کرایه ون چه کاربردهایی دارد؟ معرفی 3 تا از محبوب ترین کاربردهای اجاره ون

کدخبر: ۴۳۱۰۷۸
خودروهای کمپر یا همان ون ها انواع و اقسام متفاوتی دارند و با توجه به نوع خودرو، کاربرد آن نیز متفاوت می باشد.
کرایه ون چه کاربردهایی دارد؟ معرفی 3 تا از محبوب ترین کاربردهای اجاره ون

کرایه ون این روزها طرفداران خاص خودش را پیدا کرده است. سفرهای جاده ای با ون مسافرتی و یا کمپر باعث محبوبیت کرایه ون در سال های اخیر شده است. افرادی که به دنبال یک ماشین هستند تا مثل یک خانه متحرک از آن ها استفاده کنند معمولا به سراغ ون های سفری می روند.

یک خانه با 4 چرخ برای گشت و گذار به همه ی نقاط دلخواه! مشخصا امکانات منحصر به فردی که این نوع خاص از ماشین ها دارند در محبوبیتشان از طرف افراد بی تاثیر نیست. به عنوان مثال با این ماشین ها تجربه ی سفری طولانی تر، راحت تر و دلپذیرتر را خواهید داشت. گاهی ارزان تر شدن سفر را نیز در پی دارند. 

خودروهای کمپر یا همان ون ها انواع و اقسام متفاوتی دارند و با توجه به نوع خودرو، کاربرد آن نیز متفاوت می باشد. 

کرایه ون برای سفر تفریحی  - ون توریستی

کرایه ون برای سفر تفریحی بیشترین کاربرد این نوع خودروها می باشد (مخصوصا برای سفر به مناطق مختلف ییلاقی و کویری). بعضی مواقع حتی امکانات مختصر این ماشین ها سفر را به خاطره ای خاص و متمایز تبدیل می کنند. افرادی که می خواهند با کرایه ون یا اجاره ماشین در تهران به سفر بروند به هزینه ها توجه خاصی دارند.

این افراد می توانند از ون های خوش سفر و ارزان قیمت استفاده کنند. اگرچه امکانات و آپشن های رفاهی آن ها به اندازه ون های لوکس نمی باشد اما بهترین انتخاب برای این نوع کاربرد هستند. با توجه به قیمت مناسب و امکانات لازم که برای زندگی درون طبیعت دارند. 

البته که در بین انواع توریستی ون های ساخت امریکا دارای امکانات و تجهیزات جالب توجهی هستند. داخل بعضی از این ون ها با یک سوئیت لوکس مواجه خواهید شد که دارای حمام، آشپزخانه، فضای نهارخوری قابل تنظیم، خوابگاه روی کابین و فضای ذخیره سازی (در داخل و خارج کابین) می باشد.

گشت درون شهری

گشت درون شهری با استفاده از ون این امکان را به شما می دهد که به هر نقطه ای که می خواهید بروید. برای بیرون شهر نیز البته انواع خاصی هستند که به راحتی می توانند در دل جاده های کوهستانی و مسیرهای سعب العبور حرکت کنند. از جهت سوخت و استهلاک بسیار با صرفه هستند. 

کرایه ون تشریفاتی

برخی از ون ها از امکانات بسیار متنوع و لوکسی برخوردار هستند. ون های لوکس معمولا برای ترانسفرهای تشریفاتی مناسب می باشند. امکانات رفاهی بسیار خوب، صندلی های راحت و کارکرد پایین از ویژگی های یک ون مناسب برای نیازهای تشریفاتی است. ترانسفرهای تشریفاتی شامل موارد زیر می شود:

- ترانسفر فرودگاهی

- جا به جایی مقامات 

- جا به جایی روسای شرکت ها و سازمان های بزرگ

- جلسات کاری و ...

در واقع بیشتر ارگان ها و سازمان های بزرگ دولتی و غیردولتی خواستار این کاربر از اجاره ون هستند. 

اجاره ون به صورت VIP

اجاره ون به صورت VIP نیز ممکن است. خدمات VIP  معمولا ویژگی های خاصی دارند:

- این خدمات با خودروهای لوکس انجام می شوند.

- در این خدمات وقت شناسی برای ترانسفر بسیار مهم است. 

- داشتن حداقل اولیه های ظواهر برای راننده VIP از باید ها می باشد

از دیگر موارد اصلی تامین رفاه سرنشین است به عنوان مثال غذا و نوشیدنی، وجود هوای مطبوع داخل کابین ون  و صندلی های راحت... . راننده نیز باید علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی، مسلط به اصول آداب معاشرت باشد. برخی افراد حتی برای اجاره ماشین عروس خود، ون های لوکس را که امکانات بی شماری دارند انتخاب می کنند.

توزیع کالا

توزیع کالا نیز از دیگر کاربردهای کرایه ون است. معمولا ون هایی برای این کاربرد مناسب هستند که ابعاد و اندازه ی مناسب داشته باشند و در کاهش محدودیت های تردد هم بسیار مفید می باشند. این کاربرد جای پیشرفت نیز دارد. به این صورت که پهبادهایی در درون ون ها عرضه شوند و بتوانند به جای انسان، بسته ها را تحویل دهند. 

آمبولانس

ون هایی که به عنوان آمبولانس استفاده می شوند معمولا شامل شیشه بالابر برقی به همراه امکان تنظیم آن به صورت دستی، مه شکن و صندلی های راحت می باشند. 

از تمام مواردی که ذکر شد 3 تا از محبوب ترین کاربردهای اجاره ون به صورت زیر می باشد:

ون توریستی

اجاره ون تشریفاتی

اجاره ون به صورت VIP

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید