کمک چاپ دیجیتال به فروش آژانس های مسافرتی

کدخبر: ۴۳۰۶۶۹
برای دهه ها، اپراتورهای تورهای مسافرتی به منظور نشان دادن و فروش بهتر مقصد و برنامه های سفرشان، بروشورهای پرهزینه کاغذی چاپ می کردند.
کمک چاپ دیجیتال به فروش آژانس های مسافرتی

و علی رغم سرمایه گذاری سنگین، استفاده گسترده از اینترنت، گسترش ایمیل و رسانه های اجتماعی و صحبت از واقعیت مجازی و هوش مصنوعی موجی از آینده، این بروشورهای ملموس اثبات می کنند که، برخلاف همه شانس ها، نه تنها چاپ نمی شود، در حال تجربه بازگشت است.

جینی کاراگل، مدیر اجرایی اوقات فراغت والری ویلسون تراول در نیویورک، گفت: "سالها ما گفتیم، خوب، بروشورها از بین می روند اما همانطور که دیدم آنها برمی گردند و زندگی دوم دارند فکر می کنم آنها مدتی در اینجا می مانند.

آنچه که کاراگل و دیگر فروشندگان تور های مسافرتی می گویند اینست که متوجه شده اند که بروشورهای کاغذی بیش از آنکه در مبهم شدن محو شوند بر مصرف کنندگان دستگاه های تلفن همراه و مواد مبتنی بر وب اعتماد ایجاد می کنند. احیای فعلی بروشور چاپی به دلیل تقاضای مسافران، پیر و جوان، و همچنین این واقعیت است که تاثیر گذاری بیشتری در رساندن پیام به مخاطبان دارند.

مردم هنوز دوست دارند چیزی ملموس داشته باشند که بتوانند آن را در دست بگیرند." "آنها می خواهند از درب آژانس بیرون بیایند و مثلا یک کاتالوگ تور استانبول را با خود ببرند تا مکالمه را به یاد بیاورند. آنها می خواهند یادداشت برداری کنند و برخی از استراحتگاه ها و برنامه های سفر را علامت گذاری کنند و سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

اغلب می شنویم که مشتریان می گویند، "ما در آخر هفته با دوستانمان دور هم جمع می شویم و در مورد گزینه ها بحث خواهیم کرد." یک بروشور و کاتالوگ  کاغذی این کار در صنعت چاپ دیجیتال آسان تر می کند.در حالی که برخی از آژانس های مسافرتی خاطرنشان کردند که اغلب مشتریان قدیمی آنها هستند که هنوز هم می خواهند دارای بروشورهای کاغذی باشند و با آنها ارتباط برقرار کنند، این رسانه در میان مسافران جوان نیز مد شده است.

کمک چاپ دیجیتال به فروش آژانس های مسافرتی  چگونه است؟

چاپ آرمانی یک نمونه بروشور 2021 را منتشر کرد که بیشتر شبیه یک مجله براق سفر است، کامل با ویژگی های رنگارنگ، نکات مربوط به سفر و عکاسی جذاب، که کاملاً از بروشورهای کاغذی گذشته دور است. آن بروشورهای ابتدایی مملو از جزئیات برنامه سفر و قیمت گذاری بودند، هم اکنون می توان همه آنها را بصورت آنلاین، بدون شک راحت تر و با اطلاعات به روز در سایت آمانی که سئو سایت آن نیز به خوبی انجام شده دید و تهیه کرد. ما سعی می کنیم بروشورهای خود را بسیار به یک نشریه تحریریه نزدیک کنیم تا یک فهرست"

در حالی که امروزه بروشورها از اهمیت کمتری نسبت به قبل دسترسی به اینترنت برخوردار هستند، هدف از بروشور برای تکمیل بیشتر از رقابت با وب، تکامل یافته است. قبل از اینترنت، بروشورهای کاغذی تنها منابعی بودند که آژانس های مسافرتی برای ارائه جزئیات روزانه برنامه های سفر، همراه با نقشه ها و تصاویر در اختیار داشتند. آنها همچنین اسنادی مرجع بودند که در آنها تاریخ عزیمت و قیمت گذاری برای هر برنامه سفر مشخص شده است.

و بروشورها بخشی از راهنمای مرجع، بخشی از ابزار فروش بودند. آژانس های مسافرتی می توانند آنها را به مشتریانی که به دنبال تصمیم گیری آگاهانه در مورد تعطیلات هستند، توزیع کنند، البته نه فقط برای تورها، بلکه برای سفرهای دریایی، استراحتگاه ها و هر تعداد از محصولات سفر مانند تور آنتالیا  که در حال برنامه ریزی بر تکنیک فروش هستید

اکنون، این پویایی تغییر کرده است. تعداد فزاینده ای از فروشندگان سفر در خانه مستقر هستند و بسیاری از اطلاعات مورد نیاز مشتریان به صورت آنلاین در دسترس است. آژانس های مسافرتی اکنون از بروشورها با استراتژیک تری استفاده می کنند و بنابراین بروشورها برای تطبیق با هدف جدید خود تکامل یافته اند.

بروشور

چگونگی استفاده از بروشورها در طول سالها پیشرفت کرده است؟

ما دیگر آنها را در معرض نمایش قرار نمی دهیم که مشتری فقط می تواند آنها را بدست آورد. ما برای درک این موضوع از یک فرایند مشترک استفاده می کنیم نیازهای مشتری و سپس یک یا دو تامین کننده را برای توصیه انتخاب کنید. در آن زمان، در صورت لزوم، ما یک بروشور به آنها ارائه می دهیم. اگرچه اینترنت اطلاعات زیادی را ارائه می دهد، اما همچنین می تواند برای مشتریان طاقت فرسا باشد

و به راحتی می تواند گزینه های تعطیلات را هنگام پرش بین صفحات وب، به راحتی مشاهده و مقایسه کند. بروشورها به او کمک می کنند تا "همه چیز را برای آنها معنا کند. بروشورهایی با تمرکز زیاد بر مقصد، تجربیات و فرهنگ مورد علاقه هستند و بروشور نیازی به قیمت ندارد. بهترین بروشورهای امروزی بیشتر مربوط به داستان سرایی، در مورد اشتهای مشتری است.

بروشورهای امروزی به جای تحت سلطه قرار گرفتن فهرست های برنامه سفر و اطلاعات قیمت گذاری، به احتمال زیاد دارای گواهی نامه، تفسیر، حقایق جالب و سایر مطالب به سبک مجله هستند. آنچه اکثر نمایندگان و تأمین کنندگان در آن توافق دارند این است که بخش عمده ای از قدرت باقی ماندن بروشور کاغذ این است که از جنبه احساسی مرور و رزرو تعطیلات برخوردار است. در واقع برای بسیاری از مردم، آن قطعه چاپ شده (بوروشور و کاتالوگ) به نوعی تنها اثبات چیزی است که آنها در نهایت خریداری کرده اند. آنها می خواهند آن را حفظ کنند "

فروشندگان تورهای مسافرتی خاطرنشان کردند که بسیاری از مسافران اسناد کاغذی را دوست دارند و بروشور کاغذ چیزی است که آنها هنوز هم برای آن محبوبیت دارند. و وقتی مشتری شما 5 تا 10 هزار دلار برای تعطیلات خود خرج می کنند، بروشور به آنها چیزی ملموس می دهد، تا در پی خرید بزرگ احساس دست خالی بودن نکنند.

واقعیت دیجیتالی

در حالی که بروشورهای کاغذی هنوز یکی از بازیگران اصلی خرید و فروش تورهای مسافرتی هستند، اما با این وجود فروشندگان تورهای مسافرتی از روش بسیار پیچیده و ظریف تری در توزیع اطلاعات به مشتریان خود، ادغام بروشورهای دیجیتال، ایمیل ها، پست های رسانه های اجتماعی و متون در کنار هرگونه کالای کاغذی که ممکن است هنوز در آن وجود داشته باشد، استفاده می کنند.

بروشور کاغذی

نتیجه:

اگرچه بروشورها از برخی جهات تبدیل به جزوه های ویرایشی و پیچیده تری شده اند که محصولات را با زیبایی بیشتری از آنچه قبلاً به نمایش گذاشته شده اند به نمایش می گذارند، اما دیگر نیازی به چاپ تعداد بروشور  زیاد نیست. در حالی که بسیاری از مشتریان هنوز از آنها استفاده می کنند، اما تعداد زیادی از آنها استفاده نمی کنند، و گرچه ممکن است یک شروع کننده مهم مکالمه باشند، اما لزوماً همه آنها به روشی که چندین دهه پیش با مشتری به خانه می روند، نمی روند. و مهم نیست که تأمین کنندگان سفر یا فروشندگان مسافرتی روی بروشورهای کاغذی چطور پا فشاری یا چگونه با آنها درگیر می شوند، این اتفاق نظر وجود دارد که بروشورهای کاغذی به این زودی ها ناپدید نمی شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید