موبوگیفت سایت تخصصی خرید گیفت کارت اپل

کدخبر: ۴۳۷۳۲۴
برای شما کاربران سایت اقتصادنیوز یک پیشنهاد ویژه نیز در نظر گرفته شده است.
موبوگیفت سایت تخصصی خرید گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت اپل که مخصوص محصولات این شرکت صادر شده به شما امکان خرید برنامه‌های پولی گوشی آیفون، برنامه‌های سیستم عامل مک و جدیدترین آلبوم موسیقی از هنرمندان مختلف را که در اپل موزیک ارائه شده را به صورت قانونی خواهد داد.

چون در ایران ما تحریم هستیم و امکان استفاده از کارت‌های بین المللی مثل پی پل، ویزا کارت و مستر کارت را نداریم، تنها روش موجود برای خرید از سایت‌های خارجی خرید گیفت کارت است. گیفت کارت را می‌توان به راحتی از سایت‌های ایرانی با کارت بانکی ایرانی خریداری کرد و کد شارژی که به ما تعلق می‌گیرد را به عنوان یک کد شارژ اکانت دریافت کرد.

گیفت کارت اپل چیست و چه کاربردی دارد؟

همانطور که می‌دانید شرکت اپل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه تکنولوژی است و یک غول فناوری به حساب می‌آید. در ایران نیز از محصولات این شرکت که شامل گوشی‌های آیفون، مک بوک و… می‌شود کاربران استفاده زیادی دارند.

در این بین برای استفاده از خدمات اپل که گاها نیاز به خرید دارند باید هزینه آنها را پرداخت کرد. اما به دلیل تحریم بودن ایران و از طرفی دیگر مشکلاتی که در خصوص صدور کارت اعتباری بین المللی برای ما وجود دارد، تنها راه و ایمن‌ترین روش برای شارژ اکانت اپل استفاده از گیفت کارت است.

گیفت کارت در واقع یک کد متشکل از حروف انگلیسی و اعداد است که با وارد کردن آن در سایت و محصولات اپل می‌توانید مقدار موجودی که برای این کد در نظر گرفته شده را به صورت شارژ اکانت دریافت کنید.

به عنوان نمونه اگر ما یک گیفت کارت با کد X داشته باشیم که ۱۰۰۰ دلار موجودی برای این کارت در نظر گرفته شده باشد، پس از وارد کردن این کد در بخش redeem code اکانت موجودی ما به این مقدار شارژ خواهد شد.

احتمالا شما هم حالا به این فکر می‌کنید که این موضوع مثل وارد کردن کد شارژ سیم‌کارت است که باید بگوییم بله، درست حدس زدید.

چرا باید خرید گیفت کارت اپل را به موبوگیفت بسپاریم؟

یکی از سایت‌هایی که در زمینه خرید گیفت کارت فعالیت دارد موبوگیفت است که به راحتی می‌توانید گیفت کارت بیش از ۲۰ سایت مختلف را از طریق آن خریداری کنید. محصولاتی هم از شرکت اپل در این سایت وجود دارند که شامل گیفت کارت آیتونز و اپل موزیک هستند.

این سایت بیش از ۲۰ محصول متنوع را در خصوص خرید گیفت کارت ارائه می‌کند که شامل گیفت کارت استیم، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو، پابجی موبایل، اسپاتیفای، نتفلیکس و… است. در ادامه می‌خواهیم به معرفی و بررسی تخصصی این سایت پرداخته و ببینیم که چرا خرید از این سایت می‌تواند بهترین انتخاب برای خرید ارزان گیفت کارت باشد. در پایان نیز یک پیشنهاد ویژه تخفیف برای شما کاربران داریم.

پلی استیشن

ارائه تخفیف روزانه

در صفحه اصلی این سایت بخشی به عنوان پیشنهادات روز در نظر گرفته شده است که چیزی همچون ویژگی پیشنهاد شگفت انگیز است. در هر روز یکی از محصولات ۲۰ گانه موبوگیفت در این بخش قرار داده شده و شما فرصت دارید که به مدت ۲۴ ساعت بدون نیاز به وارد کردن کد تخفیف، محصول مورد نظر را با تخفیف خریداری کنید.

اگر شانس با شما یار باشد و به دنبال خرید گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز اپل باشید، می‌توانید این محصول را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید. البته اگر در لیست امروز وجود نداشت، جای نگرانی نیست؛ در ادامه به معرفی کد تخفیف و راهکارهایی برای خرید ارزان‌تر می‌پردازیم.

دارای نماد اعتماد دو ستاره

این سایت دارای مجوزهای لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و برای اینکه با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خرید قانونی گیفت کارت کنید، نماد اعتماد دو ستاره را تهیه کرده است. می‌توانید با مراجعه به انتهای سایت این نماد را مشاهده کرده و با کلیک بر روی آن از صحت موضوع و مجوز فعالیت این سایت مطمئن شوید.

افزایش امتیازات و تبدیل به کد تخفیف

سیستم افزایش امتیاز موبوگیفت برای آن دسته از کاربرانی ایجاد شده که به صورت مرتب گیفت کارت خریداری می‌کنند. روش کار این سیستم هم به این صورت است که با انجام هر خرید، بین ۲ تا ۶۰ امتیاز به شما تعلق می‌گیرد که رفته رفته این امتیازات در خریدهای بعدی بیشتر خواهد شد.

در نهایت با رسیدن امتیازات به مقدار لازم، می‌توانید آن را خرج کرده و به کد تخفیف تبدیل کنید. این ویژگی به پاس قدردانی کاربران همیشگی موبوگیفت ایجاد شده تا همواره قادر به خرید با تخفیف از سایت باشند.

پشتیبانی سریع و وبلاگ آموزشی

به منظور ارائه پشتیبانی سریع و فوری، روش‌های مختلفی همچون تماس تلفنی، ارسال ایمیل و پشتیبانی در سایت فراهم شده است. می‌توانید از روش‌های ذکر شده با کارشناسان پشتیبانی به صورت ۲۴ ساعته و در طول هفته (حتی ایام تعطیل) ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالاتی که در خصوص خرید گیفت کارت دارید را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنید.

به منظور تسهیل در روند پشتیبانی، وبلاگ موبوگیفت نیز راه‌اندازی شده تا بیش از صدها عنوان مقاله آموزشی که در خصوص راهنمای خرید، راهنمای استفاده از گیفت کارت و تنظیمات امنیتی که در خصوص اکانت وجود دارد را به راحتی انجام دهید.

با مراجعه به وبلاگ موبوگیفت می‌توانید به این مطالب دسترسی داشته و از آنها استفاده کنید. در بخشی از وبلاگ نیز به معرفی انواع نرم افزار برای آیفون پرداخته می‌شود تا استفاده بهتری از گوشی هوشمندتان داشته باشید. 

کد تخفیف موبوگیفت ویژه گیفت کارت اپل برای کاربران سایت اقتصادنیوز

همانطور که از ابتدای مقاله بررسی کردیم، موبوگیفت سایتی همواره تخفیف است که به راحتی می‌توانید با یافتن کدهای تخفیف و استفاده از دو قابلیت دیگر که برای خرید ارزان گیفت کارت در نظر گرفته است، همیشه با دست پر و قیمت ارزان اقدام به خرید گیفت کارت کنید.

از همین روی برای شما کاربران سایت اقتصادنیوز یک پیشنهاد ویژه نیز در نظر گرفته شده است. می‌توانید با مراجعه به سایت موبوگیفت به نشانی mobogift و وارد کردن کد تخفیف mobo-eqtesad  که برای اولین خرید گیفت کارت آیتونز اپل و اپل موزیک ایجاد شده است، از 10 هزار تومان تخفیف بهره‌مند شوید.

 

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید