خدمات موجودی و کارت به کارت با سوپر اپلیکیشن کاربردی تاپ

کدخبر: ۴۵۱۰۲۵
تمام امکانات اپلیکشن تاپ بر روی همه نسخه‌های آن (اندروید، آی او اس و وب اپلیکیشن) در اختیار کاربران قرار داده شده است.
خدمات موجودی و کارت به کارت با سوپر اپلیکیشن کاربردی تاپ

دیگر لازم نیست برای انتقال وجه یا همان کارت به کارت کردن پول، به دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها مراجعه کنید، دنبال شعب خودپرداز بگردید و گاها در صف‌های طولانی عابر بانک منتظر بمانید. سوپر اپلیکیشن تاپ این امکان را فراهم کرده است تا از طریق تلفن همراه خود و در کمتر از 2 دقیقه، از هر کارتی به کارت دیگر انتقال وجه انجام دهید. 

اپلیکیشن تاپ، یک نرم افزار موبایلی قدرتمند در حوزه پرداخت است که انواع خدمات الکترونیکی که به صورت روزانه ممکن است به آن نیاز پیدا کنید، برای کاربران خود در بستر یک اپلیکیشن کاربردی ارائه کرده است.

راهنمای مرحله به مرحله کارت به کارت با اپلیکیشن تاپ

با اپلیکیشن تاپ می‌توانید در هر جا و هر لحظه، و از هر کارت بانکی که متعلق به شماست، برای انتقال وجه کارت به کارت و گرفتن موجودی استفاده کنید. تمام فرایند کارت به کارت با تاپ بیشتر از دو دقیقه از وقت شما را نمی‌گیرد و لازم نیست برای انتقال وجه به شعب خودپرداز مراجعه کنید.

خدمات کارت به کارت تاپ، تقریبا تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب را در برمی‌گیرد، پس هر کارت بانکی که دارید می‌توانید به راحتی با تاپ انتقال پول خود را به هر کارت بانکی دیگر انجام دهید.

برای استفاده از خدمات کارت به کارت با تاپ لازم است به دو نکته مهم توجه کنید:

• برای استفاده از خدمات کارت به کارت و سایر خدمات مالی و اعتباری تاپ، لازم است شماره تلفنی که با آن در تاپ ثبت نام می‌کنید به نام شخص شما باشد (با کد ملی شما مطابقت داشته باشد). چنانچه از قبل با شماره تلفن دیگری ثبت نام کرده‌اید، اپلیکیشن را از گوشی خود پاک کنید، دوباره نصب کنید و هنگام ثبت نام شماره سیم کارتی که به نام شما را است وارد کنید؛

• علاوه بر امکان کارت به کارت از هر کارت بانکی به کارت دیگر، امکان گرفتن موجودی از تمام کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب با استفاده از اپلیکیشن تاپ امکان پذیر است.

اپلیکیشن تاپ

برای انتقال وجه با ویژگی کارت به کارت تاپ به ترتیب مطابق مراحل زیر عمل کنید:

1- وارد تاپ شوید و گزینه «کارت به کارت» را لمس کنید؛

2- شماره کارت مبدأ، شماره کارت مقصد و مبلغ پرداخت را به ریال وارد کنید و گزینه استعلام در پایین صفحه را انتخاب کنید؛

3- در این مرحله صفحه جدیدی حاوی مبلغ انتقال و نام و مشخصات کارت مقصد برای شما باز می‌شود. اطلاعات را به دقت بررسی و در صورت صحت آنها، گزینه تایید را لمس کنید؛

4- در مرحله  بعد رمز دوم یا رمز پویا، CVV2 و تاریخ انقضای کارت خود را وارد کنید و در انتها گزینه پرداخت را لمس کنید؛

5- در انتها می‌توانید رسید پرداخت خود را از تاپ به دو صورت تصویری و متن دریافت کنید و توسط پیامک یا هر یک از اپلیکیشن‌های پیام رسان برای گیرنده ارسال کنید.

چه خدماتی را از اپلیکیشن تاپ می‌توانیم دریافت کنیم؟

تاپ، برای سهولت زندگی شهروندان و رفع نیازهای الکترونیک کاربران خود در کوتاه‌ترین زمان و ساده‌ترین روش ایجاد شده است. برای استفاده از خدمات تاپ، فقط کافیست کاربر این اپلیکیشن باشید. 

با نصب اپلیکیشن تاپ، علاوه بر خدمات پرداخت مانند کارت به کارت و استعلام موجودی، امکانات کاربردی بسیار دیگری هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. این خدمات، سرویس‌های متنوعی از خدمات آنلاین سامانه صیاد، ثبت نام و احراز هویت سامانه سجام، پرداخت قبوض، خرید شارژ همراه، اینترنت، خدمات خودرویی؛ تا خدمات گردشگری و خیریه را  شامل می‌شود. برخی از ویژگی‌های اپلیکیشن تاپ عبارتند از:

خدمات خودرویی:

• پرداخت عوارض خودرو؛

• پرداخت خودکار عوارض عوارض آزادراهی؛

• پرداخت عوارض ورود به طرح ترافیک؛

• پرداخت قبوض جریمه خودرو؛

• خدمات پارک حاشیه‌ای (در شهرهای تهران، اضفهان، شیراز و کاشان)

خدمات مالی:

• خدمات ثبت، استعلام و انتقال چک سامانه صیاد؛

• ثبت‌نام سامانه سجام و اعتبارسنجی فردی؛

• خدمات دارندگان کارت‌های بانکی پارسی کارت؛

• پرداخت از کیف پول آنلاین تاپ.

خدمات خرید بیمه:

• خرید آنی بیمه شخص ثالث (نقدی و اقساطی)؛

• خرید بیمه بدنه (نقدی و اقساطی)؛

• خرید بیمه آتش‌سوزی؛

• خرید بیمه عمر و بازنشستگی؛

• خرید بیمه تکیلی درمان؛

خدمات پرداخت قبوض:

پرداخت قبوض برق، گاز، آب، تلفن و ... ؛

• پرداخت قبوض خطوط تلفن همراه ثابت.

خدمات اپراتورهای همراه:

• خرید شارژ سیم کارت‌های اعتباری اپراتورهای ایرانسل، همراه اول و رایتل؛

• خرید بسته‌های اینترنت همراه.

علاوه بر این‌ها با نصب اپلیکیشن تاپ، خدمات جذاب دیگری مانند خرید بلیط اماکن گردشگری، امور خیریه، مشاهده سوابق تراکنش‌های کارت به کارت، خرید کارت هدیه فیزیکی و دیجیتال و بسیاری امکانات دیگر در دسترس شما قرار می‌گیرد.

در واقع، با گسترش ویژگی‌ها و امکانات این اپلیکیشن، تاپ فقط یک اپلیکیشن ساده پرداخت نیست. بلکه دستیاری همه کاره برای ایجاد سهولت و سرعت در دریافت خدمات آنلاین ضروری و ذخیره کردن زمان کاربران خود برای رسیدگی به امور مهم‌تر است.

راه‌های دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ

دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ برای کاربران گوشی‌های اندروید و ios فراهم شده است. تاپ را می‌توانید از هر یک از بازارهای نرم افزارهای موبایلی و یا به صورت مستقیم از وبسایت تاپ دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. همچنین وب اپلیکیشن تاپ نیز از طریق وبسایت آن در دسترس شما قرار دارد.

 تمام امکانات اپلیکشن تاپ بر روی همه نسخه‌های آن (اندروید، آی او اس و وب اپلیکیشن) در اختیار کاربران قرار داده شده است. شما می‌توانید برای دانلود نسخه اندروید آن از گوگل پلی، مایکت و کافه بازار استفاده کنید .

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید