همچنین نقد و بررسی انواع ماشین‌آلات تجاری و محتوای مرتبط با این حوزه کاربران را در داشتن یک خرید آگاهانه و مقرون به صرفه یاری می‌کند.

مدیر مارکتینگ اتو به تو درباره نحوه دسترسی و استفاده از خدمات این وب سایت و تعداد کاربران و پیج اینستاگرام آن گفت: در حال حاضر بیش از هزاران آگهی فعال و حدود 8000 کاربر در این وب سایت مشغول فعالیت هستند. کاربران به تمامی ‌خدمات این مجموعه از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن اندرویدی و همچنین صفحه اینستاگرام آن می‌توانند دسترسی داشته باشند. 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید