نمایندگی اینتکس مرکز فروش محصولات بادی در ایران

کدخبر: ۴۵۶۷۸۸
نمایندگی اینتکس که از طریق فروشگاه مرکزی محصولات بادی اینتکس تمامی محصولات اورجینال را از طریق سایت شاپ اینتکس به صورت عمده و تکی خرید و فروش میکند.
نمایندگی اینتکس مرکز فروش محصولات بادی در ایران

 این نمایندگی رسمی محصولاتی مانند تخت بادی, تشک بادی, استخر بادی, قایق بادی, استخر پیش ساخته, مبل شنی, مبل بادی, کاناپه بادی, تشک بادی صندلی عقب ماشین, را با کیفیت عالی به فروش میرساند.

این مرکز فروش در ایران محصولاتی دیگر را مانند: چادر مسافرتی, چادر هلال احمر 3x4 و 2x3 امدادی ضد آب , مبل هپی چیر, قلعه بادی, جامپینگ بادی کودک, لوازم استخر پیش ساخته اعم از قرص کلر, سبد قرص کلر, پمپ تصفیه اب استخر مدل شنی و فیلتری, چادر بازی کودک, چادر بادی کودکان, انواع پمپ باد برقی اینتکس و مدل های فندکی و دستی, وان بادی بزرگسال و کودک, جلیقه نجات یاماها, پودر کلر ایرانی و هندی و خارجی استخر, انواع موتور برقی قایق بادی و موتور بنزینی را با قیمت نمایندگی عرضه مینماید.

نمایندگی شاپ اینتکس تمامی خدمات پس از فروش و فروش چسب تعمیرات قطره ای با وصله مخصوص انجام میدهد . برای هرگونه مشاوره و خرید محصولات با شماره های 02144381150 - 02144381149 - 09128383850 تماس بگیرید .

تشک بادی

تنوع تخت بادی یک نفره و دو نفره اینتکس در نمایندگی اینتکس

تخت بادی اینتکس یکی از پرفروشترین محصولات بادی شرکت اینتکس است که در طرح های مختلف و اندازه های متنوع یک نفره و دو نفره تولید میشوند و از طریق نمایندگی های اینتکس در کشور های مختلف خرید و فروش میشوند . تخت بادی به علت داشتن کیفیت بالا و نیز حالت طبی برای استفاده تمامی افراد جامعه در منزل و محیط کار و نیز مسافرت ها در ویلا ها قابلیت استفاده را دارند.

ویژگی های تخت بادی

تخت بادی دارای ابعادی مناسب برای یک نفر و نیز دو نفر میباشد که هر فردی نسبت به نیاز شخصی میتواند محصول مورد نظر را خریداری نماید. تمامی تخت های بادی اینتکس دارای پمپ باد برقی برای پر و خالی کردن بدنه تخت میباشند که در کمترین زمان ممکن انجام میشود. فروشگاه اینترنتی اینتکس انواع تخت بادی را با قیمت ارزان و کیفیت اصلی اینتکس در شعبه اینتکس سایت شاپ اینتکس به صورت عمده و تکی خرید و فروش میشود.

استخر بادی

استخر بادی اینتکس ویژه بزرگسالان و کودکان

استخر بادی اینتکس در تنوع بالا برای بزرگسالان و کودکان در رنگ های مختلف و اندازه های بزرگ و کوچک تولید میشوند و هر کدام برای مکان های مختلف قابلیت استفاده را دارد. استخر بادی با حجم کم و وزن سبک تولید میشوند که به راحتی قابلیت باد شدن و خالی شدن را دارند. بسیاری از افراد برای کودکان خود به دنبال استخر هایی شیک و جذاب هستند که شرکت اینتکس توانسته است مدل هایی با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه نماید .

تولید استخر بادی با عمق بالا و اندازه های بزرگ

استخر بادی با عمق بالا و اندازه های بزرگ و کوچک تولید میشوند که هر شخصی نسبت به نیاز و فضای مکان مورد نظر خود بتواند استخر بادی اینتکس را خریداری نماید. انواع استخر بادی با اشکال دایره, مستطیل, بیضی, مربع, شش ضلعی, با کف بادی و کف ساده با مقاومت بالا و کیفیت بالا ساخته میشوند و از طول عمر بالایی برخوردار هستند . برای خرید انواع استخر بادی اینتکس با همکاران ما در نمایندگی استخر بادی سایت شاپ اینتکس با شماره های 02144381754 - 02144381761 و 09128383850 در فروشگاه استخر بادی اینتکس تماس بگیرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید